@AM: word jij me daar ff blij gemaakt met een dooie mus.....maar ja....het is natuurlijk wel gaaf dat je er weer in past!!!! SHOPPUH!!!
Balen dat die broek dan nu besluit kapot te gaan.. !!! Komt me bekend voor; ik shop vaak bij Mexx, H&M, Otto, Wehkamp en dan eenmaal bij afrekenen druk ik de hele site maar weg. Toch maar niet denk ik dan. Voor mij verjaardag krijg ik nieuwe schoenen èn kleding, das dan wel errug fijn en welkom! Van die chocolade.. ik d8 'm te snappen, maar toch niet. uitleg? Wonder: boodschapsze!
Spikkel: fijn hè als ze ff zoet zijn met TV? Ik vind dat het wel moet kunnen hoor, als het maar een uurtje per dag is hoor je mij niet klagen.. Jayden vindt De Cuddlies helemaal het einde (van BabyTV) dus heb ff een dvd besteld bij bol.com.
@ikheid ja tis gewoon ff lekker dn kan ik ff gauw wat dingen doen en zij geniet van bumba. heerlijk en idd een uurtje per dag vind ik het prima.
Hahahaha, er las heel de tijd ene Sweetchocolate mee, dus daar doelde Wonder op met haar chocolade reep. Leuk nieuwe kleding en schoenen voor je verjaardag. Wanneer ben je jarig?
Nou zeg, gisteren ging het zo goed met het overslaan van de voeding van 12.00 uur en had ik bijna geen stuwing. En nu heb ik ineens weer hele volle borsten. Klotezooi, want ik wil vanaf morgen eigenlijk ook de 2e voeding gaan afbouwen. Anders ga ik het nooit redden voor ik weer moet gaan werken.
Balen van die stuwing meis! Aah ikke snap van die meelezer.. Spikkel: nou ik vind het echt handig! Dan heb ik tenminste ff mijn handen vrij en helemaal nu de box natuurlijk weg is.. Hey en wat goed van/voor de kitten! Ik hoop zo dat ie snel opknapt en alsnog een nieuw thuis vindt!
Nieuw thuis is geregeld, zodra kleintje goed opgeknapt is heeft hij al nieuwe baasjes die komen van de week kijken willen de rekening betalen en hem daarna overnemen echt super lief!
Sow, daar heb je mazzel mee Spikkel, echt fijn! Ow Am: 2 december.. ik vier het 3 december; eerst pakjesavond en zodra Jayden op bed ligt een klein feestje (alleen mijn ouders/zusjes en sm/zwager komen hoor). Heb geen zin om het te vieren.. heel je tent bomvol en je spreekt uiteindelijk maar 25% ervan, ik sprek dan liever apart met mensen af zodat je ook echt tijd voor ze hebt..
@ Spikkel: Fijn dat je een goed baasje hebt gevonden. @ Ikheid: Bijna al dus. Gelijk heb je dat je het niet viert voor iedereen. Zo als je het nu gaat doen is minstens zo gezellig!
Blèh... heb echt geen zin meer. Gelukkig bijna tijd om naar huis te gaan, heb echt veel kunnen doen vandaag, das dan wel weer lekker! Ja Am, vind ik ook. Heb er nu al zin in!
JEUJ! Kreeg net een mailtje dat mijn bestelling van opkleinevoet is verzonden. Nu hopen dat ze die laarsjes ook daadwerkelijk past. Anders weet ik echt niet wat ik dan voor moet kopen...
Whahaha, bijdehandje! Ow ok, doei! Ik ga zo ook langzaam ff opruimen hier en de boel afsluiten.. Alvast een fijne avond dames! xxx
Wat een rust.. iedereen aan het eten. Ik heb inmiddels de bovenverdieping gedaan met natte doek en stofzuiger, rekeningen betaald/ingepland via online bankieren en nu eten! Heerlijk broodje hamburger met salade made by manlief. Smakelijk meiden! x
@Ikheid al goed bezig meid! @hier in bad geweest met laetitia die wou daarna gelijk naar bed. dus prima, al ligt ze nou wel iets te piepen maar goed.. Die is gewoon helemaal op..