Pff na 98 dagen nog niet ongesteld..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Charmed, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Sorry ik moet t écht ff kwijt, ik ben 98 dagen geleden voor t laatst ongesteld geweest...
    Het is ZO frustrerend en irritant!
    Ik voel steeds dingen die ik nooit eerder had gevoeld, dan denk ik eerst zou ik zwanger zijn? Na n paar dagen denk ik dan zou ik dan ein-de-lijk ongesteld worden?
    Vanaf vrijdag allemaal nieuwe dingen die ik voel, en pijntjes die ik eerder niet had, en ik maak mezelf he-le-maal gek!!!
    Ik wil nu gewoon verdomme (sorry) ongesteld worden!!!!
    Dan weet ik iig waar ik aan toe ben, en weet ik dat alles nog werkt.
    Pff ik wil gewoon heel graag dat alles normaal gaat werken zodat mn vriend en ik tenmiste wat kans hebben om zwanger te raken, want op deze manier werkt t gewoon niet.

Ik ben trouwens begin april dit jaar gestopt met de pil.
    Heb t 7 jaar geslikt.
    Ben vanaf april 3x ongesteld geweest..
    HA ben ik 3 weken geleden geweest, zei dat ik in januari maar terug moest komen als er nog niks was, want 'als er iets mis is, is het dan nog wel mis' WAAAAT?
    Ben ik zon sukkel die daar niks van zegt omdat ik alleen al bang word van t woord huisarts...

Sorry als t n beetje verwarrend is..

Zijn er mensen die ook zolang hebben moeten wachten op hun menstruatie?

Bedankt voor t lezen iig.

2. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap je frustratie... ik ben sinds april maar 2x ongesteld geweest (49 en 114 dagen) en zit inmiddels alweer op dag 49. Ben in augustus al eens naar de huisarts geweest, bloedonderzoek gehad en naar huis gestuurd met mededeling dat ik nog 8 weken moest wachten. Gezien mijn klachten en feit dat menstruatie nog steeds uitblijft na de laatste keer 3 weken geleden weer naar huisarts geweest. Die heeft ons doorgestuurd naar de gynaecoloog. Daar afgelopen vrijdag geweest en met diagnose PCOS naar huis gegaan. We zitten vanaf nu in de mmm. Zaadonderzoek bij man en 28-11 terug voor uitslag daarvan en behandelplan...

Als je het niet vertrouwt gewoon de huisarts weer bellen!

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Oh jeetje wat heftig zeg, maakt me wel een beetje bang..
    Zo jammer dat ze je altijd zolang no laten wachten terwijl je jezelf helemaal opvreet van frustratie..

Mag ik vragen wat jou klachten nog meer zijn dan?

Ik hoop dat het zaadonderzoek positief is!
    Succes, en bedankt voor je reactie!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Stom dat jullie moeten wachten.....is toch zeker niet nromaal zo lang niet ongi zijn? Ik snap dat nooit........

5. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb overbeharing, het lukt me niet om af te vallen (ben 10 kilo te zwaar), heel veel en erge hoofdpijn en vaak buikpijn.

Ja, zo lang door laten lopen is ook gewoon niet nodig... gynaecoloog was erg kort daarover. Als je geen cyclus hebt, heb je ook geen kans om zwanger te worden. Dus moeten we een handje gaan helpen!

Thanks. Vind het zaadonderzoek wel erg spannend eerlijk gezegd... stel dat dat ook niet goed is...

6. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wat fijn dat je gyn wat begripvoller was!
    Kan me voorstellen dat dat onderzoek heel spannend is, maar altijd uitgaan van t positieve he! :)

Oke, ik heb ook overgewicht, en heb een tijd gehad dat het héél erg schommelde (verschillen van 20kilo) maar het laatste jaar is het behoorlijk stabiel, en lukt het mij ook niet meer om af te vallen, geen idee of dat hiermee te maken heeft, maar t zou wel kunnen dus..

Ga dan over n weekje maar weer naar de HA.

7. Loesje83

Loesje83 Niet meer actief

Hoi Charmed,
    Ik zou als ik jou was eens denken over een andere huisarts. Dat zeg je toch niet tegen een patient?!?!
    Verder wens ik je veel succes en hoop ik dat je heeel snel weer ongesteld wordt.
    Groetjes Loes

8. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ja ik ben al aan t rondkijken voor n andere HA
    Is alleen moeilijk, woon in n klein dorpje en ze kijken dan altijd naar het gebied, en sommige huisartsen zitten bijelkaar, en mag je niet zomaar overstappen..
    Ga morgen weer een bellen :)

Nou op de 100ste dag dan éindelijk ongesteld geworden (tenminste zo lijkt het, nu hopen dat t goed doorzet!)
    Ben zo blij!! Eindelijk verder...

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

He he eindelijk een ongi das al wat !!

10. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ja! Nooit gedacht er zó blij mee te zijn haha! :D

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahah je lichaam doet het weer...heerlijk! Nu wel doorzetten en betere cyclussen krijgen!Maar dit betekent dan eigenlijk wel dat je een ei hebt gehad. Toch?

12. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    :D
    Ja hopelijk moet ik straks niet weer 100 dagen wachten haha

Ik heb echt geen idee of er een eisprong is geweest, ik heb in die 100 dagen van alles gevoeld, maar wat het was?

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ze zeggen dat een ongi alleen komt omdat je een onbevrucht eitje hebt toch?
    Maar precies weet ik het ook niet......nou succes verder hoor!!

14. Loesje83

Nou helaas is dat niet altijd zo.
    Zie het volgende citaat van zwangerschapspagina.nl:
    "Je kunt in het begin heel lange cycli hebben (meer dan 7 of 8 weken en er zijn nog wel langere cycli bekend). Deze cycli zijn meestal anovulatoir, dat wil zeggen, dat er geen eisprong is geweest. Op een gegeven moment stoot je baarmoeder toch het opgebouwde baarmoederslijmvlies af en dat interpreteer je dan als menstruatie."
    Hopelijk wordt je volgende ronde een kortere cyclus.

15. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Hmm.. en zou dat dan betekenen dat ik nooit een eisprong krijg, of dat het toch nog wel komt door t 'ontpillen'?

Ik hoop het ook! En thanks!

16. Loesje83

Ik ga ervan uit dat dat nog 'ontpillen' is.
    Dit is de rest van het citaat:
    "Op een gegeven moment krijgt de hypofyse wel weer door dat ie aan de slag moet en komt er weer een eisprong. We zien vaak dat je cyclus het eerste half jaar na pilgebruik erg onregelmatig is, met meestal lange cycli. Na een half jaar is het meestal wel genormaliseerd."

17. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ohh gelukkig!!
    Dan ga ik er toch maar vanuit dat mn volgende cyclus wat normaler gaat worden! :)
    Bedankt!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dat hoop ik ook!

Deel Deze Pagina