We beginnen opnieuw! April 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Wonder 1980, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    misschien mag je afdingen hahahaha....in Turkije hadden ze ook vrijwel nergens prijzen, dus heb ik mijn handelsgeest leren kennen!:D

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    franka, leuke spulletjes hebben ze daar!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Wat een leuk filmpje op FB.

@ Eylem: Jij "moet" ook even FB nemen. Gezellig!

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @franka: het ziet er idd wel leuk uit;)

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    van het weekend met roeland zijn ouders, broer en schoonzusje naar speelstad oranje geweest omdat zijn ouders in augustus 39 jaar getrouwd waren. Julian vond het echt helemaal geweldig en was kwaad toen het park dicht ging hahaha Milan daar in tegen vond zo'n beetje alles eng. Het enige waar hij in is geweest was het reuzenrad en een treintje en dat vond hij wel oke maar nog niet super.

Staan we op een gegeven moment bij de botsauto's te kijken, staat er een jongetje naast hem van 10 koppen groter. Hij kijkt dat jongetje aan en geeft hem zo een mep uit het niets en gaat er nog bij lachen ook. Maf kind durft niet in een bootje te zitten maar meppen doet ie wel hahaha.

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    meiden...ik ben ff naar de osteopaat! laterssssssss

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Speelstad Oranje? Echt nog nooit van gehoord. Is dat net zoiets als Ballorig of KidsCity ofzo? LOL :D, die Milan, hahaha, die is niet bang voor grote jongens.

8. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Net even dat bericht gelezen over dat chinese meisje, wat akelg!! ga het filmpje niet kijken...mijn moeder komt net binnen en zegt dat het misschien komt omdat het een meisje is...Misschien als het een jongetje zou zijn dat ze wel wat gedaan zouden hebben...Blijft akelig hoor..

Maar goed, ben op pad met moeders...laters!

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zo hier kids op bed even tijd voor mezelf!1

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Het is meer het vervolg op ballorig en de voorganger van een echt pretpark, het is een overdekte speelhal maar dan met echt attracties zoals een draaimolen, zweefmolen, bootjes die rond varen, reuzenrad, achtbaan, enz.

Welkom bij het leukste indoor attractiepark van Drenthe! | Speelstad Oranje

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ingrid: wat leuk, speelstad oranje is wel heel leuk, haha die milan:p een echte vechtersbaas.

@franka: ja daar dacht ik ook al aan. in china zijn meisjes nog heel erg achtergesteld, ze willen liever een jongen en ook maar 1 kind. het komt idd ook wel voor dat zwakkere meisje bij de geboorte bijvoorbeeld makkelijker aan hun lot worden overgelaten zodat het sterft.

maar dit vond ik toch wel heel erg hoor!!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja, ik zie het. Ziet er wel super uit zeg! Zou volgens mij nog niks voor Ayla zijn, die vind alles eng ;).

13. Trotsemama1

ingrid ik ken het idd
    vroeger met school geweest !! erg leuk idd

14. Trotsemama1

dat verhaal over het meisje lees ik maar niet titel zegt al genoeg!

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja Hyves is helemaal uit geloof ik ;):D

TM heerlijk he, hier ook eventjes rust in de tent!

Ingrid, speelstad Oranje komt me vaag bekend voor, de naam, waar zit het ongeveer?

Wonder, succes!

Pamsie, oeiiii, ben benieuwd!! Hopelijk hoef je geen 5 weken meer te wachten!

Franka dat zijn inderdaad mooie dingen op die site!

Jeetje vinden jullie de tijd ook zo snel gaan soms? (ik klink als een oud wijf ;) ) maar Irem begrijpt al zoveel, gisteren was ik de was aan het opvouwen en ik zei tegen haar, leg de sokken van baba maar in de la, en ze pakt zo de sokken en legt ze heel netjes 1 voor 1 in de la :$ en ook als ik zeg, neem je beker even mee naar de tafel ofzo, doet ze ook allemaal...tuurlijk begrijpt ze niet alles maar echt wel gaaf om te zien dat ze al zoveel begrijpt.

Aan de andere kant blijft ze ook gewoon een ukkie, haha, ze past haar winterjas van vorig jaar nog :$ (maat 68 :$)

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hmmm ik ben daar nooit geweest, speelstad Oranje, het komt me alleen zo bekend voor...maar het ziet er wel leuk uit!

17. Trotsemama1

eylem hyves is zooooooo 2010:p

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Ja joh, Hyves is zooooo 2010 :cool:.
    Ayla begrijpt ook echt veel. Als ik idd zeg dat ze even wat moet drinken, doet ze het. En echt nog veel meer van zulk soort dingen.
    Maatje 68 is wel echt klein idd. Nou ja, klein maar fijn moet je maar denken :D.

19. Trotsemama1

het gaat ook hard thobias begrijpt ook heel veel
    zo begrijpt hij als ik zeg gooi maar in de bahbak
    en als ik de stofzuiger pak zegt ie helpuh
    en meneer begrijpt het woordje opruimen al
    heel handig want nou hoeft noa niet alles meer in de eentje te doen als ze samen spelen

20. Trotsemama1

pamsss spannendd!!!!

Deel Deze Pagina