Hoi hoi Damian heeft het weer niet slecht gedaan vannacht. Hij kwam vanmorgen om 6.45 en daar is dan niks van te zeggen. We hebben hem lekker bij ons gelegd want de wekker ging om 7.30 Alleen waren we te lui om er uit te gaan (we moesten zwemmen) Dus hebben we aso tot 09.30 blijven liggen en zelfs nog wat geslapen. Trouwens ik snap even iets niet helemaal. Ik heb nog steeds geen helder rood bloed. Ik veegde gister ochtend een beetje rood af en verder heb ik een beetje bruinig gehad in mijn maandverband. Ik snap er niks van, zou ik dan amper ongesteld zijn? Ik heb dit nog niet eerder gehad zo. Vanmiddag even naar de brillenwinkel. 8) Heb eindelijk weer een nieuwe bril uitgezocht. Die roze ben ik helemaal beu en ik had al wel weer een zwarte op maar die heeft Damian paar maanden geleden gesloopt. Maar nu mocht ik weer een nieuwe uitzoeken. Vanmiddag even mijn ogen weer opmeten. Ben benieuwd of ze weer het zelfde zijn gebleven. Hoop dat de bril dan snel klaar is.
Wie weet Chelleke.... mijn vriendin had hetzelfde en die is nu 9 weken zwanger! ha ha Hopelijk zet het niet door!
Ja als dat zou kunnen Nee maar ik durf er niet op te hopen, ik ga er ook maar vanuit dat mijn lichaam even niet meer weet wat ie moet doen ofzow
Lin balen meid. Voor Julia heb ik in september een miskraam gehad. Daarna duurde het 6 maanden voordat ik weer zwanger was. Weet nog dat die maanden heel lang duurde. Je wilt dan gewoon weer zo snel mogelijk zwanger zijn. Ik ga voor je duimen dat het heeel snel raak mag zijn ! Sportief van je hoor dat sporten. Ik ga na mijn zwangerschap ook echt wat aan mijn conditie doen. Rosa fijn dat je uit jezelf ongi bent geworden. Ik duim voor een kortere cyclus voor je. Of eigenlijk liever op een zwangerschap ! Wendy leuk zeg die plopjes ! Ik kijk er al naar uit. Fijne verjaardag zondag en alvast gefeliciteerd (ik ben dan op vakantie) Lin wonderlijk he. Jij dus ook een bijzondere dag de eerste schopjes. Ik ook op moederdag ! Mijn pendel kwam uit, nu alleen nog afwachten of het een jongen is. Spannend hoor lin volgende maand. Ben benieuwd hoeveel mooie eitjes je volgende week hebt. Tamara succes met klussen ! Chelleke jammer zeg. Hopelijk volgende maand leuker nieuws. Oh ik lees nu dat het nog niet doorzet. Ik heb beide keren ook wat bruinverlies gehad. Zo heb mijn 5e werkdag erop zitten. Nog 2 dagen en dan heb ik vakantie. Heerlijk hoor ben er echt aan toe. Loop af en toe te hijgen als ik een paar trappen ben opgelopen og 5 dagen en dan gaan we vliegennnn.
Jeeej vanmiddag zijn ze de duiveltjes eindelijk goed doorgekomen. Kunnen we in ieder geval weer verder.
Haai meiden, de rust is hier in huize Heijkoop weer wedergekeerd hoor Man man wat is dat ventje verwend zeg! Wel erg leuk, want hij snapte nu echt dat hij jarig was en vroeg aan iedereen of ze nog meer cadeautjes bij zich hadden Linda: lekker hoor bijna vakantie! Mag ik mee? Voel je je verder goed? Chelleke: toch ongi zie ik aan je banner. Balen! Op naar de volgende ronde dan maar...Lekker hoor dat jullie uitgeslapen hebben! Mag toch ook wel eens Idd wel erg veel rood hierzo...mag nu ook wel weer een keertje roze worden!! Hier geen echte plopjes meer gevoeld, maar heb wel vaak jeuk binnen in mn buik...
Goeiemorgen!! Chelleke jammer zeg dat je toch ongi bent geworden! Maargoed dan kunnen jullie wel weer verder inderdaad! Linda heerlijk zeg bijna vakantie!!! Wendy fijn dat de verjaardag zo geslaagd was! haha heerlijk he kinderen gewoon vragen of er nog meer cadeautjes zijn Moet je als volwassene eens proberen haha!! Lin veel plezier alvast in CP!
Hey HEY, Sem is echt verwend ben blij dat hij de laarsjes leuk vond Hier weer iets raars ik had bedacht om dit keer weer een keer ovu testen te gebruiken heb ik al 3 keer eerder gedaan.....elke keer dezelfde namelijk Predictors maar nu werken ze allemaal niet ik krijg niet eens een controle streep weten jullie miss wat er mis is????? ik doe het precies zoals in de gebruikaanwijzing..... echt super gek!! hij loopt wel door zeg maar naar de test toe maar dan na 5 min komt er helemaal niets....weer 20 euries naar de maan. Ik heb ze ook een keer van het KV gedaan maar die waren heel slecht volgens het forum weten jullie miss wat het zou kunnen zijn???? Jammer Celleke!! En gewoon K*T Lin!! En hoe is het met Tamara????????
VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!! jee, ga straks koffers inpakken en dan morgenochtend vliegen we lekker naar Spanje8) Vind het super spannend voor het eerst vliegen met Thomas. Hij deed vanochtend trouwens nog iets geweldigs: Hij heeft zijn eerste stapjes gezet Zoooo trots!
Nou Rosa, hopelijk deze maand voor jou een iets kortere cyclus. Succes. Ik ben al in maart gestopt met de pil, maar we doen nog niet heel hard ons best hoor. Als ik zwanger raak zijn we heel blij, maar zijn nog niet heel gericht aan de klus. Maar toch iedere keer tijdens mijn NOD heb ik toch wel de zenuwen. Lin lekker naar CP, naar welk park gaan jullie? Linda jij ook al binnenkort op vakantie, lekker hoor. Balen Chelleke dat het nu dan toch heeft doorgezet. Ah wat schattig Wendy dat Sem nu echt doorheeft dat hij cadeautjes kreeg. Cynnie ik zou er mee terug naar de winkel gaan hoor als ze echt niet werken. Tinkerbel jee jij ook al vakantie. Het zal aankomende weken wel rustig hier zijn, er gaan er tot nu ik weet al 3 weg.
Hey meiden, Zo wat is er weer een hoop veranderd zeg hier op het forum!!Het is wel mooi geworden, maar is wel weer ff zoeken.. Ben al even niet geweest.. Heb dus ook weer een hoop terug moeten lezen jammer dat er zoveel berichten 'kwijt' zijn... Wendy; leuk dat je het aan iedereen hebt verteld!! En ben je al wezen shoppen voor positie kleding?? En groeit je buik al aardig?? Wat leuk dat je je beeb nu voelt!! Echt geweldig he al die plopjes in je buik Nog gefeliciteerd met Sem, was het een leuke dag?? hahah ik lees het al!!! Leuk dat hij het nu echt door heeft dat hij jarig is en aan iedereen om meer cadeautjes vraagt hahaha Cynnie; wanneer krijg je de uitslagen van je examen?? Welkom Tamara!! Lin; hopelijk dat de femara gaat werken!! Linda; lekker zeg vakantie!! Waar gaan jullie naar toe?? Hoe gaat het met je zwangerschap?? Tinkerbel; nog een fijne vakantie!!! wauw zijn eerste stapjes!! Wat goed zeg... Snap dat je erg trots bent Meiden bij wie de ongi heeft doorgezet; balen zeg!! Met mij gaat het goed, maar wel een beetje met ups en downs.. Voel me de laatste af en toe best sip.. waarom weet ik eigenlijk ook niet.. Het werken, afstuderen en zwanger zijn is op het moment toch wel heel erg veel voor me.. Moet ook echt rustiger aan gaan doen, ik had al met mijn werk geregeld dat ik meer thuis kon werken maar helaas werkte dat ook niet! Ik heb me vandaag ziek gemeld, ook omdat ik maandag gevallen ben gelukkig op mijn zijkant heb nu allemaal blauwe plekken en zere spieren. Had gelijk de vk gebeld en die dacht dat er niets aan de hand zou zijn met de baby, maar voor de zekerheid mocht ik toch direct een echo laten maken in het ziekenhuis.. Gelukkig was alles goed en heb ik weer even kunnen kijken naar onze baby!! Deze week blijf ik sowieso ziek thuis en maandag zou ik even bellen met mijn leidinggevende, gelukkig was ze heel meelevend en begreep ze het allemaal.. Ik denk dat ik tot eind juni thuis blijf om weer even tot mezelf te komen en daarna 1 ochtend in de week ga werken om mijn overdracht te schrijven en mijn administratie op orde te brengen voor mijn vervanger. Ik wil ook eerder met verlof, zou nu met 4 weken + 3 weken vakantie gaan, maar wil nu 6 weken + 3 weken vakantie opnemen.. Als ik een paar dagen vrij ben en rustig aan doe dan voel ik me al een stuk beter, dus hopelijk voel ik me snel weer helemaal de oude en kan ik weer overal van genieten!! Ik kan wel heel erg genieten van de drukke baby in mijn buik!! Jeetje af en toe gaat het echt te keer in mijn buik, heeeeerlijk om te voelen!!! Ik heb trouwens weer nieuwe buikfoto's in mijn album geplaatst.. Afstuderen in augustus gaat dus ook niet meer lukken... Want dan moet ik het de 23ste inleveren en dat lukt echt niet meer.. Jammer maar goed ik vind mijn baby en mezelf toch belangrijker op het moment dan afstuderen.. Dat komt wel oktober weer een nieuwe kans!! We zijn gelukkig wel eindelijk geslaagd voor een nieuwe auto!! We waren het ook helemaal zat.. Elk weekend naar andere auto's kijken, maar toen kwamen we een auto tegen die helemaal naar onze zin is! We hebben een peugeot 306 gekocht, groot genoeg voor onze beeb en onze hond!! Zo dat was weer een heel verhaal.... Hoe gaat het met jullie??? Fijne avond nog meiden!! Liefs
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 16 wannabe zwanger in 2009 6 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje - 8 oktober 2009 Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - Ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 Wendy30380 - zwanger tweede kindje - 30 november 2009 Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 AAN DE KLUS! Rosa84 - Ronde 2 - 1e kindje Lin71-ronde 8 - 2e kindje. Isra - ronde 2 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 12 - 1e kindje Tinkerbel - ronde 2 - 2e kindje Chelleke - ronde 2 - 2e kindje Manuela79 - ronde 1 - 2e kindje NODLIJST: Lin71 - 08-07-09 Met medicatie Rosa84 - onbekend, cyclus van slag Cynnie1984 - Manuela79 - 15 juni Tinkerbel - Chelleke - 12 juli Juni Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo Afspraken Wendy30380 - 23 juni vk Joan81 - 22 juni vk Linda84- 18 juni vk Lin - 19 juni voor follikel meeting Ik heb even de uitgerekende datum bij mij er bij gezet en mijn afspraak bij de vk
Wendy ja je mag mee hoor. Heb vast nog wel een plekje over in de koffer. Kan je je nog een beetje klein opvouwen of zit je buik in de weg Wat ontzettend leuk dat Sem de smaak helemaal te pakken had met kado`s ! Heerlijk he die kids. Chelleke jammer dat je ongesteldheid nu echt doorgekomen is. Ik duim voor je de volgende ronde. Hoe voel je je. Gaat het een beetje zonder de medicatie ? Cynnie vreemd zeg dat die ovu testen niet werkten. Mischien even testen bestellen via sensitest. Die werkte hier altijd goed en zijn lang niet zo duur. Tinkerbell je ligt vast lekker in de zon en ik ben je vergeten een prettige vakantie te wensen Joan wij gaan zaterdag naar Mallorca voor 8 dagen. Heb er zin in ! Vervelend dat je je af en toe niet helemaal lekker voelt. Jee waar ben je dan gevallen ? Denk aan jezelf hoor. En idd die studie komt vanzelf wel af. Sterkte meid. Lin succes morgen met de follikel meting, ik duim voor hele mooie eitjes. Ik ga straks naar de vk toe. Ben erg benieuwd wat zij zegt over de termijnecho.
He joan leuk om weer eens wat van je te lezen! Jeetje zeg dat klinkt ook wel als erg veel allemaal! Pas je wel goed op jezelf en de kleine? Je hebt helemaal gelijk hoor dat is nu het belangrijkst, de rest komt wel!!
Hey Joan!!!! Hoe komt het dat je gevallen ben kan niet door gladheid komen Ik krijg de uitslag rond 29 JULI!!! :O dus moet nog best lang wachten! Die testen hebben nu geen nut meer ben al voorbij me ei volgens mij had ik hem gisteren...me moeder vertelde me wel een raar verhaal ik hoop niet dat het erfelijk is maar ze vertelde dat zij tijdens beide zwangerschappen gewoon vloeide alsof ze echt een griepie had....dus ik zeg zo dat zou nooit met van de grote vlokken zijn geweest...jah hoor zeg ze... dus jah nu weet ik het helemaal niet ik ga denk ik zoiezo bij me NOD deze maand een test doen. ZOu wat zijn zeg ben ik dadelijk al 2 maanden zwanger zonder dat ik het wist.....vaagie vaagie.... Veel succes bij de Vk Linda!!! Leuk dat je je beeb weer kan zien
joan beterschap meid. Goed aan jezelf en de beeb blijven denken hoor. Voor alle meiden die op vakantie zijn/gaan of vakantie hebben, lekker van genieten.