We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Zal je toch gebeuren Cynnie, zit je al middenin de onderzoeken ben je gewoon zwanger :D Zou wel mooi zijn!!!
    Wel lang wachten zeg op die uitslagen pffff sterkte met wachten!

2. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Nu ik de prednison weer heb gaat het wel weer redelijk :)
    Zo lang ik niks gek doe, gaat het goed

@ Linda
    Hoe was het bij de vk?

@ Cynnie
    Mijn mams en oma waren ook ongi tijdens de zwangerschap
    Ikzelf heb dat trouwens niet gehad, gelukkig

3. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Goedemorgen meiden,

Dank je wel voor jullie lieve woorden!!

Ik was in het bos met een vriendin en onze honden na het wandelen gingen we nog even koffie drinken. Mijn hond begon te braken dus ik ging snel naar buiten toe en toen ik buiten op het terras was struikelde ik over de lijn, naja struikelen ik viel gewoon om zonder dat ik me kon herstellen. Gelukkig viel ik op de zijkant van mijn lichaam en niet recht naar voren en op mijn buik..

Linda; lekker zeg naar Mallorca!!! Veel succes en plezier zo bij de echo, laat je nog even weten hoe het was??

Rosa; ik heb me nu ook ziek gemeld en op alle fronten een stap terug genomen.. het voelde allemaal niet meer goed, ben nu sinds gister 'ziek' thuis en dat geeft me nu al een stuk meer rust.. Ga lekker uitrusten en zie elke dag wel wat ik wel en niet doe.. Hoe gaat het met jou??

Cynnie; spannend zeg dat wachten!! gelukkig is een maand zo voorbij!! :D Heb je er wel een goed gevoel bij??
    zooo dat zou wat zijn, als je gewoon al zwanger zou zijn!!!

Chelleke; hoelang moet je nu aan de prednison?? Gelukkig dat het met de prednison wel vol te houden is...

Ik heb van mijn lief een heel leuk verjaardagscadeautje gehad, ik krijg een zwangerschapsfotoshoot, nu was ik benieuwd of jullie nog goede adressen voor me hadden?? Heb al wel zitten rondneuzen op internet maar er zijn er best veel die dat doen!!

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Zo ben terug van de vk. Alles was goed en heb het hartje horen kloppen. Mijn vk maakt geen echo`s dus jammer genoeg niet naar het kleintje kunnen kijken.

Joan leuk zeg een fotoshoot ! Ik heb geen ideeen heb in mijn vorige zwangerschap zelf zwart wit foto`s gemaakt.

5. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Wat fijn dat alles goed gaat!! Fijn is dat he om het hartje weer te horen...
    Heb je je termijnecho al gehad?? Of krijg je die nog??

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb 2 juni de termijnecho gehad. Is zou toen 10 weken en 3 dagen zijn. Maar bleek maar 9 weken zwanger te zijn.
    Idd heerlijk om het hartje te horen kloppen.

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Geen idee wat ik allemaal gelezen heb, er zijn er geloof ik een paar die met vakantie gaan/zijn........ Genieten meiden van alle goede dingen in het leven.

Hee Joan het schiet al op zeg je bent al ruim 24 weken.
    Wat een schrik zeg dat vallen. Gelukkig dat alles met een sisser afloopt.

Zou wat zijn cynnie , of je word wakker en dan ga je spontaan bevallen hahahahahahah. Nee hoorlijkt me schrikken.

Verder ben ik het even kwijt.
    Morgen weer naar gyn voor meeting, ben benieuwd wat de Femara heeft gedaan en dan wat manlief en ik er weer van bakken.
    Na het bezoekje aan de gyn gaan we gelijk door naar CP huttenheugte. We zitten heerlijk dicht bij het zwembad. Anouk roept al 2 dagen vijdag anou memmen.................
    Lekker ding. IK ga me snel douchen en dan dochterlief halen bij de gastouder. Nog 1 nachtje werken en dan heb ik mijn4 er opzitten. Vallen me zwaar deze keer.

Een goed weekend alvast.

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Fijn dat alles goed was :)

@ Lin
    Suc6 bij de gyn en veel plezier op CP

9. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Lekker hoor meiden, al die vakanties! Geniet ervan...

Lin: alvast succes morgen bij de gyn! Hopelijk veeeeeel positief niews! Enne...ook alvast veel plezier in CP!

Linda: fijn dat alles goed was bij de vk. Wat zei zij over de termijnecho? Kan het dat je zoveel korter zwanger bent? Voel je je verder goed?

Joan: wow zeg dat was vast echt schrikken die val, ach je bent bijna tonnetje rond, dan rol je gewoon door :D Nee, gelukkig heb je er geen last van! Mooi buikje heb je! Ben trouwens nog niet wezen shoppen. Leggings zijn echt een uitkomst! Maar ik moet er binnenkort toch wel aan geloven hoor. Heb vandaag een spijkerbroek aan en als ik ga zitten dan moet de knoop toch echt even los...:$

Cyn: zie je morgen weer :p

Fijne avond meiden! xxx

10. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Goedemorgen meiden!!

Linda; krijg je nu nog een extra echo bij 12 weken?? Onze eerste echo was ook bij 9 weken, maar we mochten nog een keer extra komen bij 12 weken... keertje extra kijken naar onze kleine beeb..

Lin; veel succes bij de gyn en veel plezier in CP!!

Wendy; dank je wel :D bij mij zijn leggings op dit moment ook echt mijn favoriet!! Ik heb 1 positiespijkerbroek van de h&m maar die zit niet echt lekker meer.. en heb nog 2 7/8 broeken, deze zitten gelukkig wel lekker.. maar het liefst draag ik tunieken of jurkjes met leggings.. Laat het mooie weer maar komen zodat de spijkerbroek in de kast kan blijven hahaha
    Ik zie trouwens dat het bij jou ook al aardig opschiet, 16 weken alweer!!! Heb je al een afspraak voor de 20 weken echo??

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?? Wij gaan zaterdag naar een windhondendag in Amersfoort..(we hebben een spaanse windhond kruising) Ben erg benieuwd, we gaan er voor het eerst heen, had er vorig jaar een filmpje over gezien en dat zag er erg leuk uit!!

Liefs

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dat trok ik ook veel aan bij Damian, leggings met tuniekje, lekker makkelijk en fijn :)

Ik ben gebroken en zoek zo mijn bed maar eens op.
    Bijna heel de dag op de opendag geweest op de vliegbasis hier in Volkel.
    Eindelijk weer eens vliegtuigen op de plaat zetten.
    Sinds Damian heb ik dat niet meer gedaan.
    Had geen zin meer om 3 uur te rijden of een paar dagen weg te gaan voor vliegtuigen.
    Maar nu was het even een thuis wedstrijd :)
    Morgen nog een keer ;)

12. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Mogge meiden!

Tis rustig hier...

Chelleke: ben je zo gek van vliegtuigen?

Joan: ik moet komende dinsdag weer op controle en neem aan dat we dan een afspraak maken voor de 20 weken echo. Ben echt zoooo benieuwd! We willen graag weten of het een jongen of meisje wordt. Vertellen het verder aan niemand, hebben we bij Sem ook gedaan. Ging ons goed af :p

Zo meteen even naar m'n ouders en vanmiddag naar schoonouders. Beetje van die verplichte bezoekjes met vaderdag. Misschien ook nog even langs m'n oma, die is net weer uit het ziekenhuis. We zien wel...

Fijne dag allemaal!! xxx

13. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Lin: hoe was het bij de gyn?

Oh ja, je zit in CP toch? Kom dan wel als je terug bent....

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    @ Wendy
    Ik ben inderdaad ook een spotter, maar niet zo erg als de echte spotters...ik schrijf geen nummertjes ofzo.
    Maar foto's van vliegtuigen maken (voornamelijk militair) vind ik leuk :)

Gisteren is het me niet zo goed afgegaan. Ik kan mijn rechter pols/hand bijna niet meer bewegen. Volgens mij is er lekker een ontsteking genesteld daar. Was net blij dat de ontsteking bovenop mijn hand wegtrok, maarja het is niet anders. Wel lastig met de verzorging van Damian. ;)

15. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Goedemorgen meiden,

Het is zeker rustig hier dit weekend!

Chelleke; oohh dan ben je zeker bij de landmachtdagen geweest?? Ik zag op het nieuws dat dat er was ;) Je had wel lekker weer!! Maak je alleen foto's van bepaalde soorten vliegtuigen of maakt dat niet zoveel uit??
    Wat balen zeg dat je nu last hebt van je pols!! :( hopelijk trekt het snel weer weg!!

Wendy; spannend zeg!! ben benieuwd wanneer je voor de echo mag!! Krijg je een echo bij je vk of moet je daarvoor ergens anders heen??
    Had je bij Sem geen moeite om het voor je te houden tegen sommige mensen?? Ik vind het soms wel moeilijk hoor om het bij sommige mensen voor me te houden, maar bij mensen die verder van me weg staan lukt het goed om het voor me te houden... Maar volgens mij heb ik me wel versproken tegen me moeder... :$ hahah maar ze liet niets merken, dus misschien had ze het niet door???

Gister zijn we nog naar de windhonden dag geweest, was echt heel leuk.. Al die honden bij elkaar!! Onze hond heeft lekker gerend en gespeeld en gelukkig was het ook echt lekker weer!! Het zonnetje scheen goed...
    Vandaag hebben we ook de verplichte bezoekjes ;) ook wel weer gezellig!!
    We hebben trouwens vrijdag nog gordijnen gekocht en een lamp voor in de babykamer.. Nu is de kamer echt bijna af :D als de kamer af is zal ik een foto maken en in mijn album zetten...

Fijne zondag!!
    Liefs

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Het waren de luchtmachtdagen ;)
    Het weer viel gisteren erg tegen, bijna geen zon.
    Vrijdag ging het wel, hadden we af en toe zon. Het was wel koud.
    Maarja dat is NL hè ;)
    Fijn dat jullie dag geslaagd was :)

17. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    hahaha ja dat bedoelde ik ook :p jammer dat het weer tegenviel... maarja idd dat is NL... je weet het hier nooit met het weer!!

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemiddag allemaal,

Wij zijn er ook weer met een erg druk weekend :p . Hahaha. Vrijdag bij de gyn was opzich prima nieuws 2 eicellen die konden springen dit weekend alleen is mijn baarmoederslijmvlies ( leuk woord voor galgje ) te dun, nu heb ik hier weer hormonen voor gekregen die ze ook bij IVF gebruiken.
    Vandaag waren de 2 eicellen weg..............Wij hebben ons best gedaan en nu maar weer afwachten. De hormonen moet ik blijven gebruiken tot ik of ongesteld word of zwanger ben. Anders moet ik na de 9de dag van mijn nieuwe cyclus weer komen voor meten van slijmvlies en het spotten van eicellen.
    Kortom op de wachtbank.

MIjn broer en zijn zoon zijn helemaal gek van vliegtuigen en die zijn dan ook naar de open dagen geweest, die gaan werkelijk naar alle dagen waar maar legervliegtuigen komen.

Verder hebben we dubbel genoten van CP.

Hoe is het met Isra , Rosa en CYnnie???

De rest aan het vakantie vieren??

Spannend wendy de 20 weken echo afspraak , pff gaat hard hoor al weer 16 weken.

19. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Goedemorgen meiden!!

Lin; spannend zeg dat wachten!! Wanneer is je NOD?? Ik ga voor je duimen dat het raak is!!

Ik ben gister bij de vk geweest, alles was weer goed! Ze zei volgens mij is het wel een drukte makertje, nou reken maar af en toe lijkt het wel of ik een stuiterbal in mijn buik heb hahahaha
    Ik voel me sinds vanmorgen ook weer een stuk beter!! Heb weer het gevoel dat ik heel de wereld aan kan :D stond ook super vrolijk op (en dat om 7 uur 's ochtends) volgende week wil ik weer een deel van mijn uren gaan werken, want het thuis zitten ben ik ook al weer een beetje zat... Vandaag moet ik naar school, ik heb een afspraak met mijn afstudeerbegeleider, we gaan bespreken wanneer ik nu kan afstuderen omdat ik het deze periode niet ging redden.. Daarna even naar de fysio voor mijn schouder, heb nog zo'n last er van na die val van vorige week...

Wendy; succes vandaag bij de vk!!

Fijne dag vandaag!!

20. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Lin spannend zeg!!! Ik ga extra hard voor je duimen!!

Joan fijn dat alles weer goed was bij de VK. En helemaal dat jij je weer een stuk beter voelt! Nou niet weer te veel gaan doen he ;)

Celleke balen zeg van je pols :( Maar gelukkig heb je wel een leuke dag gehad!

Hier alles prima! Ben een weekendje weg geweest dus vandaar even afwezig!

Deel Deze Pagina