Zoveelste topic . Maar we komen dichterbij. We beginnen te wennen aan de namen in de poll. Zoontje heet L.ouis (op zn Engels uitgespoken. ) Vernoemen in de 1ste naam gaat echt niet lukken. Vandaar gekozen voor volledige vernoeming in de 2de naam. Sta open voor dit soort korte meisjesnamen die je niet te veel hoort. P.s het woordje Tokkie hoef ik hier echt niet te lezen.
Ik heb ook Lily gestemd. Leah Maria rijmt en dat vind ik zelf minder. Jolie vind ik ook heel leuk, kon niet zo goed kiezen tussen die en Lily.
Leah Maria vind ik mooi staan maar als je Leah op zn Engels uitspreekt rijmt het inderdaad en het doet me denken aan Tia Maria.. dat is drank dacht ik?
Dachten wij ook hoor. Ik bedacht me net dat Leah uitgesproken zoals je het schrijft eigenlijk ook heel leuk is. En als het Leah op zn Engels wordt geen Maria erachter. Dan zeg ik gewoon dat Leah van Ria afkomt hahaha.
Wat een leuke namen! Ik heb een zwak voor Bella. Als zou ik denk ik dan voor Isabella gaan en roepnaam Bella. Geweldig. Leah vind ik ook heel mooi! Jolie vind ik ook mooi Lilly niet super, gewoon ok. En zooo tokkie (grapje, ik vind dat ook altijd irritante reacties haha).
Hihi. Thnx! Mijn vriend noemt haar nu Bella. Wij kennen een Isabella en mijn vriend zou dat nooiiittt toelaten haha.
Ja ik zou gaan voor Bella, en leah als hele goede tweede. Mijn voorkeur heeft ook de Engelse uitspraak. Net wat frisser en pittiger.
Allemaal leuk! Dus een verkeerde keuze kun je sowieso niet maken Mijn volgorde zou zijn: Jolie Lily Bella Leah