Hoi, Ik zie allerlei schattige naampjes voor ongeboren kindjes, o.a. frummel en beeb. Ikzelf noem de baby sinds de eerste termijnecho "Propje", omdat dat het enige was wat er te zien was op de echo. Nu noemt mijn hele omgeving mijn ongeboren baby zelfs Propje en ik vraag me af wat voor naampjes jullie voor je baby hebben...
Ik ben niet zwanger, maar ik kan me nog herinneren van vroeger... de gymlerares was zwanger en noemde 'hem' Joep... lachen... en ze kreeg een meid, maar dat wist ze niet...
UKKIE! En ook mijn vriendinnen noemen hem nu zo! Of mini M&M..(papa en mama hun naam beginnen beiden met een M....)
frummel Nu noem ik haar ook nog heel vaak frummie... ze luistert even goed naar frummie als naar Kaylee
Wij noemde onze kleine: Wiempie hahahah.... Bijna alle vrienden noemde de kleine ook zo maar goed, haha het werd een meisje dus ging dat er snel af... Wij wisten ook niet wat het werd!
Ik ben zelf nog niet zwanger maar het zoontje van mijn zus noemde ik Knurftje (was nog wraak van vroeg zo noemde zij mijn hamster altijd) Moest toen het geboren werd wel ff opletten dat ik hem Jochem noemde en niet knurftje
Mijn zoontje als foetus noemde ik Kruimel. En deze foetus heeft als naam van mij gekregen Moppie zo noem ik het ook als ik in mijn dagboek voor haar/hem aan het schrijven ben.
Ik en iedereen in mijn omgeving noemde Demi frutsel toen ze nog in mijn buik zat. dat heeft mijn (stief)vader een keer verzonnen en hij noemt Demi nog steeds zo.
ben maar kort zwanger geweest, kreeg een MK met 8 weken maar ik wist het al twee dagen voor NOD dat ik zwanger was.. Sonja had voor mij gependeld en had voorspeld dat het een meisje zou worden...dus ging ik daar maar vanuit... Ik wilde perse een Keltische naam voor mijn kindje, dus toen heb ik er een uitgezocht.. vond het heel onwerkelijk om zwanger te raken omdat ik er eigenlijk nooit mee bezig ben geweest. dus het moest een mooie naam worden.. en daar kon ik maar niet aan wennen.. dus toen ik op het forum kwam, heb ik mezelf de naam gegeven die ik mijn toekomstige dochter zou willen geven...Aoife... ben inmiddels helemaal gewend aan die naam..en toen ik zwanger bleek, heb ik het ook zo genoemd.. Kleine Aoife... helaas mocht het niet zo zijn maar ik troost me met de gedachte dat er ooit een zieltje kiest voor mij en dat ze Aoife wil heten... Aoife
Ali Baby, heel verhaal schuilt erachter maar het was wel leuk dat mensen die bijnaam inderdaad over gingen nemen en bv vroegen: hoe gaat het nu met Ali Baby?