Wat een rust hier Ikheid, fijne avond! Am, hopelijk passen de laarsjes! Spikkel, fijn zeg! Zo....hier zijn de snowboots binnen zo schattig, donkerroze bij de Welkoop, maat 22 paste prima, wel een beetje ruim maar het vriest toch nog niet . Dus dat is mooi. Verder ben ik gaar! ga niets meer doen
hee meiden, ik wil echt proberen hier weer meer tijd door te brengen, maar het lukt me nog niet helemaal jullie weer te volgen... ben namelijk nog steeds erg misselijk en moe en dan nog twee koters die aandacht willen, werken, het huishouden etc etc. vinden jullie het goed als ik af en toe binnen val? als jullie het vervelend vinden moeten jullie het ook zeggen hoor!
ik ben vast spuit 11 maar: dan heb je ctrl en shift tegelijk ingedrukt, dus als je dat weer doet dan staat je toetsenbord weer goed.
zooooooooo hier liggen ze dr ook lekker in.....ik ben zelf ook al helemaal gedoucht dus zou in principe kunnen gaan slapen....jammer de bammer dat Jannes nog moet piesen straks!
Goedeavond!! Vandaag een vriendinnetje op bezoek gehad, dus meld me nu weer @spikkel: fijn dat het leuk was in ballorig!! Jammer dat de foto;s weer weg zijn ...Wil binnenkort ook weer een keertje naar binnenspeeltuin gaan Beetje jammer weer van jouw topic inderdaad... @ingrid: oohhh wat fijn! Noah wakker!! Heerlijk meis! Ook al zijn het kleine stapjes: groot gelijk dat je er wel blij van wordt! Alle stappen in de goede richting!! @smile: wat fijn dat je de baby voelt! Heerlijk! Ik voelde Guusje ook al met een week of 13/14 dus het kan zeker! @janne: wat leuk dat je weer even langs komt vliegen Hoor het wel over de meeting! @spikkel: wat fijn dat je voor de kitten een goed huisje hebt gevonden: fijn hoor!! @ikheid: fijne avond! @surf: gezellig hoor als je langs komt vallen: voel je vrij Ben benieuwd hoe het met jou en je kids blijft gaan
Eigenlijk zou ik morgen weer moeten beginnen met werken Ben toch wel heel blij dat ik pas op 9 januari echt weer hoef te beginnen...Zou er nog niet aan moeten denken!!!
nou... ik had terwijl ik niet wist dat ik zwanger was een miskraam met 15 weken. Toen dacht ik ook dat ik dood ging... alleen het was gewoon 1 grote weeënstorm.
Ik heb ze al dik een maand in huis vorig jaar greep ik ernaast omdat toen ik ze wilde kopen ze overal waren uitverkocht. Toen heeft meike met gewone laarzen gelopen en een paar slofsokken erin, maar toch erg koud nog. Ik heb ze bij scapino gekocht. en voor beide een maat groter, de winter is lang
hahaha ik wil ons nog wel ff naar deel 2 lullen....maar dan moet AM wel online komen om het te openen!!!