We begint er nog meer met ZI in AUG 2011??

Discussion in 'Zwanger worden' started by nicoleENsandra, Sep 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Ik hoop met jullie mee!!!!!

Wij gaan morgen en donderdag insemineren!!

2. druppel

druppel Actief lid

Oct 24, 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie middag,

Ben erg benieuwd of jullie al getest hebben, of dat toch de rode duiveltjes op bezoek zijn?

@Evira alvast heel veel succes!!!

Groetjes

3. nicoleENsandra

Feb 18, 2011
    93
    0
    0
    NOG STEEDS NEGATIEF!!!! :(:(:( SNAP ER GEWOON NIETS MEER VAN! :(MORGEN AL DAG 4 OVER TIJD EN VANMORGEN GESEST EN ALWEER NEGATIEF!
    Zou er anders iets anders aan de hand kunnen zijn? Zij is al 5 jaar niet meer aan de pil dus dat kan het niet zijn!
    Een vriendin zei tegen me dat hcg in de urine minder kon zijn en dat ze via bloed zekerheid konden geven!
    Word hier echt onzeker van! :)

Heel veel succes evira! Hopen dat het deze ronde raak is!

Groetejss

4. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Het kan ook een late innesteling zijn, dan begint je lijf later pas met hcg maken.
    Maar je kan ook gewoon, doordat je er zo mee bezig bent, ineens een langere cyclus krijgen. Ik hield al een paar maanden voordat we gingen insemineren mijn cyclus bij en was altijd regelmatig. Na de eerste inseminatie ging ineens mijn cyclus aan de schommel, ook wel eens 4 dagen langer gehad.
    Het kan dus twee kanten op. Ik zou gewoon nog even afwachten, hoe moeilijk ook! Een bloedonderzoek kost toch ook weer een paar dagen tot de uitslag en in die dagen heb je misschien al meer duidelijkheid!
    Sterkte!!

5. druppel

druppel Actief lid

Oct 24, 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wat vervelend zeg die onzekerheid!!

Zou zomaar kunnen hoor dat ze een langere cyclus heeft door de spanning en een late innesteling is ook nog niet uitgesloten.

De langste cyclus was 30 dagen he?

Vandaag nog steeds niet ongi?

@Evira veel succes vandaag!!

Groetjes

6. nicoleENsandra

Feb 18, 2011
    93
    0
    0
    :)
    Hi meid....

Hier dus veel rood en dus ONGi! :) jammer jammer, op na ronde 2!
    Hopen dat het gaat lukken, we gaan met meer ovutesten gebruiken!

Groetjess

7. druppel

druppel Actief lid

Oct 24, 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    He balen zeg!

Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar!

groetjes

8. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    @NicoleSandra: balen meiden, ik had het jullie gegund. Even slikken en weer doorgaan...!

9. jup

jup Actief lid

Aug 10, 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah! Heel jammer dat het niet in 1x gelukt is en naar dat je zo lang voor niks in spanning zat. Veel succes in de volgende ronde!

10. nicoleENsandra

Feb 18, 2011
    93
    0
    0
    dank jullie wel meiden...
    Nu eindvan deze maand weer insemineren! En dan van voor af aan..... weeer wachten! Bah! acht ja! Hoe gaat het jullie allemaal?

Groetjess!

11. druppel

druppel Actief lid

Oct 24, 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Hier alles oke, alleen een beetje in de stress omdat ik erachter ben gekomen ( met behulp van ovu testen) dat mijn eisprong erg laat in de cyclus is en mijn luteale fase dus erg kort is.
    Afgelopen maand 8 dagen en het ziet er naar uit dat het deze maand ook zoiets gaat worden.
    31 aug ongesteld en gisteren op dag 18 eisprong, cyclus gemiddeld 26 dagen dus kom ik weer uit op 8 dagen.

Voor mijn eerste zwangerschap was dit niet het geval, had wel een cyclus van gemiddeld 26 dagen maar meestal een luteale fase van minimaal 11 dagen :(

12. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    he meiden kan ik meekletsen? Was op zoek naar informatie over zelfinseminatie en kwam hier terecht, ben wel al bekend op dit forum.

Ik ben getrouwd met een man en wij hebben een zoontje die eind dit jaar alweer 4 wordt.
    Nu willen wij graag een broertje of zusje voor hem maar mijn man heeft rugproblemen.
    Hernia gehad, operatie gehad, nog een spoedoperatie omdat de 1e niet goed gegaan was. Dit was in feb 2010 en sindsdien is hij druk geweest met revalideren.
    Het gaat nu gelukkig de goeie kant op maar hij heeft nog steeds periodes met pijn waardoor vrijen gewoon niet altijd lukt, het is dan een te grote belasting voor hem.
    Kortom: hij kwam zelf met het idee voor zelfinseminatie.
    Moest erg wennen aan het idee omdat wij het in principe op de " gewone" manier kunnen maar ja, nu al zoveel vruchtbare rondes gemist door zijn rug, dat we er toch maar aan moeten.

Mijn vruchtbare dagen komen eraan, heb gisteren een licht positieve ovu test gehad dus ga nu even doortesten en vandaag meteen naar de apotheek voor spuiten.
    Ik las dat je 10 mm moet hebben? Ik vraag het ook nog wel na bij de apotheek, hopelijk staan er geen bekenden.
    Potje heb ik in huis.

Druppel vervelend dat je luteale fase kort is, ik heb ook even geklooid daarmee, en met korte cyclus (die banner) maar uiteindelijk is het wel vanzelf weer rechtgetrokken.

13. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    Nicole&Sandra jammer dat het niet raak is, op naar ronde 2!
    Is het zaad van jullie bekende donor vantevoren onderzocht of heeft hij reeds kinderen en zichzelf wel " bewezen" :)

14. druppel

druppel Actief lid

Oct 24, 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi zaterdag,

Gezellig dat je mee komt kletsten hier!
    Wat vervelend dat je man nog zo'n last van zijn rug heeft.
    Ik ben zelf 6 jaar geleden geopereerd aan een hernia, maar ze hebben me toen veel te lang laten lopen voordat ze gingen opereren waardoor de zenuwen al dusdanig beschadigt waren dat ik veel pijn bleeft houden na de operatie.

Ik heb uiteindelijk een neurostimulator geimplanteerd gekregen, en daardoor heb ik echt een stuk minder pijn.

10 ml spuitjes zijn goed ja!

Als het mogelijk is zou ik 3 x per cyclus insemineren als je ongeveer weet op welke dag van de cyclus je je ei hebt.
    Dus stel dat je op dag 15 je ei hebt zou ik op dag 11-13 en 14 insemineren.

Heel veel succes!

15. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    druppel wat vervelend dat je ook een hernia gehad hebt. Mijn man heeft ook een jaar met klachten gelopen voor de operatie, maar ze opereren niet meer zo snel, omdat het ook niet altijd een oplossing is.
    Wat is een neurostimulator precies?

Ok, ik had gisteren en vandaag een ovu test die vrij donker was, echter nog niet zo donker als de controle lijn.
    Ik heb echter toen wij probeerden zwanger te worden van zoon, ook nog nooit een knaltest gehad en dus wel zwanger geworden dus wellicht slaan die ovu testen bij mij gewoon niet zo donker uit.
    Ik denk dus vanavond een poging en dan komende dagen nog 2 keer, ik blijf tussendoor mn ovu testen wel doen.
    Had ondertussen wat pb berichtjes met iemand uitgewisseld via dit forum en dit was met 1 poging zi zwanger, hoe gaaf is dat!

Ik was vanmiddag met mn in zh en ben daar even naar apotheek gelopen. Ik heb spuiten en slangetjes meegekregen dus dat is binnen.

16. druppel

druppel Actief lid

Oct 24, 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ja wij waren van de eerste ook in 1 ronde zwanger, was echt onwerkelijk!

Een neurostimulator is een ingebouwd apparaatje (soort pacemaker maar dan in de rug) die electrische pulsen geeft aan de zenuwen in de rug en zo de pijn bestrijd.

Heel veel succes en zal ook voor jou duimen

17. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    druppel cool zeg meteen de eerste ronde zwanger!

aha dus de neurostimulator is dus voor de uitstralingspijn in je benen of ook voor evt rugpijn?

18. druppel

druppel Actief lid

Oct 24, 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Nee helaas alleen voor de uitstralingspijn in de benen, voor de rugpijn doet het bijna niks.
    Ik heb voor de rugpijn ook revalidatie gehad, en er is nu mee te leven, maar ben nog altijd volledig afgekeurd.

Heb je gisteren nog de gelegenheid gehad om te insemineren?

Groetjes

19. nicoleENsandra

Feb 18, 2011
    93
    0
    0
    Hi meiden!! Hoe gaat het allemaal met jullie?
    Sorry dat ik ff niets meer van me liet horen! pfff.... beetje erg druk geweest en wilde me zelf deze maand niet weer helemaal gek maken! Ik was er vorige maand zo mee bezig en baalde er toch best van dat het niet raak was.
    Maar goed ff update...

We hebben vorig weekend weer geinsemineerd. Heel plotseling dat wel... We wilden ovutesten vanaf dag 12... van de cyclus. Maar we dachten ineens op dag 11 ( voor de fun ) ff testen... NOU DIKKE ROZE LIJN :(... dus donor gelijk gebeld of het gelijk savonds kon... dat kon gelukkig maar die avond ervoor had hij al geklust met zijn vrouw! ;);) haha... betekend voor ons dat de zaadjes iets minder van kwaliteit waren... helaas... maar goed toch gedaan en op dag 13 nog eens... Nu zitten we weer op het wachtbankje... als goed is volgend weekend testen...
    Nu wel heeeeel veeeeel last van afscheiding ( sorry beetje vies ) normaal ook wel, maar nu veel meer.... en heeeel moe! We weten het natuurlijk niet maar het wel fijn dat ik er nu iets minder druk over maak!

Ik ben heel ontzettend benieuwd naar de andere meiden hier, hoe het gaat!

Groetjess Nicole

20. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    SPannend is het toch he?
    Ik ben 3 dagen over tijd maar heb negatieve testen. Waar ken ik dat van hahaha !

Share This Page