Goedemorgen allemaal! Ik ben gewoon de eerste. Lyanne heeft vannacht niet doorgeslapen helaas. Tot 5 uur. Kreeg haar toen ook echt niet stil dus uiteindelijk maar een fles gemaakt. De dames slapen nu nog. Heb de honden al uitgelaten. Zo Elisa naar de oppas brengen, kraamcadeautjes kopen, naar een verjaardag, Lyanne nog even badderen en vanmiddag 2 kraamvisites. Ik ben er vandaag dus niet haha. Fijne dag allemaal!
Dat hadden we inderdaad al gedaan, maar ze krijgt het dan nog steeds uit. Inmiddels doen we hem maar achterstevoren en binnenstebuiten aan en dan lukt het haar niet
Goedemorgen! Druk dagje Ka! Hier wel lekker geslapen....de mist is hier eindelijk een beetje opgetrokken gelukkig.
Morning! @ Ka: Druk dagje voor de boeg! Balen dat Lyanne al om 05.00 uur wakker was. @ Eylem: Ja, hier ook eindelijk wat minder mistig. @ hier: T. heeft vannacht gewoon lekker doorgeslapen. HOERA! Heb nog niet echt nagedacht over wat te doen vandaag, behalve dat ik hier hoognodig moet dweilen, dus dat ga ik straks als ik gedoucht en aangekleed ben maar eens doen.
Zucht....HELP....ik heb eindelijk een wit mutsje en wantjes (geen sjaal, maar dat moet dan maar zonder) gevonden bij de H&M. Zal ik nu maat 74/80 bestellen of 86???? Zo lastig dat er bij de muts geen omtrek staat ofzo, hoe moet ik nu weten hoe 86 valt.... Ik neig naar 74/80 omdat Irem niet zo groot is en H&M ook wel groot valt meestal, maar als het te klein is heb ik er ook niets aan
http://www.hm.com/nl/product/92748?article=92748-A&variant=086 http://www.hm.com/nl/product/92770?article=92770-A&variant=074 dit zijn ze trouwens, ik kan de plaatjes alleen maar klein zien, de site werkt echt niet goed. Vind ze ook niet supersuperleuk maar ik heb toch echt wel wat nodig ondertussen en zoek al zo lang...
Heb besteld, muts maat 86 wantjes 74/80....en nu maar duimen dat het goed zit. Had nog een kortingscode (9316, 50% korting op 1 artikel 50-86)
@ Eylem: Anders bestel je beide maten en retourneer je wat je niet wilt houden. Ik heb voor A. wantjes in maar 86/92, nu nog veel te groot, maar ze moet er natuurlijk wel heel de winter mee doen.
Ja ik twijfelde al....mja het is nu al besteld. In de winkels hier waren veel wantjes haar veel te groot, vandaar dat ik nu maar een beetje een kleinere maat heb besteld. Een muts past meestal toch wel min of meer (duim duim )
@eylem: hoop met je mee dat ze passen...is altijd lastig als je dat zo moet bestellen...Ik rij dan altijd even liever naar de winkel, maar goed dat is niet altijd mogelijk en dan hebben ze het ook niet altijd
@Ka, balen dat ze al zo vroeg wakker werd. Leuk op kraamviste. @Eylem, Ik vind ze juist super leuk dat mutsje. Ik hou wel van dat gebreide. Hopelijk passen ze. @AM, Hoera T door geslapen. Jij hebt dus een lekkere nacht gehad. Hier schrok Tygo rond een uur of 12 wakker omdat een of andere debiel het grappig vond om vlakbij ons huis knalvuurwerk af te steken. Ik schrok me al te pleuris laat staan Tygo. Heeft me een uur gekost om hem rustig te krijgen. Ik ga zometeen even lekker vingerverven met Tygo dat vind hij denk ik wel leuk, lekker kliederen.
ff kijken wat ik onthouden heb.. @Mijnt opic, Tjaa k word maf van dat mens, altijd maar commetaar :O @wandjes moet ik ook nog halen @jewe leuk vingerverven. sorry weet echt niets meer.. @hier vandaag flink schoonmaken
Franka ja ik zou liever even gaan passen maar geen idee wanneer we weer bij een H&M in de buurt zijn en dan heb je ook nog kans dat het allemaal is uitverkocht...we zien het wel! Jewe, lekker dan, dat vuurwerk! Spikkel, succes! Lees net een topic over snowboots....dacht eerst, niet echt nodig, maar nu denk ik ja jeetje als het straks sneeuwt of echt vriest en koud is, is dat toch niet zo gek....zeker omdat ik Irem vaak gewoon lopend meeneem. Hebben jullie zoiets in huis? Ze hebben ze nu bij de Hema (HEMA) en ik las ook bij de Welkoop, dus ik ga vanmiddag wel even kijken....alleen gaan die dingen altijd vanaf maat 22, maar goed, Irem draagt nu ook 21, zou moeten kunnen denk ik.
@ Spikkel: Nou ik vond dat je netjes gereageerd had in je topic. Had ik niet gekund hoor. Sterker nog...ik had al iets heel onaardigs getypt, maar heb het toch maar niet geplaatst. Ik dacht, is voor hun alleen maar weer een aanleiding om erop door te gaan . @ Eylem: Hier geen snowboots, maar goed, voor A. natuurlijk ook niet nodig, die laat zich waarschijnlijk de rest van de winter gewoon nog rondrijden . Zo zeg, het is net tien uur geweest en ik ben al helemaal gedoucht, aangekleed en haren gedaan en zit op de bank met een overheerlijke latte macchiato. En, jullie gaan het niet geloven...ik geloof het zelf amper ...ik heb zelfs al gezogen en beneden alles gedweild. Dus die Latte Macchiato is wel verdiend dacht ik zo !
@ Jewe: Lekker balen van dat vuurwerk. Mafkezen :x. Hier bij ons in de buurt is het elke avond raak. Het lijkt wel of er een bom ontploft zeg. Gelukkig zijn de kinderen er nog niet wakker van geworden.
Goedemorgen, Jammer dat Lyanne vannacht niet doorsliep.. druk dagje voor de boeg Ka! Have fun! Am: hoera, T. heeft goed geslapen vannacht, dus voor jou ook weer een betere dag! Eylem: wantjes heb ik maat 92 genomen, zijn nog veel te groot, maar de winter duurt helaas nog erg lang. Muts ook maat 92 en die past goed, zit nog niet heel erg strak, dus daar kan ie ook nog ff mee vooruit. Jewe: nou gezellig zo'n pipo die 's nachts vuurwerk af gaat staan te steken in een woonwijk nog wel te verstaan! Leuk vingerverven, ik heb het 'pas' 2 keer gedaan met Jayden, het is een enorme kliederboel, verf zit overal, behalve op het papier Have fun en foto's maken hè!? Eylem: hier dus al wel snowboots/regenlaars ineen aangeschaft en we hebben een skibroek gekocht bij de V&D, àls het nou echt zo'n strenge winter wordt en Jayden natuurlijk in de sneeuw wil spelen moet ie het wel lekker warm hebben, dus vandaar ook de skibroek.. een spijkerbroek wordt dan namelijk zeiknat èn koud! Zo dinsdag.. wat een gezeik hier zeg, onze directe (3 personen) moeten echt een stapje terug doen en langzaamaan gaan genieten van hun pensioen, maar denk je dat ze dat doen? Nee! Lekker hier blijven meebemoeien en er niks meer van snappen.. werkt lekker verhelderend, maar niet heus. Mgoed, nu ff rust in de tent.. dus ff tijd voor ZP. xxx