@ franka, agossie, arme tomas! Maar als hij daar uiteindelijk minder last door heeft! Ik snap dat je het spannend vindt! lukas was 2 1/2 toen hij werd besneden. Man o man, wat heb ik een spannend kwartier doorgemaakt toen ze met hem bezig waren!
ikheid ik vond die muts zo schattig staan bij thobias hij zet dan echt zijn ondeugendste gezicht op hahaha babylon ging goed ! we hebben nou doelen op gesteld die we gaan proberen te halenn ow we hebben weer een gast hallo gast
*opent deur van april-mama's hoek* Hallo, kennen jullie mij nog? Ik ben diegene die 4 dagen zonder computer zat...... IS er nog plek voor een mama?
nou ik zo caroo hoor over ballorig dat wordt onze nieuwe meeting kids lekker spelen wij lekker kletsen
@ Eylem balen dat je nu niet kan zwemmen, maar chloor lijkt me er i.d. niet goed aan doen ! @ Mermaid; fijn goede nacht ! @ TM; achgossie oorpijn.. @ Wonder... gillende Eulin.. hmm @ iKheid; zus kwijt ? Sorry heb niet helemaal terug gelezen en kan het zo gauw niet vinden, maar ze is ook weer terug lees ik.. gelukkig,. @ JEwe balen van je misselijkheid zeg ! En sterkte met je moeder wel fijn dat de chemo goed verloopt tot nu toe @ Quschke oh nee.. hopelijk kanpt je man snel weer op.. voor hemzelf, maar ook voor jou !! @ Ingrid; verslapen.. ach je zal het nodig gehad hebben.. kids nog op tijd.. mooi toch @ Ikheid; fijn goede nacht ! En 1,5 week vrij.. lekker zeg.. @ Slaapjes.. Sanne slaapt van ongeveer 13u tot 14u als ik geluk heb.. @ Franka; ach arm mannetje... volgende week al.. spannend hoor ! @ CM zeker goede service zeg ! Fijn @ Ikheid; ja was op zich wel fijn om alles nog eens op een rijtje te zetten van wat er nu precies wanneer gebeurd was en wat we gedaan hebben en of dat voortaan anders moet.. ( altijd fijn als dan de conclusie is dat alles goed verliep en ondanks de paniek er geen chaos was en iedereen deed wat hij moest .. ) @ HEEEYY LZ !! Welkom back..
Kris: nu wil Chester zeker niet buiten spelen met de kleine balletjes? Goed om te horen dat die evaluatie fijn was! LZ: omdat jij het bent Hoe is het?! TM: goed idee, plan jij een meeting met alle mama's en kids!?! Nou er komt dus echt schot in de zaak bij Babylon nu.. fijn!
ha ha.. nee Chester blijft mooi binnen... ondertussen regent het trouwens .. daar is hij niet dol op.
Sanne eet al een week of 3 amper warm eten. Toevallig zondag een paar happen bloemkool en maandag een paar happen van het potje wat wessel warm gemaakt had omdat ik was werken. Gisteren op het kdv ... 2 ( !! ) borden nasi... het moet niet gekker worden. Madam eet daar dus gewoon wel.
Justin heeft dat ook een aantal weken gehad....en ind ie tijd wel goed eten bij oppas en mijn moeder, maar thuis een ramp! Sinds een week is ie weer goed aan het eten!!! Maar das wel meteen een stuk beter gevoel voor mij...Zeker omdat het al niet zo'n zware is...hij nu een week aan diarree is en we volgende week naar cb moeten
Hier nog altijd het zonnetje kan helaas nog neit naar buiten want ben op postbode met bestellin van babydump aan het wachten, en op leverancier van gamma die douche wand komen brengen....
Jayden eet èn slaapt bij mijn ouders/schoonmoeder àltijd goed en thuis.. hó maar! Ze weten gewoon dondersgoed wat thuis is en waar ze een potje kunnen breken denk ik Oftewel; papa en mama's geduld op de proef stellen. Balen Quschke dat je niet naar buiten kan, juist nu het zonnetje (even) schijnt.
Spannend hoor! Meike is ook met iets ouder dan anderhalf aan haar amandelen geopereerd. Ging heel goed, zij kreeg toen ook buisjes erbij. Keelamandelen deden ze idd ook niet bij haar, heb ook het idee dat dat niet meer nodig is. Het heeft haar heel goed geholpen, maar ja, het arme wicht had ook in een half jaar wel 8x oorontsteking gehad.
@ tm, nou een mamameeting in ballorig is leuk, maar niet als je lekker wilt kunnen kletsen. Ik geloof dat met elk van mijn vriendinnen 3 woorden heb gesrpoken. Verder zijn we allevier alleen maar me de kids bezig geweest! @ Lz, hmmm, ff nadenken of je er weer bij mag hoor! Ja natuurlijk!!!! Pc weer gerepareerd?