Hoi dames, Januari gestopt met de pil. Vorige cyclus netjes 28 dagen. Gister zou dan weer mijn nod moeten zijn, maar ik weet dat je daar nu nog helemaal niks over kunt zeggen. Geen ovulatie testen etc gedaan. Gistermiddag getest, maar die was negatief. Ik verwacht er niks van, maar wanneer zouden jullie dan weer testen? Na een paar dagen al of na een week? En nu voor de 2e cyclus ontzettende pijn aan mn borsten/tepels. Soms zo erg dat ik geen bh kan verdragen. Ken dit helemaal niet van eerder toen ik nog aan de pil was. Is dit van het ontpillen of moet ik hier aan gaan wennen ?
Ik ben gestopt sinds december.... Mijn cyclus ging van 36 - 30 - 35... dus ik zou als ik jou was gewoon even een paar daagjes wachten voordat je weer test.... kan nog erg schommelen..
Zolang er geen menstruatie doorbreekt kan het alle kanten op, maar omdat je nog kort geleden bent gestopt met de pil zou ik niet te snel weer testen. Anders blijf je namelijk geld uitgeven aan testen om steeds weer teleurgesteld te raken. Je lichaam kan je goed voor de gek houden waardoor je kan denken dat het raak is en daardoor kan de menstruatie uitblijven. Als het niet komt zou ik over een week weer een test doen. Hopelijk op een positieve test
Ja daarom dacht ik inderdaad; Wanneer is slim? Wil inderdaad niet te snel alweer testen, vooral ook omdat ik er vanuit ga dat het negatief is. Bedankt voor de adviezen!
Inmiddels nog niet ongesteld Nu dus al 9 dagen "te laat". Afgelopen maandag nog een keer getest en die was negatief. Zou ik nu weer kunnen testen of heeft dat helemaal geen zin en moet ik gewoon wachten tot het doorbreekt? Tot afgelopen maandag had ik namelijk ontzettende pijn in mijn borsten. Daarna was het ineens over en ook bijna geen afscheiding meer. Ik dacht dus eigenlijk dat mijn menstruatie wel zou doorbreken, maar tot nu toe niks. Nu ook totaal geen klachten, maar vanaf vandaag ineens wel weer heel veel afscheiding??
Ik zou precies nog even afwachten, waarschijnlijk is je cyclus toch nog niet helemaal regelmatig na het stoppen met de pil... Moest je zwanger zijn, zou ik veronderstellen dat je bij 9 dagen over tijd toch wel positief gaat testen... Desnoods bij ongerustheid of onzekerheid even contact opnemen met je huisarts!
Dank je wel voor je reactie. Naar de huisarts vind ik nog niet nodig. Vind ik inderdaad nog te vroeg.
Vervelend he dat wachten, ik had eerst ook netjes 32 dagen ( voor pil rond 30) en later werd iets langer, zie mijn onderschrift. Ik zou gewoon een week tussen je testen laten en rustig afwachten, al was ik mega blij doen ik duidelijkheid had hahaha of ongi worden of posi test! Dus weet dat niet altijd makkelijk is, succes ermee!
Ps. Ik gebruik ook ovulatie testen om mn cyclus en lichaam beetje te leren kennen, niet zo zeer om te weten wanneer we het moeten doen, want we zien t allemaal wel rustig en doen t als we zin hebben. Maar ik vind wel fijn dat ik weet wanneer je je menstruatie kan verwachten en al weet of t wat later komt, ik heb tot nu toe precies 16 dagen na positieve ovu test mn menstruatie, dus ik wist al dat t vorige maand iets langer zou duren en ook nu wordt het rond 37, of ik mocht zwanger zijn natuurlijk hihi
Dank je wel! Ik denk dat ik vanaf de volgende ronde ook maar ga beginnen met ovu testen. Ik wilde het niet, om er inderdaad geen druk achter te zetten. Maar dit is toch ook niks. Bedankt voor de tip en jij ook succes !
Ik ben vanaf het begin ook begonnen met themperaturen en de ovulatie testen. Juist om mijn cyclus goed te leren kennen. En ja we klussen dan wel rond het ei ook want t kan zomaar raak zijn en daar gaan we natuurlijk voor Maar ik vind het wel prettig te weten hoe mijn cyclus ongeveer verloopt en iets meer duidelijkheid te hebben.
Tip voor goedkope zwangerschap testen: die van de action 2 voor 2,50 ofzo. Dat maakt testen niet zo duu, en Ovtest je makkelijker een keer extra. Ovulatie testen van hun vond ik vaag en waardeloos. Je cyclus kan inderdaad nog zoekende (ontpillen) zijn. En ene keer langer duren dan andere. Gevoelige borsten aan de zijkant. Alsof ik push up bh nadoe was bij mij eerste teken van zwangerschap. (bij mijn buurvrouw ook) Succes hopelijk zie je snel 2 mooie streepjes op een test
Bedankt dames. Ik gebruik nu de testen van 123zwangerschapstest, de midstream. Die zijn ook niet zo duur. Welke ovulatietesten zijn wel goed en betrouwbaar? Ik lees namelijk dat hun ovulatietesten niet zo goed zijn..
Ik gebruik die van sensitest. Op aanraden van mijn fertiliteitsarts. De stripjes en ook niet de extra gevoelige. Ze zijn fijn maar niet super goedkoop maar dat is dan maar zo. Ze hebben wel vaak acties en kortingscodes en je krijgt dr vaak gratis zwangerschapstestjes bij.
Sensitest Ovulatietest dipstick Vanaf 0.49 | Sensitest Denk het ja..de meest simpele..werken proma bij mij en je kunt ze mooi onder elkaar plakken. Kijk ook even onder de aanbiedingen of combisets..soms is het dan zonder verzendkosten of met gratis zw testjes. Ik neem dr meestal 24 tegelijk.