We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Goedemorgen meiden,

MissCo, Pfff. Kan me indenken dat je nu niet echt fit bent. En nog steeds last van je rug. Balen zeg. Is het geen spit of Ischias ofzo? Daar kun je flink last van hebben nl.

Isra, Prachtig gips hoor. ;) Vind het bijna jammer dat ik niks gebroken heb. hahaha.
    Thnx voor de tip. Zal eens googelen idd. Operatie is op dit moment niet nodig, omdat de hernia vanzelf al een stuk minder is geworden, maar wie weet voor de toekomst.

Joli, Veel plezier met winkelen! (gelijk heb je) Hier is het kerstgevoel ook nog niet echt aanwezig.

Verena, toch wel spannend hoor! Wie weet is het wel raak. Ik gebruik altijd snel antwoord. Dan kan ik in ieder geval deze pagina bekijken. (je moet alleen niet een pagina teruggaan, want dan ben je al je getypte text kwijt. Merk trouwens dat mijn geheugen nu toch weer een stuk beter is dan vlak na mijn zwangerschap, terwijl ik niet echt last had van zwangerschapsdementie ofzo. Dus wie weet, zijn het gewoon de hormonen.

Vriesje, Er zijn hier ook mamma's to be hoor. (dus nog zonder kindjes) Weet nog dat ik in het begin zelfs dacht dat er helemaal geen mamma's met kindjes waren in dit topic. :)

Lin, Jij ook fijne dagen!

Volgens mij nu weer iedereen gehad. Zo niet, SORRY!

Nou, moet hier nog wel boodschappen doen. Niet zoveel, maar wij moeten morgen het voorgerecht maken voor bij mijn schoonouders. En daar zit hem nu net het probleem. Ik heb lekkere tonijn besteld via smulweb, en die wordt vandaag geleverd. Jawel, tussen 9 en 17! balen! Kan dus geen boodschappen doen tot dat ik de tonijn binnen heb. Hoop echt dat ie snel komt. zit toch een beetje op hete kolen, aangezien de winkels om 17 uur dicht gaan.

Tot later vandaag!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Lizab lastig zeg dat je moet wachten op je boodschappen, is er niemand die ff bij je thuis kan zitten zodat jij ff boodschappen kan doen?
    Doe ik met mn moeder ook wel eens...

3. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    de namen zullen vanzelf wel komen hoor :)

MIssc, rond de 8maanden zit inderdaad een sprongetje! MIjn meisje kreeg pas met 9maanden haar eerste tand, begin december had ze er zes, heeft ze da schade even ingehaald :) Dus het word voor jullie, als het nu niet raak zou zijn, april voor jullie er echt voor gaan?

Isra, wat een leuk gips zeg :) EN ik hoop nu al op een tweeling, maar dat zit niet in onze familie dus die kans is vrijwel nihil... Maar hopen kan geen kwaad toch?

Joli, Ik HAD veel zin in de kerst, maar inmiddels zijn er wat kleine dingetjes gebeurt die voor mij neit mee werken. We zijn nu bijvoorbeeld nog aan het varen, ik hoop dat M en onze matroos op tijd klaar zijn met het verversen van demotors anders zit ik alleen met mijn dochter aan tafel vandaag. En ik vier zaterdag de verjaardag van mijn moppie dus ik kan dan ook neit veel boodschappen halen :S

Nu heb ik ze toch allemaal gehad? of ben ik nu gek?

Dalijk even verder gaan waar ik gisteren gebleven was: strijken, wassen, vouwen, stofzuigen, dweilen, tassen inpakke, auto wassen, noem maar op. Mag ik vandaag nog ffies in mijn uppie doen
    '

Als ik jullie niet meer spreek: Fijne feestdagen!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zozo verena, jullie meisje heeft idd de schade goed ingehaald :)
    Hoop echt dat het snel voorbij is hoor..
    Hij ligt nu alweer in bed, steeds slaapjes van een half uur ofzo :(

En idd, als het deze maand niet raak is dan gaan we er pas in april weer voor...of nouja stoppen met de pil iig :)

5. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    * inbraak *

Ik zie dat er in 2009 in ieder geval weer 2 aprilmama's voor een beebje gaan. Bij deze succes.
    Voor de anderen natuurlijk ook. :D

* uitbraak *

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heey Femmigje!
    Dankjewel!
    Jij alweer 23 weekjes onderweg...waar blijft de tijd ;)

7. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Grrr. nog steeds geen vis, en dus ook nog geen boodschappen.

8. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Deze maand is het in ieder geval niet raak, ik ben zojuist ongi geworden...

9. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Zo als je even een paar dagen niet online bent geweest...moest even bijlezen hoor! Vind het nog moeilijk hoor om zo alles van iedereen te onthouden :) Komt vanzelf denk...

Wil jullie hierbij allemaal even fijne feestdagen wensen!

xx

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Verena, dan kunnen jullie er echt in 2009 voor!

Lizab, heb je nog boodschappen kunnen doen?

VAnaf hier voor iedereen fijne feestdagen gewenst, geniet van jullie gezinnetjes, en geniet van elkaar!

11. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Miss, boodschappen zijn gelukt. half 5 bij de AH XL. Niet alles meer kunnen krijgen, maar iig voldoende.

Verena, jammer joh! Ik weet zeker dat het in 2009 helemaal goed komt.

Voor de rest wil ook ik iedereen hele fijn feestdagen wensen!

xx

12. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    En meiden?! Kerst weer overleefd?!

Ik heb er, ondanks dat het kerstgevoel in eerste instantie ontbrak, zo van genoten met m'n gezinnetje! Baby's first christmas is in iedergeval een goede geweest!

Verder heb ik ff weinig te vertellen geloof ik :oops: , saai hè?!

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen Dames,

Ook hier gezellige feestdagen gehad. Nog 1 dag werken en dan heerlijk een hele week vrij !

Mocht ik jullie niet eerder weer spreken dan volgend jaar, bij deze dan een hele goede jaarwisseling.

Groetjes Lin

14. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hooii allemaal!

Kerst weer overleefd hoor! Weer veels te veel gegeten natuurlijk :oops:

Allemaal alvast de beste wensen voor 2009! Gaan jullie nog iets leuks doen met oud & nieuw?

xx Wendy

15. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hooi meiden,

Had net wat oud bloed in mn onderbroek. Tekenen dat de ongesteldheid eraan komt of iets anders?!? Zit nl pas op 21 dagen.....

xx

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    misschien wel een innesteling , zou mooi zijn !

Spannend !

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Dat dacht ik ook direct, kan wel een innesteling zijn. Die is ongeveer een dag of 4 na je eisprong.

Jee Marjon balen zeg. Ik las net op een andere topic dat de duivels er zijn.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hee hallo dames!

Hier ook de kerst doorgekomen, 4 dagen aan het eten geweest, vandaag het laatste kerstdiner gehad.

De laatste dagen wel ontzettende krampen in de buik, en roze vegen :(
    Zit op dag 19...ben benieuwd wat het is, eisprong oid.
    We doen in elk geval niks nu.

ga nu lekker slapen.
    Tot morgen!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goedemorgen dames!
    Gisteren de laatste en vandaag de eerste :D

LEes dat bij marjon de duivels er zijn :(
    Balen meid, op naar de volgende ronde!

20. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hoi meisjes,

Ik zou heel graag hier met jullie mee willen kletsen. Ik klets ook al bij het "stoppen met de pil in 2008" topic, maar wij willen er in 2009 toch wel echt voor gaan.

Ik zal even een voorstelpraatje houden. Jullie ken ik voor mijn gevoel al want ik lees al even mee ;)

Ik heb al een aantal jaren een behoorlijke kinderwens. Ik wilde altijd al jong moeder worden maar sinds mijn jongste zusje is geboren (is nu 6 en geboren toen ik 17 was) zijn die verlangens alleen maar sterker geworden. Ik heb ondertussen al 5 jaar een geweldige vriend waar ik onwijs gelukkig mee ben (en hij met mij ;)) we wonen nu anderhalf jaar samen in ons koophuis, we hebben 2 auto's voor de deur en allebei een HBO opleiding afgerond. Mijn vriend heeft een vaste baan en ik als het goed is in januari ook. We hebben het allemaal best goed voor elkaar al zeg ik het zelf en ik heb het idee dat wij nu in staat zijn om ons kindje alles te kunnen geven wat het nodig heeft zonder dat wij ons ergens zorgen over hoeven te maken.

Ik ben in april gestopt omdat ik, net als vele van jullie, de hormonen zat was. Ik had iedere keer onwijs zere borsten, veel buikpijn, tussentijdse bloedingen en allerlei van dat soort ongein. Sindsdien is mijn cyclus geen pretje geweest en is er geen touw aan vast te knopen. We gebruiken nog voorbehoedsmiddel omdat we eerst zeker wilde zijn van een baan voor mij en dus wat meer zekerheid voor de toekomst. Ik ben in juli afgestudeerd en sindsdien opzoek naar een baan, deze heb ik nu gevonden en als het goed is begin ik in januari. Als de proeftijd voorbij is knikkeren we (eindelijk) de condooms het raam uit. Wanneer dat dus precies is weten we nog niet, maar in ieder geval in 2009!

Deel Deze Pagina