We beginnen opnieuw! April 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Wonder 1980, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    brrr xander heeft ook wratjes, maar dat zelfspul werk niet goed?

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Napoleon: Hm, nee dat gaat hier niet. Dan staat ie voor buiten en dat vind ik geen fijn idee. Achterom gaat niet met de duo, is te smal.

@ Jewe: Balen dat je elke keer zo misselijk bent. Hopen dat dat snel over is.

Tobin ligt ook lekker in bedje. Toen ik hem neerlegde ging hij gelijk heerlijk liggen. Normaal gaat ie nog helemaal met zijn hoofd omhoog, maar daar was hij nu zo te merken echt te moe voor. Ik heb hartstikke pijn in mijn rug van dat gezeul met Ayla elke keer, dus ik ga zo ook lekker mijn bed opzoeken. Laat ik er gebruik van maken nu ik eindelijk eens een keer niet meer zo laat nog hoef te voeden.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hmmm jammer want dat was hier dé oplossing. Je kan hem ook niet onder het raam zetten dan?

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    gevonden:D

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Ikheid; Ohhh ja .. wie trouwt mijn zoon... vergeten.. *balen *
    @ Franka; ik heb het vast al gezegd, maar iedere keer als je het over haar hebt denk ik het; wat is Guusje toch een leuke naam !
    @ Cm; Wat ben je toch goed bezig met dat rennen ! Goed hoor..
    @ Jewe; wat vervelend dat je moeder zich zo slecht voelt..
    @ Mermaid; balen van je sol.

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    maar nou is dus iedereen weg... jammerr.. ik heb mezelf net van de bank af gekregen..

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning!

Goed geslapen vannacht, maar nog wel echt last van mijn rug. Ayla is al wel wakker, maar kan volgens mij nog niet beslissen of ze eruit wil of niet ;). Vandaag komt mijn moeder gezellig een dagje, die dacht dat ze al wel weer kon autorijden met haar knie, dus die wilde komen, hahaha. Vanmiddag ga ik even dat broekje van Tobin ruilen. Wip ik even snel op en neer en kan mijn moeder even bij de kids blijven.

Oh...volgens mij heeft Ayla haar keuze gemaakt, het klinkt allemaal nogal dramatisch, dus ik ga haar maar even uit bed vissen.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen!

Mermaid oei ik kan me voorstellen dat je rugpijn hebt, ik probeer Irem ook zo min mogelijk te tillen want het gaat gewoon niet meer, maar goed, soms ontkom je er niet aan en Ayla zal nog wat vaker moeten worden getild. Lastig!

Hier is Irem 2 keer wakker geworden vannacht, ze ging wel meteen weer slapen toen ik bij haar was gelukkig. Ze zal mss last hebben gehad van de uitslag want het is nog steeds hetzelfde, zucht. Ga zo even de HA bellen, misschien hebben zij nog tips voor een ander zalfje ofzo, want ik geloof niet dat het zo 'vanzelf' over zal gaan. Verder is mijn man vandaag vrij dus wat we gaan doen, nog geen idee....we moeten nodig nog wat kadootjes kopen voor Turkije dus wellicht daarvoor even kijken.

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

eylem toe noa een keer erge luieruitslag had(tot bloeden aan toe)
    heb ik van de dokter canesten gekregen is een vaginaal cremetje werkt heel goed

tillen
    hier til ik thobias ook weinig hoor hij wil ook niet meer getild worden

over thobias gesproken te hebben hij is wakker dus we gaan naar boven om meteen aan te kleden
    en dan ga ik is wat doen is huis

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

De HA assistente adviseerde me om zinkzalf te gaan smeren (ik dacht dat dat hetzelfde was als sudo, maar dus niet) dus ik ga zo even naar de Kruidvat en dan hopen dat dat wel helpt.

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Balen van de pijn in je rug Mermaid..
    En hopelijk werkt de zinkzalf Eylem. Misschien is het ook wel een schimmeltje hoor .. maar de huisarts wilde het dus niet even zien ?

Hier is Sanne superlief aan het spelen. Alleen rijdt ze met de poppenwagen overal tegenaan.. maar ja popje wil niet slapen, dus ze moet blijven rijden.. ha ha...

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh en tijdens het rijden is ze sjaap kindje sjaap aan het zingen.. * smelt *

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Haha die Sanne, wat schattig!!

Nee het is geen schimmel, tenminste, Irem heeft eerder een keer een schimmel gehad en dat zag er heel anders uit. Dit zijn echt open plekken.

14. Trotsemama1

ahhhh die sanne!!!!

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Hopen dat de zinkzalf helpt.

@ Kris: Schattig!

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!

Mermaid: balen van je rug.... veel plezier vandaag met mama!

Eylem: wat zielig voor Irem... hoop dat het helpt.

Kris: cute!!!! hier praat Gerodi alleen nog maar chinees.....

Moet vandaag veeeeel boodschappen doen... morgen jarig... en ondanks dat ik het niet echt vier, komen er toch altijd vriendinnetjes taart eten en mn ouders, oma en sm eten..

17. Trotsemama1

lz blegh boodschaapen doen daar hou ik echt niet van haha

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Quschke: gefeliciteerd met je verjaardag!!!

19. Trotsemama1

quschke gefeliciteerd

20. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

grrrrrrrr alle tekst kwijt nogmaal proberen

@mermaid jeetje wat is Tobin gegroeid maar wat een lekker ventje

@Ikheid recept zuurkoolschotel
    Ovenvoorverwarmen 200 graden, zuurkool 5 minuten voorkoken,
    2 zakjes aardappelpuree in de ovenschaal doen (kan ook verse aardappel)
    daarover de uitgelekte zuurkool
    dan de vruchtjes uit blik ananas en perzik
    dan flesje kookroom en daarover geraspte kaas
    20 minuten in de oven
    heerlijk met rookworst en mijn ma wil er altijd jus met uitjes (zakje) bij ik vind het zonder lekkerder.

@Pamsie oehh hopelijk gaat het alweer wat beter met je.

@Wonder galbulten door luiers wat erg zeg hopelijk gaat het al wat beter.

@Napo spannend dus ook al veel harde buiken

@Cm goede service dat je nieuwe laarzen krijgt

@Eylem wat zielig dat Irem haar billetjes nog niet genezen zijn

Slecht avondeten hier af en toe van die dagen dat ze echt geen hap eet en gisteren bijna een heel gevulde tortilla naar binnen werken.

@Jewe wat erg van je moeder wel heel fijn dat je haar zo steunt. En de misselijkheid ik kan je een hand geven

@Kris wat schattig van Sanne

@Quscke gefeliciteerd

Gisteren belde mijn sz uit Amerika dat ze een test voor me heeft gekocht waarmee je vanaf 10 weken het gelacht kunt weten. Ik ben erg benieuwd of het werkt en hoe betrouwbaar het is. Hij was 50 dollar (zij heet hem gelukkig gekocht hihi) dus lijkt me ook geen prul. Nou ja voor de gein wel grappig om te doen

Deel Deze Pagina