Super grappig! Ik ga zelf volgende week vliegen met een baby van 11 weken vandaar dat ik nieuwsgierig was!
haha. leuk. hier gelukkig nooit last gehad bij het vliegen met mijn kindjes. mijn zoon was bi de eerste keer 4 weken en heeft de hele weg geslapen en mijn dochter 10 weken. beiden hebben geen overlast veroorzaakt.
Haha. Ach, dochterlief heeft weleens het hele vliegtuig bij elkaar gekrijst omdat ze niet op schoot wilde zitten tijdens het opstijgen, was toen anderhalf jaar geloof ik. Wat een drama en ze ging maar door, iedereen heeft er volop van kunnen genieten . Maar goed, ik kan me dan echt niet druk maken over wat anderen denken, het zijn nu eenmaal kinderen! Daarna heeft ze de hele vlucht geslapen (nachtvlucht) dus iedereen was het snel vergeten.
Haha, leuk gedaan Ik heb een paar maanden terug nog een lange vlucht gemaakt waar een aantal hele jonge kindjes bij zaten. De mensen voor me hadden een 3 weken oude baby bij zich, helemaal ingepakt in een bundel dekens en ze deden ook steeds een dekentje over het hoofdje heen om hem te laten slapen. De stewardess kwam steeds langs om te zeggen dat ze dat beter niet konden doen omdat er minder zuurstof in de lucht zat en het kindje dus makkelijk moeite kon krijgen met ademhalen maar ze bleven het maar doen. Je krijgt het er spontaan zelf benauwd van!
Vliegen met een baby lijkt me makkelijker dan met een dreumes (wat wij over 5 weken gaan doen ) Met een baby: lekker even voeden of flesje klaar hebben vooral bij de daling, dat ontspant en zorgt voor open oortjes.
Wij vliegen in augustus naar CuraƧao met onze dochter van 4 en baby van dan 10 maanden... Zie er best tegenop...