Goedemorgen meiden!! Hebben jullie een leuk weekend gehad?? Ik heb een rustig weekend gehad, zaterdag zijn we voor een andere auto wezen kijken en gister bij vrienden wezen eten!! Rosa; net te laat maar toch nog een fijne vakantie!! Chelleke; jammer dat de spuit niet veel doet!! Hopelijk werken de aangepaste medicijnen snel!! Jammer dat je deze ronde helaas niet mee kan doen... Snel naar de volgende ronde!! Isra; wat fijn dat jullie een goede uitslag hebben van Ryan!! Hopelijk groeit hij er snel overheen! Gaat het weer goed met hem?? Linda wat ben ik blij zeg dat het allemaal goed zit en dat je het hartje hebt horen kloppen!! En nu er lekker van genieten!! Cynnie; fijn dat alles weer goed gaat!! Lin; beterschap!! Tinkerbel; jammer dat je ongi bent geworden!! Op naar de volgende ronde!! Ik ga zo mijn vriend ophalen en dan hebben we de 20 weken echo!! Erg spannend... En vanmiddag weer naar de fysio.. Liefs,
Wat balen zeg als het weer een mk is!! Ik leef echt met jullie mee... Waarom kan je pas zo laat naar de gyn voor verdere onderzoeken?? Sterkte meid.... Liefs,
hi meiden, Me eigen vanmorgen is even nuttig gemaakt in het huishouden. En nu even achter de computer Lekker druk weekendje Wendy, maar wel gezellig! Linda wat fijn zeg dat je geen bloed meer hebt gehad. Misschien dan toch echt innestelingsbloed en oud bloed. Nou duim voor je dat het zo blijft. Joan bij wat voor auto zijn jullie wezen kijken? Met Ryan gaat het gelukkig weer goed. Hij heeft de 6de ziekte gehad, vandaar ook die paar dagen ontzettende koort. Maar ook gelukkig geen aanval meer gehad, hopelijk blijft dit ook zo. En jee meid de 20 weken alweer zeg, wat gaat het toch snel. Ik ben erg benieuwd hoe je echo was.
Hey meiden, tis zeker rustig hier! Joan: hoe was de echo??? Ben wel benieuwd hoor... Ga zo even de vk bellen wanneer ik daar terecht kan.
Hey Meiden, Hier gaat alles nog steeds toppie!! Druk aan het klussen!! Heerlijk uitgeslapen na het huwelijk van onze vrienden! Was wel een beetje Teut jouw mannetje volgens mij ook he wendy? Het was een lange en leuke dag vooral het feest!! en ze zag er prachtig uit. Ennuh wen is je haar nog blijven zitten?? Hoe is het nou Lin71 sterkte meid!! Nog 2 daagies en dan is het weer weekend moet ik de bunker in om te leren examens komen al dicht bij wil wel 1 dagje weg als het weer een beetje mooi word! En gaan jullie nog iets leuks doen dit hemelvaart weekend? Joan hoe was de echo?? alles goed??
Goedemorgen!! Nou het is hier zeker rustig... Gister de echo gehad, ik was zooo zenuwachtig en vond het zo spannend!! Maar alles gaat goed de baby groeit goed en alles zag er goed uit. Ik heb drie kwartier op de bank gelegen, was erg leuk om onze beeb zo lang te zien!! En druk dat onze beeb was... hahahaha heb ook mooie foto's mee gekregen.. Zal ze van de week in het album plaatsen.. Isra; we zijn voor een Daewoo Nubira station wezen kijken. We hadden alleen een beetje pech die dag, we hadden er 2 gezien op internet en toen we belde waren beide de auto's net verkocht! Toen gingen we er bij 1 kijken, nou die zag er echt niet meer uit!! Nu willen we donderdag weer gaan kijken bij een dealer die had er een paar staan, hopelijk hebben we dan meer geluk!! Wat fijn zeg dat het weer goed gaat met Ryan!! Wendy; en weet je al wanneer je terecht kan bij de vk?? hoe gaat het met je?? Cynnie; wat voor opleiding doe je?? Misschien dat je het al een keer verteld heb hoor, maar ben het even kwijt??? Hoeveel examens heb je? Succes met leren!! Wij gaan weinig doen in het hemelvaart weekend, mijn vriend moet vrijdag gewoon werken en ik moet verder met mijn afstuderen! Ik moet het half juni inleveren dus moet echt even knallen.. Zaterdag gaan we voor een kinderwagen kijken en hopelijk ook kopen en 's avonds hebben we nog een verjaardag. Wat gaan jullie doen?? Ik ga maar even wat in huis en aan mijn afstuderen doen! Voel me goed vandaag, dus ga het maar gelijk even gebruiken Liefs,
Volg wk woensdag mag ik naar de vk...als dan alles goed is mag het nieuws de wijde wereld in Cyn: yep haar is blijven zitten! Wel erg rot geslapen en die avond erna heb ik t er al vroeg uitgehaald. Zaten maar zo'n 35 schuifspeldjes in Enne...Ries een beetje teveel gedronken? Hmmmm dacht het wel ja! Toen de muziek afgelopen was wilde hij gelijk naar huis....zijn jullie nog lang gebleven? Wanneer hebbie precies de examens? Heb trouwens een gezinsfoto in m'n album gezet
Leuke is hij geworden WEN!!! wij zijn niet heel lang meer gebleven we hebben iedereen gedag gezegd en zijn naar huis gegaan. Maar ook rot geslapen in het bed van me schoonouders whaha we waren er al om kwart voor 9 uit!! Fijn dat je haar is blijven zitten! En echt een hele leuke foto!! Vooral Ries trots in zen pak hahaha en Jor was weer lekker bezit he! die was ook ineens weg! Ik doe Moderne bedrijfsadministratie en ik heb 9 en 10 juni examens het zijn er 3 namelijk Bedrijfs administratie en bedrijfs economie! pffff moet nog veel doen hoor. Vanavond weer aan de slag ben alle formules aan het opschrijven om nog even bij het oefenen erbij te houden.
Hi Wendy en Cynnie fijn dat de bruiloft zo geslaagd was. Wij gaan met hemelvaart niet echt iets bijzonders doen. Ray gaat s'ochtends golfen, s'middag lekker met zijn 3tjes en s'avonds ga ik golfen. Het gaat een mooie zonnige dag worden dus dat gaat vast helemaal goed komen. Wat balen zeg Joan dat je er bij 2 wilde gaan kijken en alle 2 net verkocht. Hopelijk donderdag wat meer succes. Weet je al wat voor kinderwagen je wilt. Leuk he om te gaan kopen. Toen ik zwanger van Ryan was kon ik ook echt niet wachten. Wendy nog een weekje en dan weer hartje luisteren, echt zo leuk. En het dan ook tegen iedereen vertellen, heerlijk moment. Super leuke foto zeg, echt een stralend gezin
Wendy; fijn dat je volgende week een afspraak hebt!! Kan je eindelijk het hartje horen!! Heb je het al aan mensen verteld of wacht je daarmee tot volgende week? Leuke foto trouwens!! We weten wat het gaat worden, maar we hebben afgesproken dat we het nog geheim houden... Cynnie; moet je elke keer modules doen om uiteindelijk je diploma te halen?? Een vriendinnetje van mij doet ook zo'n opleiding als ik soms hoor wat ze allemaal moet leren en hoe moeilijk het is pfff.... Maar denk je dat het wel gaat lukken?? Isra; we willen een Quinny buzz 4, we willen een wagen waarmee we ook in het bos of op het strand kunnen lopen. Dit doen we namelijk vaak met onze hond en willen dit wel blijven doen.. Maar misschien veranderd het nog wel, als we een andere leuke wagen zien in de winkel hihihi
Jah er zijn 4 modules waar je certificaten voor moet halen en die 4 bijelkaar is dan je MBA diploma. Het word wel zwaar maar ik denk wel dat het me gaat lukken!! De eerste 2 heb ik niet gehaald omdat ik heeeel erg veel gezeik had bij me oude baan! ik had 2 5en!! ik had liever 2 3en gehad weet je tenminste dat je er niets van snapt
Wij gaan morgen ook niks bijzonders doen. als het droog is hopelijk lekker stukje fiesten. Dat vind Thomas echt zo leuk. En mijn man is vrijdag ook vrij, dan wilden we wel iets echts gaan doen. Misschien dierentuin. Welke ligt even aan het weer nog.
Joan fijn zeg dat de echo goed was. Wat een bofkont zeg 45 min je kleine zien ! Cynnie succes met leren, ben blij dat ik die tijd gehad heb (ben niet zo`n studiebol) Joan leuk zeg op kinderwagen jacht. Wij wilde bij Julia ook voor een quinny buzz gaan maar ik schrok van de revieuws op kieskeurig. Misschien handig om ook eens te kijken op kieskeurig : Het strans op met een buzz word namelijk afgeraden en voor het bos is hij ook niet handig sorry als ik jouw ideale wagen oplaag haal Ik zit vandaag een dagje op wacht. Wij moeten altijd of koningedag of hemelvaart werken. Morgen gaan we even naar babypark toe. Lekker neuzen en kijken wat straks handig is. Een duowagen of plankje met zitje. Zaterdag een dagje naar de efteling. Heb dus een drukke agenda want zijn gisteren naar Duinrel geweest. Fijn weekend meiden !
ZIt in de nachtdienst. Kom er morgen uit en reageer dan weer uitgebreid. We zijn spontaan een paar dagen weg geweest.
Meiden, zijn jullie ook zo aan t genieten van het mooie weer?! Heerlijk zeg... Lin: lekker een paar daagjes weg. Hopelijk heeft het je goed gedaan...benieuwd waar jullie zijn geweest. Linda: met jou gaat het dus goed? Geen bloedverlies meer gehad? Joan: we hebben het al wel aan een paar mensen verteld; ouders, schoonouders, broers en schoonzussen. Ook weet 1 collega het al. De rest volgt hopelijk volg wk Wij hebben hier een Mutsy Urban Rider Sport (als ik me niet vergis ). Echt een hele fijne wagen. Nog nooit problemen mee gehad en Sem zit nu zelfs af en toe nog in de wandelwagen...Wij wilde er graag eentje met 4 wielen en toen vielen er gelijk al heeeel veel af. Cyn: hard aan het blokken?! Morgen een dagje naar de camping (collega). Kijken hoe Sem het vind bij de koeien