Wij twijfelen tussen 3 meisjesnamen. Het is ons eerste kindje. We hebben allebei een andere voorkeur, maar alledrie de namen zouden kunnen: Maud Madelon Myrthe Wat vinden jullie?
Myrthe, zo zou mijn jongste heten als het een meisje zou zijn, maar goed, het is een jongetje geworden. Blijf het nog steeds een heel leuke naam vinden. Maud vonden wij ook leuk, maar een beetje een hypenaam.
Ik ga dan voor Myrthe. Maar dan wel zo geschreven Mirthe. Onze dochter heet namelijk zo! ERg leuke naam!
Myrthe - leuke naam! Madelon - Grappig! Ik hoor de naam eigenlijk nooit maar hoe vaker ik de naam hard op zeg, hoe leuker ik de naam ga vinden. Moet het met de M zijn? Misschien is Avalon ook nog een idee. Weet niet of je op ideeën zit te wachten, het is lastig genoeg! Maud - Vind ik helemaal niks.
Bedankt allemaal dames! Hier hebben we wat aan hoor Grappig hoe smaken verschillen hè?! En Mauw, nee hoeft niet beginnen met een M hoor, maar toevallig staan deze namen bovenaan! Bedankt nog voor je suggestie. Zie net je onderschrift, heftig zeg wat jullie hebben meegemaakt!
Myrthe, maar dan niet zo gespeld maar als Mirthe of Mirte. Ik krijgt met die y toch altijd in mijn hoofd eerst 'Mierte' te zeggen, ook al weet ik dat je het niet zo uitspreekt.
Bedankt allemaal! Maud is een inhaalrace begonnen haha! Maud heeft eerlijk gezegd mijn voorkeur, maar het enige jammere aan die naam vind ik dat 'ie wel erg populair is, hij staat hoog in de top 100 Maar mijn vriend heeft een andere voorkeur.. gelukkig hebben we nog de tijd