We beginnen opnieuw! April 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Wonder 1980, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

carooo ielll gedsie weer overnieuw beginnen
    thobias gaat ook altijd kiijken bij noa

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, maar die plast niet staand, hoop ik! :D:D

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ikheid: fijn dat als het goed is alles er nu uit is dan. klinkt als een heel gezellig weekend meid!! ff lekker genoten dus.

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Pamsie: nou ik ben echt blij en hoop nu echt dat dit het is. Heb nu nog meer respect voor LZ, die loopt er nu nog steeds mee..
    Ja was een heel leuk weekend!
    Bij jou spannend nu.. hij mag nu komen. Ben echt benieuwd!

5. Trotsemama1

neee gelukkig niet hahahah

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ff in het algemeen: met Hyves ga ik kappen, ik gebruik voortaan alleen FB. Dan weten jullie dat ;)

7. Trotsemama1

okkkkiii!! ikheid
    volgens mij gaat iederen stoppen met hyves
    mermaid jij hebt toch ook geen hyves meer?

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

ja kan het me voorstellen dat je blij bent. zoveel ellende gun je niemand. ook respect voor jou hoor, hoe je er mee om gegaan bent. in elk geval heerlijk van je weekend genoten dat is fijn.

ja nu mag hij echt.:D ik vind het weer net zo spannend als bij lotte:D

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ikheid: en hoe kunnen we je op fb vinden??:p

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Caro, whahahahhahaha sorry maar wat een actie van Noa :D:D hihi. Wel balen dat je weer overnieuw kon beginnen met alles!

Ikheid, 'fijn' dat je nu eindelijk het stolsel kwijt bent...hopelijk is het nu dan na je ongesteldheid echt helemaal klaar. Moet je nog op controle ofzo?

Wonder, gezellig die buurman :cool:

Mermaid, wat iemand anders (weet niet meer wie) ook al zei, je kunt ook gewoon een telefoon met internet nemen en dan geen abonnement met internet, dan gebruik je het gewoon niet...of weet niet of je thuis draadloos internet (wifi) hebt, maar anders kun je dus thuis wel gewoon met je telefoon internetten op je eigen internet. Ik heb nu ook internet op mijn telefoon maar als mijn abonnement is afgelopen neem ik een abbo zonder internet, ik ben toch weinig onderweg en gebruik internet niet veel dus heb ook niet overal internet nodig.

TM, leuk nieuwe telefoon!

Zo, het is lekker buiten! Dacht dat het koud was maar helemaal niet. Beetje voor niks de voetenzak weer in de wagen gedaan, maar ja, ik laat hem nu maar zitten. En HOERA na een paar weken doet BabyTV (en heel veel andere zenders) het eindelijk weer dus Irem is even afgeleid, die begon al te gillen omdat ze een mandarijn op de grond gevonden had, kon hem nog net pakken voordat ze hem met schil en al ging opeten ;) maar ga dus zo maar even brood smeren.

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahaha die Irem! Nu dus ff afgeleid.. smakelijk!
    Nee geen controle, alleen als ik het niet vertrouwde kon ik bellen..
    Pamsie: je hebt PB.

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ff pauze houden.

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Ikheid: fijn dat je het kwijt bent joh! En idd die arme LZ loopt er nog steeds mee....:( wahahah ja en het zijn echte k.u.t. buren....ik liep net langs en hij zegt niks....dan denk ik naja zeg...ik woon hier al bijna een jaar misschien even gedag zeggen ofzo? Maar goed dat kan ik natuurlijk zelf ook doen. :D

@eten: net een broodje met filet american naar binnen gewerkt...mjam!

@Eylem: ja als het zonnetje er doorheen komt is het heeeeeerlijk!

@ehmm....verder ben ik het kwijt..

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Franka: Ja, dat zou wel kunnen idd het internet niet gebruiken. Maar als ik dan een goedkopie abonnement wil met een dure telefoon zeg maar, moet ik heel veel bijbetalen en dat vind ik dan ook weer zonde.
    Wat leuk dat je dat spel gescoord hebt bij de AH!

@ Caro: Hahahahaha, die Noa. Lukas schrok zich rot zeker.

@ Pamsie: Mjammie, indische cake. Da’s echt eeuwen geleden dat ik dat gegeten heb.
    Tjee ja zeg, je bent vandaag 37 weken.

@ Ikheid: Leuk weekend gehad zo te lezen.
    “Fijn” dat je nu eindelijk dat klote-stolsel kwijt bent. Kun je vanaf nu gewoon weer verder.

@ TM: Nee, geen Hyves meer idd. Ik deed eigenlijk alleen nog maar wat met FB. En 2 bijhouden vond ik een beetje veel van het goede.

@ Eylem: Je moet dat arme kind ook wel voldoende te eten geven hè. Nu wilde ze van ellende maar gaan beginnen aan een mandarijn mét schil :p!

Nou, Tobin is weer schoon en gevoed, dus ik heb even lekker de oven aangezet, want ik heb nog afbakbroodjes.

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    mjam afbakbroodjes.....ik heb nog steeds trek. Heb in Turkije zoveel open schransen dat ik nu doorlopend honger heb!:):D

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ikheid: zag het je hebt pb terug;)

@eylem: fijn dat het bij jullie wel lekker is, hier wel koud, en nat:(

@wonder: rare buurman:( maar goed die heb je er ook tussen zitten:(

@mermaid: ja ja vanaf vandaag mag ie komen:p ohh lekker afbakbroodjes daar maak je mij dan weer jaloers mee!!

ohh ik moest net janken zullen de hormonen wel weer zijn. zat ff bij film en nieuws te kijken en daar stond een bericht van een meisje van 2 wat is overreden en 18 mensen liepen gewoon langs haar en lieten haar liggen.
    maar bij de link in het openingsbericht kan je dan onder het nieuws bericht de video kijken, echt triest gewoon:(

pff en ik ga vandaag denk ik toilet bezoekjes tellen ipv weeen:(

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Pamsie: :$, ja dat bericht had ik ook gelezen. Afschuwelijk hè. Rare lui die Chinezen...

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja ik heb het ook voorbij zien komen en nee dat ligt niet aand e hormonen hoor.....is echt om te janken! Ik wilde de video niet eens zien....titel zei genoeg...:(

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

En hoezo toiletbezoekjes?

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, echt onmenselijke "mensen".....staat er een beetje krom, maar het zijn echte barbaren...

Deel Deze Pagina