hehehe, nou mijn reactie staat ergens op de eerste bladzijde geloof ik (ik lees met 40 berichten per pagina trouwens)
ik heb ze vorig jaar een heel setje bij de zeeman gekocht, was denk ik 6 euro ofzo... verder nog niet gezocht, maar is wellicht wel handig...
Goedemorgen!! Eylem, zwemmen zou ik idd ook niet doen met dat chloorwater en een open wondje. Quschke, goed dat je vol hebt gehouden en dat hij nu morgen terecht kan. Vind dat ze eerst eens moeten kijken wie belt en waarvoor voordat ze automatisch zeggen volgende week kan het wel. Hier maken ze voor kinderen altijd wel meteen dezelfde dag en als het echt niet anders kan de volgende dag tijd. Leuke naam hahahah volgens mij hebben sommige mensen echt een hekel aan hun kind ofzo Noa oorpijn, auwww gelukkig ben je inmiddels al geweest. Wat hebben ze er tegen gegeven? Elin aan het gillen, fijn dat het dan ook nog eens is omdat ze iets willen en wel nu grrrrr... wanten, sjaal en muts, is lastig idd om alles te vinden wat bij elkaar hoort. Bij Milan is het wel gelukt, die heeft een setje van lief! maar bij Julian is het ook alleen een sjaal en muts die bij elkaar horen geworden en gewoon zwarte handschoenen erbij die ik vorig jaar had gekocht maar toen te groot waren. Hier vanochtend verslapen maar Julian was nog op tijd voor het drinken en een traktatie en Milan was nog op tijd voor drinken, fruit en liedje zingen. Niet dat Julian de traktatie op ging eten want was met kaas en worst en das dan van alles 1 hapje en dan hoeft ie weer niet als hij al 1 hapje neemt.
quschke schandalig zeg goed dat je morgen al terecht kan mermaid ow haha nouja hopen dat het nog even droog wordt waarom probeer je bij ayla niet of ze rond de klok van 11 naar bed gaat en dan haar 1 slaapje heeft en dat steeds langer vol proberen te houden tot na de boterham? ingrid er was niks te zien wel wat vocht en de buisjes zaten goed het kon zijn dat het vocht bij de trommelvlies loopt te emmeren dus heeft die neusdruppels meegeven om de boel open te houden en ze gaat zo lekker na met een pcm
Morning ladies! Hier ook een goede nacht gehad.. Jayden is gewoon helemaal NIET wakker geworden vannacht. Dat was echt weer heel erg lang geleden zeg. Vandaag nog een dagje werken en dan heerlijk 1,5 week vrij. Zalig! Eylem: nee dan zou ik inderdaad ook niet gaan zwemmen, chloor zal er vast niet goed voor zijn, veel plezier in de stad. Ik wil deze maand alvast wat voor Sint halen en dan in November nog iets.. weet eigenlijk niet eens wat. Ff goed na gaan denken. Ik hoop toch wel dat het vandaag een beetje dit weer blijft (het zonnetje schijnt hier volop) want ik ben op het fietsje hè en moet dus ook weer naar huis op de fiets. Vanochtend trouwens overvallen door een regenbui, help zeg! Kwam ik hier aan als een verzopen katje.. Mermaid: balen dat ze dan ook allebei wakker zijn, helemaal drukke ochtendspits dan. Ik zou in de ochtend/begin van de middag ff de deur uit gaan, later op de dag kans op onweer namelijk. TM: woow dan heeft ze wel erg veel last van haar oor/oren! Snel ff na laten kijken. Nou hopelijk helpen de druppels snel! Wonder: een dame met pit heb je daar dus en een lekker doordrammertje, d'r zin lekker doordrammen door te krijsen. Verschrikkelijk! Jayden gaat dan steeds tussen mijn benen door lopen, aan mijn broek hangen, krijsen, jengelen, met alles gooien.. Nou ik zeg je, dààr heb ik een bloedhekel aan! Jewe: 's avonds ook al last van misselijkheid joh. Balen! Quschke: nou belachelijk zeg dat je eerst flink je mond open moet trekken om eerder bij de huisarts terecht te kunnen! Gelukkig kan je man morgen al terecht! Huisarts: bij onze huisarts heb je voortaan een bandje met tig-keuze-mogelijkheden en een enorm lang lulverhaal en als ik dan uiteindelijk mijn keuze kenbaar heb gemaakt word ik ook nog eens voor 5 minuten in de wacht gezet en als ik dan EIN-DE-LIJK de assistente aan de lijn heb, kan ze of mijn vraag niet beantwoorden, of me niet echt verder helpen en moet eerst in overleg met de huisarts zelf of ik mag zelf terugbellen.. of of of of. Echt verschrikkelijk. Waar gaat dit heen joh!?! Nog wat; kreeg vorige week een oproep voor de griepprik voor Jayden (!!!). Waarom? Omdat in afgelopen winter tweemaal een puffer heeft gehad.. Come on! Dus heb meteen erg gepikeerd gebeld met de HA. Louwe pruim?!?! WTF! Dan denk je als ouderszijnde toch echt niet na hè!?! Slaapjes: ik houd Jayden nu bewust wakker tot 12.00 uur (dat is echt dè max). Dan krijgt ie nog een beker melk en brood en dan kan ie naar bed voor zijn middagdut. Dan slaapt ie zeker 2 uur (!). Nou Mermaid, succes met sjaal, muts èn wantjes. Heb me helemaal rot gezocht! Ik heb uiteindelijk een muts en sjaal gekocht en in dezelfde kleur wantjes erbij gezocht. Lijkt wel alsof ze dat gewoon niet meer verkopen als setje.. Ingrid: verslapen joh.. Gelukkig waren de jongens nog enigzins optijd. Alweer bijna 12 uur zeg. Tijd vliegt ondanks dat het weer een erg rustig dagje hier op het werk is.
zo, het rommelen mag wel weer ophouden voor vandaag... wil wat kunnen doen! maar het vouwt zo lastig de was op als je buik steeds knoerterhard is...
oww ikheid weet precies wat je bedoelt met sjaals en wanten en mutsen hier bij de hema nog geluk gehad heb een donkerblauw setje gekocht voor thobias
Goedemorgen meiden!! (middag tegen de tijd dat ik dit post ) @caromama: leuk zaterdag naar het dolfinarium! Hoop dat je je dan weer wat beter voelt! Geen ervaring met kleintjes meenemen, maar ik kan me voorstellen dat ze dat wel leuk vindt...dierentuin vinden die kleintjes tenslotte ook geweldig! En goed geslaagd voor kleren!! @chilleke: rustig aan doen meis! @quschke: bijna verlof! jeeh! Dat gaat ook snel zeg! @litteken op kin: mmm blijkbaar heb ik dan geen echte vent haha @hema: kom er graag, maar vind het idd ook wel duur: ga echt geen 12 euro voor een blousje betalen...Verder shop ik bij H&M, WE, en ook zeeman en wibra waar ze soms echt wel leuke dingetjes hebben...Vind wel dat die kleding iets minder lang mee gaan: zeker de gewone t-shirts... @napoleon: leuk dat dialect!! Fijn dat je kindje goed is ingedaald: tijd om te bevallen @oliebollen: hier is de kraam gisteren ook gesignaleerd!! Was dat ik geen tijd had om er een te halen, anders was dat vast gebeurd...Ik wacht verder eigenlijk altijd tot 31 december, omdat mijn vader de lekkerste oliebollen en appelbeigeits bakt!! Is altijd snullen op oudjaarsdag We eten dan verder ook niets, maar proppen ons daarmee vol @pamsie: fijn dat je gisteren niet naar het zh hoefde: ben benieuwd hoe het nu met je is! @ikheid: hoop dat je al iets van je zusje hebt gehoord! Kan me voorstellen dat je dan niet rustig zit! Lees dat ze alweer veilig geland is gelukkig!! @shoeby: wel leuk, maar ook aan de rpijs vind ik.. @Jewe: 'fijn' dat de chemo goed is gegaan, sterkte voor je moeder de komende dagen weer! @caromama: haha, de wasmachine een sokkenmonster: wel fijn dat de schuldige zich eindelijk gemeld heeft!! @sinterklaas: leuk!! gaat hier ook gelogen worden Denk alleen dat dit jaar nog een beetje aan de vroege kant is om er iets aa/mee te doen...Nog een jaartje wachten en dan kan ik ook los met Sinterklaas ( komt bij de buren altijd een sinterklaas voor de kleinkinderen en daar mogen we bij aansluiten ) @Quschke: hoop op goede berichten voor je man! Zou niets zijn als de situatie zich weer zou herhalen! @schaamnaam: geweldig!! Je zult maar Louwe Pruim heten!! Vind het zo knap dat er ieder jaar weer nieuwe mensen met schaamnamen tevoorschijn komen, je zou toch denken dat je alles op een gegeven moment wel gehad zou hebben... @mermaid: prenatal? @Tomas slaapt hier ook 1 slaapje: 12 uur gaat hij er na zijn brood en melk in en dan slaapt hij meestal tot een uur of 3... Nou, gisteren dus bij de KNO arts geweest en die bevestigde dat Tomas inderdaad wel erg grote amandelen heeft voor zijn leeftijd. Zijn keelamandelen willen ze pas opereren als hij 2.5 is omdat de kans op nabloeden aanwezig is en die kleintjes nog niet zoveel bloed hebben. Zijn neusamandel wordt er wel uitgehaald. Dus nu volgende week naar het ZH voor een gesprek en onderzoek bij de 'verdovingsarts' en dan kan hij 9 november onder het mes. Moet dan om 7.30 met hem bij ZH zijn en dan kunnen we tussen 12 en 3 weer naar huis...Vind het wel heel spannend: mijn kleine man in het ziekenhuis...Hoop dat hij daarna wel door zijn neus kan ademen en minder gaat kwijlen... (en zoals ik al voorspelde: we zijn een half uur verder, dus: goedemiddag!!!)
franka tomas onder het mes lees ik beter dat het nu gedaan wordt hoor nu hebben ze er nog geen besef van!!
Goedemiddag! Hier net terug van Ballorig met 4 volwassenen en 8 kids! Het was druk! Echt ongelooflijk! Maar de kids vonden het prachtig en daar gaat uiteindelijk om! Oja, en mijn ouders belden net dat ze weer veilig thuis zijn van vakantie. Joepie! Ik heb gelijk vanochtend een mailtje terug gekregen over die schoentjes dat ze een nieuw paar opsturen! Ik hoef die andere niet eens terug te sturen! Goeie service. @ sinterklaas, ik wordt zo moe van die jaarlijks terugkerende discussies over niet pedagogisch verantwoord liegen tegen je kind. Wat een onzin! Ik denk dat bijna iedereen hele leuke herinneringen heeft aan de tijd dat je nog in sint geloofde en dat ontneem je een kind toch niet?!:x
@ ikheid, fijn dat je zusje veilig thuis is! @ eylem, jammer dat je niet kon gaan zwemmen. Fijn dat het wel wat beter gaat met haar billetjes. @ mermaid, lekker vroeg wakker dus! Hier was lukas pas kwart voor 8 wakker en noa heb ik om 8 uur zelf maar wakker gemaakt! Echt een enicum! @ tm, ah sneu dat noa zo'n last van d'r oortjes heeft! @ wonder, balen van je nacht! En van de regen!
@ jewe, balen van de nisselijkheid. @ qushke, echt schandalig van de huisarts! Laten we hopen dat je man dit keer de bevalling en kraamweek in blakende gezondheid kan meemaken! @ mermaid, whahaha, wat een naam!
@ ingrid, gelukkig waren de kids op tijd ondanks het verslapen! @ napo, zo, flink aan het rommelen bij jou dus!
Napoleon: hmm nee das niet fijn met een knetterharde buik.. Al wat van Pamsie gehoord? TM: ja had het bij de Hema gezien, maar Jayden heeft een donkerblauwe jas en wilde juist een muts, sjaal en wanten in bruin ofzo, maar geen blauw, anders werd het wel heel erg blauw allemaal.. Franka: mijn hemel zeg, dàt is inderdaad heel erg spannend! Maar goed dat er wat aan gedaan wordt en hopelijk is daarna het kwijlen verleden tijd. Caro: leuk naar Ballorig geweest! En ook nog met een grote club, gezellig. Fijn dat je ouders weer terug zijn! Goede service zèg, echt netjes en fijn ook zo snel! Nee ik ga Sinterklaas zeker niet op de achtergrond houden.. dit jaar doen we er niet heel veel aan, snapt ie toch nog niks van. Wel liedjes zingen, cadeautjes uitpakken, maar dat zou evengoed Jayden z'n verjaardag kunnen zijn, want dan zingen we ook en krijgt ie ook cadeautjes.. kan niet wachten totdat ie echt besef heeft van de Sint en zijn Pieten.