Pamsie: geen ervaring met een MC + voetenzak.. Maar kun je niet met je handenonder de trappel-/voetenzak voelen of het hoofdje mooi in de baby-inzet valt?
Hmm.. Pamsie ik snap er nu niet echt veel meer van, haha! Zolang je er maar voor zorgt dat zijn hoofdje er goed in valt en niet alle kanten op kan schieten (goh.. het lijkt wel een bal waar ik het over heb ). Maar je snapt me hè. Ok, nu ga ik echt ff wat doen, heb namelijk nog geen KONT gedaan hier. Aah en volgende week gesprek met wat onafhankelijke hypotheekknakkers, eens kijken of we onze hypo kunnen oversluiten op NHG.
Nee nog wat.. Ka: ik schaam me diep! Maar nog gecondoleerd met jullie hond! Ook al ging het ècht niet meer, het blijft een groot gemis. Knuffel!
ook zo vaag, ( tja als er niemand is om mee te praten in huis ga ik alles hier maar posten ) haha let niet op mij. ga net naar de wc hoor ik ineens plop plop, staat het water van de wc gewoon te golven. kom uit het toilet staan ze voor de deur met zo'n vrachtwagen de putten af te zuigen
@ikheid: ja ik snap je spannend de hypotheek missn oversluiten. uhh ik heb wat gemist? ik wist niet dat de hond van ka overleden is. @ka: gecondoleerd meid!! zoiets is altijd een groot gemist. hoe goed het voor het beestje ook kan zijn.
ka gecondoleerd met jullie hond!! echt vreselijk altijd !! pams snap er geen hol van wat je bedoeld ikheid spannend!
@ikheid: lekker ff pauze houden, haha @tm: maakt niet uit. geloof dat ik een beetje vaag ben in me verhaal idd
@Ikheid zeker spanennd heb er echt zo veel zin in! Denk inderdaad dat dat het is dat je bm gewoon al groter is om mee te beginenn?? @Pamsie leuk een nieuwe maxi cosi. Moet de hoes niet onder de babyinzet? Of zeg ik nu iets raars......... Haha ik las plop om de wc dus dnek je vliezen zijn gebroken maar nee zat even verkeerd te lezen @Eylem zal even hyves checken want ben erg beneiwud naar je buik. wat goed dat ze al zelf opruimt ga dat ook eens aanleren hihi
@smile: haha nou ik dacht ook dat ik "iets verloor" maar dat was dus niet zo!! haha geen idee of het er onder moet hoopte dat iemand hier me dat kon vertellen
@tm: haha nee het was echt het wc water wat golfde. (helaas) probleem met de mc is opgelost thanks voor het mee denken meiden.
@ Ikheid: Hahaha, die Jayden! LOL, zp-pauze . @ Smile: Leuk, bijna de eerste echo. @ Pamsie: Heb je zon losse hoes voor over de bestaande mc-bekleding? Zo ja, als de baby daar straks inlegt dan spant ie wel en dan kan je evengoed wel zien of de baby goed ligt. Oh, het is al opgelost lees ik. Hier net een vriendinnetje over de vloer gehad. Was weer gezellig.
@mermaid: ja ik bedoelde zo'n losse hoes maar idd probleem is opgelost gezellig even een vriendin over de vloer gehad.
Ja, ik ga Ayla even ophalen bij mijn nicht, voordat Tobin straks zo moe is dat hij alleen nog maar kan huilen...
Ik ben er Hey Pams, je gaat me niet voorbij hoor! Ben net met Meike nieuwe schoenen wezen kopen, voor de winter. Je kan in haar maat eigenlijk alleen maar laarsjes kopen (t kind heeft al maat 28... net 3) Maar wel leuk. Nu eigenlijk voor het eerst dat ze er ook een mening over had. Het zijn uiteindelijk hush puppies geworden, veel laarsjes zijn te smal voor haar voeten. Heb ook meteen voor zowel meike als femke snowboots meegenomen. Wel lekker als het straks koud is en sneeuw ligt. Alleen nog ff insprayen.