Je kunt toch ook gewoon van een telefoon het internet niet gebruiken?? Ik heb ook geen interesse in internet via telefoon, alleen gebeld worden en sms is voldoende, maar heb wel een telefoon waarop dat kan: gebruik het alleen niet ( heb prepaid kaart)...
blackberry heeft speciaal internet, moet je ook speciaal een abo voor afsluiten anders doet het internet het niet maar ja dan moet je ook maar net een bb willen hebben natuurlijk. Verder is alles idd met internet tegenwoordig.
Jeeeh, nieuw topic! Gezellig! OMG, weet je waat er net gebeurde? Lukas stond te plassen en had de deur niet achter zich dicht gedaan. Komt noa achter hem aan en grijpt tussen zijn benen door zo in de straal! Ze was net gewassen en aangekleed, maar heb haar gelijk opnieuw kunnen doen!
@caromama: wat leuk! Ja, niet voor jou omdat je meteen noa weer opnieuw kunt doen, maar het is wel een leuke anekdote
hahahahahahaha sorry lig in een deuk!! die is wel heel erg! maar ja kan me voorstellen dat het niet grappig is als ze net gewassen was
ik heb nu wel internet op me tel. en hij is pas net een half jaar dus voorlopig heb ik het ook wel, en vind ik het ook wel handig want meneer heeft de ipad verkocht. ( vraag me niet waarom) dus dan kan ik als hij op de pc zit in elk geval ff zp bijlezen.
had trouwens bij de AH nog iets leuks gescoord...Weet misschien niet iedereen, maar ik vind schaapjes heel erg leuk En ik 'verzamel' dus aparte dingens van schaapjes..Heb bijvoorbeeld een tictactoe spel met zwarte en witte schapen en eentje met schapen en schaapdrijvende honden ( ben de naam even kwijt)....Anyhow: ik zag bij de AH dus van LEGO een spel staan: Shave a sheep ( bol.com | LEGO Spel - Shave A Sheep, LEGO | Speelgoed) Ben benieuwd! Vanavond eens een potje wagen met manlief...
Ik was helemaal bij in het Teutebellen-topic. Dus ga ik hier verder en val gewoon met de deur in huis Whahaha Wonder: die K.U.T. buren van je.. die afkorting. Hilarisch! TM: watvoor foon? Ow de BB Bold, niceee! Ik heb de Nokia N95 mèt sim-only, lekker cheap. WAAAH! Die Noa... Hahahaha! Ja zo blijf je wel bezig. Nou dat viel mee om bij te lezen. Hier het stolsel verloren, ben nu ongesteld.. Verder een heerlijk weekend gehad; naar mijn ouders geweest, in de tuin gezeten, naar de kinderboerderij geweest en ijsje gegeten en bij mijn ouders verse patatekes op! Mjam! Gisteren lekker rustrig aan gedaan en veel in de tuin gespeeld. Nu weer back 2 basis (aan het werk dus..).
Leuk schaapjes! En wat een leuk spel.. ben benieuwd wie er de meeste wol kan verzamelen van jullie-2.