We beginnen opnieuw! April 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Wonder 1980, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Trusten ladies! x

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Welterusten Ikheid.

Ik duik er ook zo in. Toedels!

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    goedemorgen..

iedereen een goede nacht achter de rug ?

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen hier een goeie nacht

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen,

Hier ook goed geslapen, Irem was om 4 uur even aan het huilen maar voor ik wakker genoeg was om te bedenken dat ik moest gaan kijken was ze alweer stil.

We gaan vandaag maar niet zwemmen, luieruitslag ziet er al wel beter uit maar het grootste plekje is nog steeds helemaal open dus in het chloorwater leek me niet zo'n goed idee, daar wordt het vast niet beter van. Helaas. Mijn moeder komt straks wel koffie drinken en dan wil daarna nog even de stad in, wilde ik gisteren al maar met al die regen had ik er geen zin meer in. Moet schoenen ophalen, broek, wil bij de Kruidvat kijken voor een puzzel, nou ja gewoon even lekker rondlopen. Hoop alleen wel dat het beter weer wordt dan gisteren, maar tot nu toe ziet het er beter uit.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Jewe: Hopen datje moeder zich snel beter voelt.

@ Caro: LOL :D, herrieding, hahaha, nou ja het klopt wel!

@ Ikheid: Fijn dat je zusje weer veilig terug is.

@ Sinterklaas: LOVE IT! Al dat stomme geneuzel over liegen en dat het discriminerend is. Pffff, gezeik, de enige die er ooit problemen van maken zijn de volwassenen. Een kind ziet het echt niet als dat Piet een slaaf van Sinterklaas is. Geneuzel!

@ Kris & TM: Morning!

@ Eylem: Jammer dat je nu niet kan zwemmen :(.

Hier ook een goede nacht gehad, maar het was vanmorgen wel weer vroeg -> 07.00 uur en ze waren ook nog alle2 tegelijk wakker. Tobin ligt dus alweer in bed.

Ik moet vandaag eigenlijk ook nog even naar de stad. Nu is het hier echt mooi weer, maar ik hoorde op het nieuws dat het wel echt gaat regenen en ook met kans op onweer :$.

Zo, ik ga even mijn thee opdrinken en dan douchen nu Tobin lekker ligt te slapen.

7. Trotsemama1

dan zou ik idd nu naar de stad gaan

ach hier vandaag met noa naar de dokter
    ze ligt afentoe te gillen van de oorpijn
    z'n pijn heeft me meisje

ow gezellig we hebben 2 gasten

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hello!

Nee, hier niet zon best nachtje gehad. Elin is rond 1.00 uur wakkker geworden en heeft toen een uur onbeschrijflijk hard liggen krijsen....:(:cool::( Net als gister toen ik aan het koken was....geen idee wat haar mankeert. Weet wel dat het geen pijn is, maar meer iets van ik wil mn zin en ik wil het NU! Brrrrrrrr

@Eylem: fijn dat de luieruitslag er al wel wat beter uitziet.....groot gelijk dat je het zwemmen toch nog ff overslaat...

@Ikheid: fijn dat je zus weer veilig terug is!

@Mermaid: jaaaaa das vroeg en dan ook nog eens allebei....niks an! Wel lekker dat de kleine man weer op bed ligt! Jij hebt wel mazzel met het weer daar zeg. Hier mocht ik vanmorgen Jannes uitlaten in de regen!!!! :cool:;)

9. Trotsemama1

sinterklaas i love it to!!!

ikheid fijn dat je zus terecht is

jewe fijn dat de chemo goed gaat

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    aaaaah oorontsteking? Arm meiske!!

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @JEwe: fijn dat de chemo goed gaat, wel vervelend van dat dove gevoel in haar vingertoppen....:(

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eylem, jammer dat je niet kunt gaan zwemmen vandaag, had het ook niet gedaan. Denk dat dat chkloor water dan best wel prikt.

@Mermaid, 7.00 uur is best wel vroeg ja. :cool:

@TM, ach oorpijn. Ga d'r maar snel mee naar de dokter. Had het vroeger ook heel erg vaak dus weet hoe zeer dat kan doen.

@Wonder, hmm 1.00 uur 's nachts is geen tijd om wakker te moeten worden...misschien naar gedroomt?

@Kris, jij ook goedemorgen.

Gister avond weer heel de nacht misselijk geweest kon er gewoon niet van in slaap komen. Bleh! Nu is het gelukkig weer over.

13. Trotsemama1

tis hier gillen van de pijn kon eerst vanmiddag pas terecht nu om 10 uur!!

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Goedemorgen!

Tm: ook al problemen om een afspraak met dokter te maken!

Manleif is vorige week ziek geweest...paar dagen beter geweest en nu nog erger ziek. Ik zie heel veel hetzelfde erin als vorig jaar toen hij uiteindelijk longontsteking heeft opgelopen.
    Ik dus gebeld met dokter...kan ik volgende week pas terecht!!! Vind dat echtn iet normaal...heb ik even hartig woordje gepraat en nu kan ik morgen terecht!
    Ik zie het al weer helemaal voor me...alweer hoogzwanger en een man in het ziekenhuis....zucht....

Voor de rest zie ik dat iedereen goede nachten heeft gehad! Heerlijk!

Jewe....balen van je misselijkheid! Heb er nooit zo heel veel last van gehad!

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Dat meen je niet!! Ik vind het wel heel hard achteruit hollen met de gezondheidszorg hoor! Kreeg je ook te horen...neem maar een pcm? Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden.

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ TM: Ach gos, wat zielig voor Noa :(.
    Nu naar de stad gaat ‘m niet worden, aangezien Tobin nog op bed ligt en Ayla ook nog niet is aangekleed.

@ Wonder: Pfff, balen van je nacht zeg. Ayla kan ook echt gillen als een speenvarken als ze haar zin niet krijgt, of als ik niet stante pede aan kom rennen als zij iets wil :cool:.

@ Quschke: Nou ja zeg, volgende week pas :(, waar gaat dat over?! Goed dat je even flink duidelijk hebt gemaakt dat je daar echt niet op gaat zitten wachten.

Hm, ik ben nog een beetje in dubio of ik Ayla vandaag 1 of 2 slaapjes zal laten doen. Ze zat net alweer hartstikke te gapen enzo, maar ze is nu nog wel even lief aan het spelen. Nou ja, ik kijk het wel gewoon even aan. Als ze niet te pruimen wordt gooi ik haar gewoon op bed.

Ooohhh…gesproken over pruimen ;). Bij 3FM hebben ze altijd de schaamnaam-verkiezing en de winnaar van dit jaar heet….Louwe Pruim :$. My god, je zou maar zo heten!

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Nee dat zei ze niet...alleen: wat moet ik dan doen?:x
    Ik uitgelegd dat ie vorig jaar long ontsteking en daarna 3 klaplongen heeft gehad...ik toen 39 weken zwanger ( en bij de klaplongen justin 2 weken oud was) was en nu weer bijna hoogzwanger ben en geen zin heb dat ik dalijk weer iedere dag richting ziekenhuis op en neer kan.....Ze snapte het wel en nu kan ie morgen terecht.
    Vind het idd schandalig! Heb dit wel bij mijn eigen ha nog nooit mee gemaakt...kan ik altijd vrij snel terecht...ook met Justin als iets is.
    Nu heb ik toevallig gisteren Justin omgezet naar de huisarts van manlief omdat die van mij ver weg is, als er iets is...maar geloof dat ik er nu al spijt van heb!

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik luister normaal thuis ook 3fm...maar heb nu al paar dagen q music ops taan omdat ik benieuwd ben naar het geluid.....Maar louwe pruim....:$:pDie ouders durven:p

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Quschke: Oh ja, het geluid van Q-music, da's ook altijd leuk!

Nou, ik heb Ayla toch maar op bed gelegd. Ze zat heel de tijd te gapen en dat gaat ze anders natuurlijk nooit volhouden tot ca. 12.00 uur.

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zoek trouwens voor Ayla een fuchsia muts, sjaal en wantjes. Iemand enig idee waar ik dat (liefst online) kan kopen? Ik zie overal namelijk wel matching mutsen en sjaals, maar bijna niet ook met wantjes erbij.

Deel Deze Pagina