We beginnen opnieuw! April 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Wonder 1980, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zit in Oranje hahaha een klein plaatsje in de buurt van Assen en Beilen.

Ja ze begrijpen echt al veel! Milan doet ook heel veel als je hem wat vraagt of hij zegt nee nee als hij iets niet wil doen.

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ja leuk he nog even het woordje nee!!

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nou het is inmiddels al een tijdje zijn lievelingswoord alleen gebruikte hij het ook heel vaak verkeerd. Milan wil je drinken? Nee! En ondertussen met de beker achter je aan lopen omdat hij wat drinken wil.

Hij geeft tegenwoordig ook de beker aan me en loopt dan naar de koelkast, maw ik heb dorst hahaha

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Als Ayla iets wil hebben zegt ze dat dus ook "Hebbuh". Echt zo leuk! Eerst dacht ik dat het toeval was, maar ze zegt het elke keer.

5. Trotsemama1

thobias hier die roept letterlijk van smorgens tot savonds niks anders dan eten en drinken

die milan die denkt dat als hij nee zegt dat ie het wel krijgt:p

die ayla hahahaa

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    bah dat was toiletbezoek nummer 80 voor vandaag:(

@eylem: nee ik hoop ook dat ik niet nog 5 weken moet wachten. ja grappig he hoe ze zoveel kunnen begrijpen ik verbaas me er ook steeds over.

@tm: lekker even rust!

@ingrid: haha grappig, nee en dan wel willen:p

@hier ook heel graag dingen doen die niet mogen maar echt nee zegt ze er niet bij.

@mermaid: ohh die vind ik ook leuk hebbuh:p

7. Trotsemama1

heey ikheid en eylem
    hahah

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wonder: lijkt me wel ècht balen zeg als je geen fijne buren hebt.. Het is toch fijn als je
    het op z'n minst goed met elkaar kan vinden. Beetje geval van 'erg jammer'.

Ah daar is Mermaid weer.. oeh lekker afbakbroodjes (besmeren met veel chocopasta, mjam!).

WTF! Liepen die mensen er gewoon aan voorbij.. moet serieus niet gekker worden!

Caro: ja ik ben fulltime ZP-er ;) Hahahaha! En ik hàd echt ff pauze nodig.
    Lief zeg dat die 2 zo saampjes kunnen spelen! En Noa is wat dat betreft een echte meid; ff grote broer pesten en zijn
    Lego-bouwsel kapot maken.

Pamsie spannenddddd!

Pfff Mermaid, jij wast daar ook heel wat af hè (Tobin badderen bedoel ik ;)).

Franka: leuk ff naar de Prenatal!
    Dat blad krijg ik niet.. :-S of ik ben te snel met weggooien.

Die Milan.. hahahahahhaa! Had dat echt willen zien dat ie die grote een mep verkocht!

Eylem: helemaal met je eens! Het gaat heel hard allemaal.. en ze begrijpen veel meer dan je denkt.
    Ik sta hier iedere dag weer versteld van..

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Pfff zo koud het hier vorige week was zo warm is het nu. Gatver! Zit ik hier met een vest aan.. Heb ook al koppijn.

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jayden ruimt trouwens zijn speelgoed op als je het vraagt, helpt mee met de tafel dekken (zijn bestek en bordje), pakt zijn jas vd kapstok, pakt zijn schoenen, doet zelf zijn schoenen uit, geeft ieder ochtend zijn speentje aan mij zodat ik hem kan uitkoken..
    Echt geweldig al de dingen die ze begrijpen en kunnen!
    Jayden weet ook dat ie eerst de ene puzzel moet opruimen (de kast in) en dan een andere puzzel mag pakken.

Oh en nog wat, dat was echt gaaf om te zien!
    Manlief kwam in de keuken staan, leunend tegen het aanrecht met zijn rug en zijn armen gekruist over elkaar. Wat denk je?
    Jayden komt naar de keuken, gaat naast manlief staan, kijkt een beetje stoer uit z'n ogen en slaat zijn armen over elkaar heen. GE-WEL-DIG!!! Je had 'm moeten zien staan..

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ikheid: hahaha dat klinkt wel heel grappig!!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Is Napoleon hier ook voor uitgenodigd (voor dit topic)?

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ja ik heb haar via november mama's een link hierheen gestuurd;)

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    wat is het rustig ineens hier:p

16. smile17

smile17 Niet meer actief

Hoi meiden

Ik zag alleen de laatste pagina en geloof dat het even niet zo gezellig was. Maar omdat ik juist voor gezelligheid ben lees ik niet terug en doe hier weer gezellig mee!

@Ikheid las dat je het stolsel bent verloren hopelijk is het nu eindelijk klaar.
    En ik zie Jayden al stoer staan met zijn armen over elkaar.

@Eylem leuk he dat ze die kleine opdrachtjes kunnen uitvoeren en dat vinden ze vaak nog harstikke leuk ook.
    En heb je al een mooie grote buik eigenlijk? Groter dan bij Irem bijv mijn buik is nu namelijk al echt groter dan bij Noëlle en ben benieuwd of dit alleen het begin is of dat het later gelijk gaat qua groei

@Mermaid hebbuhh hihi dat is echt schattig.

@CM haha lekker in de plas gegrepen die Noa. Wel vies hoor

@Pamsie hmmm dat klinkt wel als een voorbereiding op bevalling spannend hoor

Hier alles goed het weekend heerlijk buiten geweest naar de kinderboederij en Amstelpark. En eindelijk over 4 dagen de echo!

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Spannend Smile over 4 dagen de echo! Altijd weer een leuk èn spannend moment..
    Ze zeggen trouwens dat bij een volgende zwangerschap de bui sneller groeit/uizet omdat het allemaal al eens is uitgezet. Zou dus kunnen dat het nu allemaal wat sneller gaat.. Leuk!

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @smile spannend meid de echo!!

@hier: mijn hemel zeg!! we hebben een tweede hands maxi-cosi gekocht. die van lotte was van een vaag merk en op het eind gingen er wat dingentjes stuk dus we vertrouwde het niet meer. maar goed van wegen wat vlekjes vind ik het mooier om er dan een hoes om heen te doen. en ik heb ook een lekkere warme trappelzak op gedaan. maar wat een gevecht zeg om dat er goed op te krijgen.

en wat ik me nu dus af vraag. is het niet raar dat je nu de die rand niet goed kan voelen. ( van de babyinzet zeg maar) dan weet je toch niet of de kleine goed ligt met zijn hoofd??

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Pams, ik begrijp je vraag geloof ik niet :( de babyinzet is toch helemaal van stof/zacht materiaal, daar zit toch geen rand in?

Smile ja mijn buik is denk ik wel ietsje groter dan bij Irem...heb toevallig gisteren geloof ik een fotootje op Hyves gezet. Maar het scheelt niet veel. Ik vind hem zelf nog niet erg groot maar veel anderen wel :) . Spannend, bijna de echo!

Ikheid, hahahahah, die Jayden! Mooi hoor! En inderdaad, hier weet Irem ook dat ze eerst haar speelgoed moet opruimen voor we weggaan bijvoorbeeld....echt leuk om te zien

Heb even wat speelgoed van Irem weggezet en wat ander speelgoed ervoor in de plaats, ze is meteen weer helemaal zoet, haha, grappig is dat! Zag dat ze vanaf morgen weer puzzels bij de Kruidvat hebben voor weinig, ga ik even kijken, want puzzelen is hier helemaal leuk op het moment en Irem heeft er maar 2. Ook nog even wat kleren opgeruimd en kwam ook nog wat kleding tegen die ze ondertussen wel past. Heb alleen ook nog een aantal gebreide vestjes/hesjes uit Turkije...wat moet ik daar nou weer mee (type met veel liefde gebreid maar niet mijn smaak (lees roze/oranje en meer van dat soort combi's). Thuis aantrekken maar ofzo als het heel koud is ;).

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @eylem: er zit een soort stof randje in die omhoog staat daar valt het hoofd tussen. die bedoel ik. die kan je wel door de hoes heen voelen hoor maar beetje vaag dat je hem zeg maar niet meer kunt zien.
    of de hoes is gewoon slap en moet straker er omheen gespannen worden.

leuk even speelgoedverwisseld, en van de puzzels bij kruidvat is wel een goede tip. ik ben alvast voor 5-12 bezig.

Deel Deze Pagina