Jewe: ja lijkt mij ook.. ik heb toch vaak wat tegengas nodig hoor en een sparringspartner en iemand met eigen mening. En dat zoekt mijn zusje ook, dat is wat ze altijd heeft gezegd.. Tja, de tijd zal het leren. Am: hahaha die Devilschase, zij heeft echt humor Spikkel: trusten!
@ Eylem: Oh da's balen zeg! @ Ikheid: Moet je even ALT + SHIFT of CTRL + SHIFT proberen. My god, wat is die Chilleke kinderachtig zeg. Spikkel had in de Lounge een topic geopend over dat katje wat ze vertelde, reageert Chilleke met iets van "alweer een kitten, ze blijven maar komen bij jou hè!". Tjongejonge, ben je dan een kleuter of wat?!
Nou je zou bijna denken dat Nonnie/paarsvlindertje/oona onder haar account schrijft....of ze is echt een kloon van dat rare kind geworden... valt me zo van haar tegen!!!
Ik zit nu op TLC "I didn't know I was pregnant" te kijken. Maar tering zeg, dat lijkt me echt zo bizar als je ineens gewoon aan het bevallen bent .
Zo had even een monstertje dat wakker geworden was, kan ik verdomme die k*t speen nergens vinden, naast bed/in bed.. En ik kan al zo lekker bukken