Het is alweer een half jaar geleden dat ik hier vertelde dat ik gestopt was met de pil, vanwege een nieuwe baan heb ik toen mijn kinderwens op hold gezet en nu we een half jaar verder zijn kriebelt het zo erg dat we nu toch weer begonnen zijn. Ik heb net een vast contract gekregen dus wat mij betreft een prima moment om te beginnen. Niets staat ons nu meer in de weg om te gaan voor onze kinderwens. Zijn er nog meer meiden hier die net gestopt zijn voor hun eerste kindje?
Wat leuk nieuws, hopelijk snel een mooi kindje ! Ik ben sinds juni gestopt, maar sinds januari serieus bezig Succes !!
Sinds december gestopt en afgelopen maand voor het eerst mijn ei gevonden dus vanaf nu gaan we er echt voor.
Een beetje een late reactie, sorry! Wat leuk dat jullie ook bezig zijn voor een kindje. Ik slik sinds augustus vorig jaar de pil al niet meer maar we hebben er bewust voor gekozen om het veilig te doen. Nu bewust gekozen om dat dus niet meer te doen, ben zo benieuwd wanneer het zo ver is! Heel veel succes beide!