Eylem: ik zie in je onderschrift geslacht waarschijnlijk gezien, maak je dat bekend of wordt het een grote verrassing? Of heb je het allang verteld, maar ben ik gewoon weer spuit 11....
Hm, ja, dat kan ik nog wel eens proberen idd. Ik heb het idee dat hij wakker wordt, omdat hij als we thuis zijn natuurlijk niet meer rondgereden wordt, want overdag als hij in zijn bedje slaapt wordt hij tussendoor eigenlijk nooit wakker. Maar het is op zijn minst het proberen waard. Dank voor de tip!
Dat dus Nee hoor waarschijnlijk krijgt Irem een zusje maar even afwachten wat we op de 20 weken echo zien de vk heeft even gekeken, maar hun echo apparaat is niet zo goed. Maar ze dacht een meisje.
Wat leuk!!!! Maar nog wel een beetje spannend! Kent iemand dit nummer??? http://www.youtube.com/watch?v=9PzZ4alS1FQ Ik ga ook maar een liedje schrijven
Ben al de hele tijd bezig met lezen maar dan komt er weer iets tussendoor en ben ik het allemaal weer kwijt. Schiet niet echt op dus. Eylem, wat hier goed werkt als de billen kapot zijn is bepanthen of zinkzalf en dan extra dik smeren, schoonmaken met washandje en zeker elk uur een schone luier al dan niet vaker. Mermaid, hij word wel snel wakker of niet? Slaapt hij nog op zijn buik? Anders misschien proberen wat hij doet als je hem andersom legt als hij wakker wordt.
Op zich gaat het in zijn bed wel goed, maar als hij in de kinderwagen in slaap valt en we komen thuis dan wordt hij snel wakker idd. Het jammere is een beetje dat als ik hem laat liggen, op zijn buik of rug, dat hij het dan op een krijsen zet. En hij heeft nogal een behoorlijk volume, hahaha.
@mermaid: jij was toch op zoek naar nieuwe telefoon...weet niet meer of je nu met of zonder abbo wilde ( wel zonder i-net)...Ik heb zelf deze en die is nu bij KPn in de aanbieding: Samsung Star S5230 - Nu wel heel voordelig bij KPN.com! misschien is het wat voor je...
Heb wel meegelezen, maar had de tijd niet om te reageren... Zag wel dat Franka schreef dat Tomas onder het mes moet!! Jemig joh....hopelijk knapt hij ervan op!!! En dat Ingrid hetzelfde probleem als ik had..... Dat LZ weer terug is van weggeweest....HAAAAAAAAI....spuit 11 En heb zelf toch ook maar ff gereageerd in het Sinterklaastopic...
Ja, want jij gaat toch minstens ook voor geitjes, schapen en een kalkoen....WAHAHA.....ik denk dat Wolter binnenkort voor een duet met deze gasten gaat. Die vindt zijn nummers namelijk net zo diepgaand!!
daaaggggg meiden zo had ik even zin in hahaha hier gegeten maar totaal geen fut om nog wat te doen ! dus zit ik lui op de bank !
Hey !! En doeiii .. want wij gaan een bank-hang-marathon houden denk ik.. ik ga er in ieder geval zo op zitten en was eigenlijk van plan er alleen nog af te komen om naar bed te gaan. Oh en Sanne heeft vanavond tot de laatste kruimel haar bord bloemkool met aardappelen leeggegeten !! Zelfs het gehakt heeft ze op... JEUJ...
Zoooo, Tomas ligt op bed en Guusje ligt al sinds 5 uur op haar buik in de box te pitten Kruip zo ook met kop thee, speculaasjes en de puter op de bank
Ikke= blij, mijn zoon lust zuurkool!!!!!! Lijkt meer op zn moeder dan op zn vader, hieeeeeeeeeehaaaaaaaa Bankhangse iedereen!!! Ga ik ook maar doen denk ik, klinkt zeer aanlokkelijk!