ik ben ook pamsies buddy bij de novemberlijst dus post vast ff dat ze niet naar het zh hoeft, morgen komt de vk weer.
Pamsie: hou vol meid, sterkte! Hopelijk voel je je snel beter. Napo: nou dat ziet er ECHT niet goed uit! En gaat de AH nog iets met jullie klacht doen? Mjam, echte pizza, ben benieuwd wat de dametjes ervan vinden. Mermaid: hè godver, balen zeg dat Tobin zo uit z'n doen is en dan helemaal rond etenstijd. Wij hebben inmiddels gegeten, gaan nu ff de vaat wegwerken en dan wachten totdat mijn ouders Jayden terug komen brengen De bovenverdieping is hier weer gestoft en gezogen (voor een week). Jammer dat dat iedere week weer terugkomt. Mijn zusje was afgelopen weekend in Rome met d'r vriend. Nu waren er daar rellen afgelopen weekend en ze reageert nu niet op mijn smsjes.. bah! Vind het maar niks! Nou ik spiek af en toe ff mee hier. xxx
@Ingrid: jaaaaaaaaaa shoeby is echt leuk .Mermaid .ook voor meiden hebben ze een super leuke collectie! @Napoleon: lekkerrrrrrr een oliebol!! Zag de kraam hier ook al staan. Hmmm... @Ikheid: nou das inderdaad nou niet de opmerking die je van je vent wil horen zucht .blijven dan toch mannen he?! @Lachen trouwens al die leuke verbasteringen .. @Napoleon: wat fijn dat alles goed was bij de vk!! En wat heerlijk dat ze nu voor het eerst een pizza mogen .smullen!! @Mermaid: aaaah jij dus ook last van gehad. Ja het jeukt enorm ..hij zit nu in bad en mocht hij last blijven houden ga ik dat idd ff proberen met die azijn. Thnx voor de tip! Wat naar dat Tobin zo moet huilen joh ..en ja vaak onder het eten .zo herkenbaar!!! Sterkte @Napoleon: echt aso en dan nog glashard durven beweren dat het niet door hun manier van bewaren komt! Dusssssssss heb je deze foto naar het hoofdkantoor gestuurd? @Ikheid: oooeh nee dan zou ik ook niet rustig zitten. Hopelijk laat je zus snel iets van zich horen..
@ Napoleon: Thanx voor de Pamsie-update. Nou, die viscuisine ziet er niet uit idd. @ Ikheid: Oh, da's naar dat je niks van je zusje hoort. Pfff, wat is die Tobin ineens weer uit zijn doen zeg. Hij is echt kapot-moe, maar ligt nu weer te krijsen in bed. Echt hoor, als hij uit zijn ritme raakt is het altijd feest. Lekker handig dus als je eens ergens met hem heen moet . En wat ik al zei -> hij huilt echt op een gruwelijk irritante manier. Ik vind het wel zielig voor hem dat ik dat zo zeg, maar zijn huiltje als hij zo is zorgt er echt voor dat ik hem niet wil troosten, maar dat ik alleen maar wil zorgen dat ik het niet hoor . Als het te gek wordt troost ik hem natuurlijk wel hè!!! Niet dat jullie denken dat ik hem maar aan zijn lot overlaat. Gelukkig huilt hij bijna nooit meer zo en zo te horen is hij het toch wel wat van de slaap aan het verliezen, want zo nu en dan is hij even stil. Gelukkig, want ik vind het ook zielig voor hem als hij zo uit zijn doen is en de slaap niet kan vatten. Ik ga mijn koffie drinken en dan spring ik nog even onder de douche voor ik naar mijn nichtje ga. Ik voel me echt een vogelverschrikker met dat haar .
@ Wonder: Oh ja, ik zie dat ze leuke dingen hebben idd, maar vanaf maat 92, dat past Ayla nog lang niet. Nog even geduld dus.
vervelend mermaid dat tobin zo uit zijn doen is ,,, ik hoop dat ie snel kalmeert en in slaap dondert muwahaha! Ik bel met de VWA krijg ik iemand aan de lijn die zegt: momentje hoor. Ik hoor allemaal piepjes ed. Ik denk nou, wat dat nou is, net een ziekenhuis ofzo... Krijg ik iemand aan de telefoon van de vwa die boodschappen staat te doen bij de AH. Hilarisch! Ondertussen hoor je dus de hele tijd bliep bliep, bliep bliep. Maar goed, hij belt straks terug .
Mermaid he jakkes wat vervelend dat Tobin zo uit z'n doen is. Veel plezier! Ikheid gezellig Jayden weer thuis! Napoleon, heerlijk pizza! Fijn dat Pamsie thuis kan blijven nu. Hier lekker gegeten, nu rust, iedereen slaapt behalve ik, haha . Ben Topchef aan het kijken en ze zijn poffertjes aan het maken, jeetje, nu heb ik toch ineens trek in echte zelfgebakken poffertjes! Al jaaaaaaaaren niet gehad. Zal eens aan mijn moeder vragen of ze die pan nog heeft.
Zo het spul ligt op bed. Nu even niksen en dan straks maar even wat strijk doen. Blegh! Ik moest net zo lachen. Lukas vroeg of ik hem wilde helpen met zijn "herrie apparaat die hem wakker moet maken" tsja, best een goeie omschrijving als je niet op het woord wekker kunt komen! @ ikheid, wat naar dat je je zusje niet kunt bereiken. Kan me voorstellen dat je je daar ongerust over maakt! @ napo, nou ja zeg, dat ziet er echt niet uit die viscuisine! Dat ze dat dan nog durven te beweren! Haha! Die man van de VWA maakt van zijn werk zijn hobby! @ wonder, beetje late reactie misschien, maar wat verelend dat seeger zo'n last heeft van galbultjes. Heb je vaker huggies? Ik vind het echt rotluiers. Lukas kreeg er altijd supersnel luieruitslag van. @ mermaid, he balen dat tobin weer zo uit zijn doen is. Voor hem vevelend, maar voor jullie ook! Hopelijk valt hij snel in slaap!
Wonder in Kampen zit een osteopaat. Daar gaan we heen. Ingrid fijn dat het beter gaat met Noah zijn verkoudheid! Quschke fijn dat je de laatste 3 weken halve dagen kan werken. Hopelijk is dat wat beter vol te houden! CM jij bent goed geslaagd! Ze hebben wel veel leuke dingen bij de hema. Ik koop daar ook vooral als het opruiming is. Maar meestal koop ik in de sale via internet. Vaak noppies met 50 of 70% korting en dan ook wat in het voren. Spijkerbroekjes, shirtjes, vestjes, jurkjes, leggings zijn dan net zo duur als bij een hema oid. En je kan het weer goed doorverkopen op mp. Leuk dat je met Lukas naar de bios bent geweest. Hier geen ervaring met het dolfinarium en kleine kinderen. Chilleke heel erg veel succes met inpakken! Eylem lekker dat je even met Irem bij hebt kunnen slapen! Ikheid alles wordt inderdaad duurder! En zoveel gaan we niet extra verdienen helaas... Wij hadden voor Lyanne een begrafenisverzekering aangevraagd via een tussenpersoon en ik schrok me rot wat je voor zo'n tussenpersoon betaald. 3.50 euro voor hun per maand en 5nogwat voor de verzekering. Belachelijk! Ik sluit hem zelf wel af! Wonder galbulten?! Jeetje zeg en dat van luiers! Napoleon fijn dat alles goed was bij de gyn! En bij je eigen vk bevallen hopelijk. Dat is ook fijner. Ikheid hopelijk hoor je gauw wat van je zusje! Mermaid kan me voorstellen dat je er niet goed tegen kan. Ik vind het zelf ook vaak wel irritant. Hopelijk slaapt hij snel.
Nee, heb echt nooit huggies...maar was bij een vriendin en hij scheet zijn luier vol en je raadt het al..........had niks bij me. Dus toen gaf zij me dr eentje. Maar goed....nu dus onder de galbulten Het jeukt wel, maar hij ligt nu wel lekker in bed.
jaaa, zaten wij net ook te kijken... Maar mijn poffertjes zien er eerlijk gezegd toch vaak beter uit... Poffertjespan is niet zo duur trouwens, 10-15 euro.
Goed dat je het zegt! moet het nog doen! Ik heb er zelf wel 1 en matthijs ook maar voor de kids moet het nog. Maar de kids alleen verzekeren is duurder dan zelf een nieuwe af te sluiten en dan zijn de kids gratis meeverzekerd... hoe debiel. Maar goed, dan heb ik dus 2 verzekeringen en dat is niet zo erg... mijn ouders hadden die al helemaal betaald.
@Napoleon, En hebben de kids gesmult van de pizza? Wel goed trouwens dat je een foto hebt gemaakt van de viscuisine die is duidelijk ontdooid geweest en weer aan gevroren. En las dat je kleine al helemaal ingedaald was weet je in elk geval waar die weeen vandaan kwamen. @Ikheid, oh wat naar dat je geen contact krijgt met je zusje. Bah! @Wonder, ach arme seeger eerst de hechtingen en nu ook nog onder de galbulten de arme prul. Dat je dat kan krijgen van een luier zeg. @CM, weer goed geslaagd voor de kinders. Vind 190 euro op zich wel mee vallen voor het geen wat je allemaal hebt gekocht hoor. Had je geen kortingstickers meer? Stickers met 15% korting zaten vorige week bij de reclame. @Mermaid, Veel plezier vanavond met je nichtje. Kan me voorstellen dat je er af en toe niet tegen kan als hij zo ligt te huilen. Hier nadat Tygo weer wakker was vanmiddag even langs me moeder geweest. De chemo was erg goed gegaan deze keer. Ze had wel heel veel last van krampen in d'r gewrichten maar dat schijnt normaal te zijn bij zo'n soort chemo. Binnen 3 dagen moet dat weer minder geworden zijn. Daarna lekker gekookt: Hollandspannetje. Lekker snel klaar maar heerlijk.
oei... het lijkt of de vaatwasser het heeft begeven... de pomp maakt een enorme herrie... hij is nog geen jaar oud...
Uhmmmm...... nou ja zeg heb net alles gelezen en weet nu al niet eens meer wat..... hoop dat die dementie snel over is want hier word ik ook wel een beetje simpel van.