Maar ook als het gelukt is is het vast weer zoooo spannend of alles goed mag gaan enzo... Het blijft gewoon spannend . Jij ook succes!
Ja klopt, geef nu nog steeds, bijna 15mnd alweer. De vorige keren liep het terug omdat ik zwanger was dus we gaan nu nog ff vrolijk door!
M'n laatste twee bevallingen zijn geëindigd met een schouderdystocie, schouder zat vast achter schaambeen terwijl hoofdje al geboren was! En neem van mij aan dat dat geen pretje was om los te krijgen! En ook een reden dat ik wel veel nadenk over vierde want de kans is groot dat de bevalling of ingeleid wordt met week of 37/38 of dat het ks wordt waar ik niet zo op zit te wachten. Maar Goed dat zien we dan wel weer!
Emily: idd dankje! Jij ook! Sam: ik wilde ook graag 2 jaar geven bij de jongste, maar na 1,5 jaar was ze het zelf beu . Dus ook prima. Was er lang zeker van dat het bij 3 zou blijven dus ben al totaal happy dat ik nog een keer bv mag geven Zou idd nog lekker doorgaan als het nog maakelijk gaat. Klinkt niet fijn nee de bevallingen. Hopelijk gaat het de volgende keer beter....!
Heerlijk dat ze dan zelf stoppen hè? Ik hoop ook dat onze jongste dat straks gaat doen maar voor nu denk ik dat dat nog wel even zal duren. ! De anderen kregen op deze leeftijd alleen nog s ochtends en s avonds, zij nog 3 keer!
Soit, leuk meis! Hier inmiddels 10 weken zwanger van de 4e. En ja hoor het blijft bijzonder en leuk. Ook al was het bij ons onverwachts. Succes meis!
Sam: Idd het leukst als ze zelf stoppen... Hier op t laatst altijd ook maar een keer of 2 per dag hoor... Geniet er nog van! @ tari: gefeliciteerd, leuk zeg dat je een vierde krijgt. Inmiddels helemaal,aan het idee gewend?
Wat leuk dat er nog zijn die voor een 4de kleintje gaan. Ook wij gaan, na lang twijfelen en daar tussen een sterilisatie (die intussen ongedaan is gemaakt) voor een 4de. Ik vind het ook net zo spannend als de vorige keren en zelfd nog spannender omdat we nu ook een rekening moeten houden met verminderde zaadkwaliteit. Mijn man snapt ook soms niet dat ik er zo veel mee bezig ben, zo herkenbaar allemaal. Wij hebben 3 jongens van (net geen) 10, 8 en 5.
Leuk zeg dat je voor een vierde gaat! Hier ook wel een tijdje nagedacht en getwijfeldeen paar maandjes wel... Leuk zo'n jongensgezin, ik hoop dat het zwanger raken toch snel lukt na sterilisatie!
Tikske wat leuk en ongeveer dezelfde leeftijd als mijn kids Soit, ja inmiddels wel aan het idee gewend. Zeker nu ik het verteld heb op mijn werk. Last van mijn schouders. Maar gewoon super leuk en erg dankbaar dat wij nog een kindje mogen. Ik heb het gevoel dat het voor wat meer balans in het gezin zal zorgen.
Heerlijk Tari, gefeliciteerd ook!!! Hier wilde ik altijd graag 4, manlief 2, maar derde oke dat was ook nog wel goed. Na de derde bevalling was hij nogal stellig, geen 4e. Ik heb ook geroepen geen 4e, maar m'n gevoel is niet compleet.. Tsja. En eind oktober maakte ik een grapje, in de trant van, zullen we er ook nog maar eentje maken en toen was het ineens: 'ja is goed maar nu nog niet' haha nou dat was ook niet mijn bedoeling haha!!! Maar hij was ineens over stag! Had ik echt niet gedacht! Verwachtte nog vele discussies haha!
Hoi! Wij gaan ook voor de 4e! De derde is amper droog, maar ach Ze is nu 8 weken oud hihi Ik had een beetje hetzelfde als Sam8. Ik dacht altijd dat ik er 3 wilde, maar nu nummer drie er is voelt het nog niet 'af' ofzo... Vreemd gevoel. Er is ruimte voor meer liefde! En manlief is het gelukkig met me eens. Dus we hebben besloten geen anticonceptie te gebruiken. We weten dat het daardoor ook heel snel zou kunnen gaan, maar gezien ik vruchtbaarheidsprobleempjes heb zal het waarschijnlijk niet zo'n vaart lopen. Maar misschien ook wel! Best wel spannend weer!
Spannend! Maar het zijn nu ook hormonen he? Ik had het toen heel extreem dat gevoel. Vergeet dat niet!
hahaha ja ik loop over van hormonen hihi Maar ik had echt verwacht een gevoel van compleet zijn te hebben. Het tegenovergestelde is waar. Ik dacht alle kleertjes die ze niet meer past meteen maar te verkopen, net als de kruikjes en het badje enzo.... Maar wat ik merk is dat ik ze toch op zolder zet. Ik wil ze nog een keer gebruiken. Ben nog niet klaar met die spullen
Haha ja herkenbaar! En alles nog 1x heel bewust meemaken! Maar daarna is ons huis echt vol haha dus dan is het wel echt gebeurd haha!!!
Mijn man vond 2 eigenlijk ook 'genoeg', maar voor een derde wilde hij nog wel gaan. Aangezien al onze jongens met keizersnede geboren en aangezien de derde eigenlijk al 'mijn' idee was, stemde ik in met sterilisatie van mijn ventje. Maar het gevoel van 'compleet' zijn was er niet en kwam er ook niet. 2 Jaar geleden hadden we het al eens over het ongedaan maken van de sterilisatie, maar toen zei mijn ventje op het laatste moment van nee, toch niet. In het begin van dit jaar hadden we het er opnieuw voor en aangezien mijn gevoel blijft, stemde manlief toch in en is de operatie dan toch doorgegaan. Dus als er bij ons nog een kleintje mag komen, zal het heel zeker welkom zijn Wel grappig dat zo te lezen de meeste vrouwen nog een kleintje erbij willen, terwijl het voor de mannen niet 'hoeft'.