hi meiden, Wendy hoe was het vandaag bij de VK? Knap hoor dat je je mond kan houden als je weet of jullie een jongen of meisje krijgen. Ik zou dat echt niet kunnen. Wij wilde het bij Ryan niet weten en bij de volgende zouden we het weer niet willen weten. Joan ben erg benieuwd naar je kamertje. Het schiet echt al op bij je zeg, alweer bijna 25 weken. Lin weer spannend meid. Mijn duimen draaien voor je. Hier alles goed. We zijn lekker aan het genieten van het mooie weer. Morgen mijn papa jarig, dus groot feest.
Lin: is weer spannend voor jullie!! Joan: fijn dat alles goed was bij de vk. Al veel aangekomen? Gelukkig voel je je weer wat beter! Vanmiddag naar de vk geweest en alles was goed behalve m'n bloeddruk. Die was weer eens te hoog Bij Sem lag ik nl met 35 wkn al int ziekenhuis ivm zwangerschapsvergiftiging (nog zo'n leuke voor galgje Lin ). Moet nu volg week naar de gyn en dan even kijken hoe en wat verder. Dus ja....afwachten maar. Was vandaag wel ontzettend zenuwachtig en heb gister ook dropjes op....wie weet komt het ook mede daardoor?!?
Oww Wendy jij ook al. Ik lag met 34 weken zwangerschap van Anouk in het ziekenhuis met een te hoge bloeddruk en dropjes hadden bij mij zeker invloed op mijn bloeddruk. Hopelijk zakt hij snel en blijft je de ellende van bedrust gespaard. Isra gefeliciteerd met je vaders zijn verjaardag. Mijn NOD is een beetje gokken, door de medicijnen kan ik ook overtijd gaan. Maar omdat mijn eisprong erg vroeg is geweest moet ik van 08-07-09 af. Ik hou daarom 06-07 maar aan en als ik dan niet ongie ben dan test ik wel. Hoe gaat het met Cynnie? Die hebben we ook al even niet gespot. Eindelijk mooi weer !!!! Ben nu maar aan het brainstormen voor Anouk haar 2de verjaardag, hebben jullie iets speciaals gedaan???
Hey Hey Hier bent ik dan Shit wen hopelijk zakt ie weer!!!! Joan fijn dat alles okidokie was bij de VK Ik heb het een beetje druk op het werk vandaar dat het wat stiller is Verder gaat het prima ik heb zoooowww zin in vrijdag dan ga ik samen met me snoepie naar concert at Sea zooow gaaf Marco Borsato, racoon en vanvelzen komen dan echt cooliejoelie...EN NATUURLIJK MOOI WEER!!!!!!! heel belangrijk als je op het strand moet staan Verder ben ik aan het afwachten op me NOD hopellijk blijft het griepie me dit keer bespaard!! anders moet Dave 5 dagen zonder sex agossie(voor de zwemmers test).....hij zal dan wel een beetje snagerijnig zijn Maar eerst maar afwachten... Heeft je storm al iets opgeleverd voor de verjaardag van anouk Lin??
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 16 wannabe zwanger in 2009 6 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje- 8 oktober 2009 Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - Ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 Wendy30380 - zwanger tweede kindje - 30 november 2009 Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 AAN DE KLUS! Rosa84 - Ronde 2 - 1e kindje Lin71-ronde 8 - 2e kindje. Isra - ronde 2 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 12 - 1e kindje Tinkerbel - ronde 2 - 2e kindje Chelleke - ronde 2 - 2e kindje Manuela79 - ronde 1 - 2e kindje NODLIJST: Lin71 - 08-07-09 Met medicatie Rosa84 - onbekend, cyclus van slag Cynnie1984 - Manuela79 - 15 juni Tinkerbel - Chelleke - 12 juli Juni Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo Afspraken Wendy30380 - 2 juli gyn ivm hoge bloeddruk Wendy30380 - 15 juli 20 weken echo Heb even de afspraken die al geweest waren eraf gehaald en voor mij de nieuwe afspraken er weer ingezet. Hoe zou het met Manuela, Kiewietje en de rest zijn?!
Dag dames! Daar ben ik weer, terug uit zonnig Spanje. Was erg leuk en erg warm. Was voor mijn kleine mannetje nog iets teveel, 1 jaar is toch nog beetje jong voor buitenland. Heb echt konstant diaree luiers gehad helaas. Maar vliegen keek ik als een berg tegen op en dat ging prima, de heen en terug vlugt lekker geslapen. Ben helaas wel in de vakantie ongesteld geworden, dus we gaan weer op naar ronde 3. Maar ik kreeg in de vakantie een hele bijzondere droom... ik zag in mijn droom een heel klein babytje liggen bij mijn man op zijn arm. En ik vroeg aan hem, van ohhh. Wat is ons 2e kindje mooi, maar wat is het eigelijk. En toen zei mijn man het is weer een jongetje. Dus ik zou niet raar opkijken als ik volgende maad zwanger ben, want het lijkt bijna wel een boodschap van een engeltje Ik hoop dat alles verder goed gaat hier, ik heb nu niet zoveel tijd helaas, heb echt bergen met wasgoed:x Zal morgen even alles terug lezen.
Welkom terug Tinkerbel!!! Jammer zeg dat je ongi bent geworden maar die droom klinkt wel hoopgevend! Ik had vannacht een zelfde droom, dat ik net bevallen was en op bed lag en tegen mijn man zei, ik geloof er helemaal niks van dat ik een kindje heb, het lijkt wel een droom. Dus toen kwam hij met ons meisje (ja bij mij was het een meisje) aangelopen om te laten zien dat het toch echt waar was!! Cynnie zou mooi zijn als de zwemmerstest niet meer nodig is!! Lin spannend hoor ik duim voor je dat het nu echt een NOD blijft! Balen Wendy van je bloeddruk, hopelijk valt het mee, gelukkig verder wel alles goed!
Ha meiden, wat een weertje he! Jammer dat we dan moeten werken :x Heb vanmiddag wel vrij genomen, maar dat was omdat Sem flink ziek is. Sinds woensdag heeft hij koorts, gister zelfs over de 40 graden. Schrok me rot en heb zelfs de huisartsenpost gebeld. Hij heeft verder geen rare dingen dus denk dat hij een virus of bacterie bij zich heeft. Net weer op bed gelegd met 39,5 Zo raar, hij heeft heel de dag door koorts, maar is verder wel vrolijk enzo....alleen 's avonds dan stort hij helemaal in. Laten we hopen dat het snel over is.... Tinkerbel: welcome back Jammer dat je ongi bent geworden! Lin: is heb nooit wat bijzonders gedaan met verjaardagen van Sem. Wel een leuke taart en de boel versierd enzo, maar verder niks geks. Heb je al plannen? Geniet allemaal lekker van het mooie weer!! xxx
Sterkte Wendy, hoop dat hij zich snel weer beter voelt! Eng als het over de 40 is. Hopelijk gaat het na een zetpilletje weer snel wat beter.
Zeker heerlijk dit weer, wij hadden gisteren een zeskamp van het werk met veel waterspelen. Prima te doen dus. Mag van mij wel tot eind sept. doorgaan dit weer. Nee niet echte plannen nog. De helft is met vakantie helaas........Ik denk ook versieren en een hele mooie taart tja en verder denk ik s'avonds een BBQ ofzo. Zijn er al weer dames die in de buurt van hun NOD zitten of "verdachte" klachten hebben?? Hoe is het met de zwangeren??????
oeps wilde het nog in mijn eerste berichtje zetten. Beterschap met de kleine man. Zou het een verschijnsel zijn? Barste daarnet ook zomaar in tranen uit.
Hoi meiden even snel een berichtje van mij. Wij zijn weer terug van vakantie. Het was heerlijk. Al is Julia wel ziek geweest. Ik ga morgen even alles terug lezen, ben nu moe en moet de was nog gaan doen
Linda: ook weer terug van vakantie! Jullie kleintje ook al ziek geweest, vervelend! Hier is Sem wonderbaarlijk snel weer opgeknapt. Zaterdagmiddag zakte de koorts en zondag helemaal geen verhoging meer. Vind het toch wel erg vreemd!! Zal wel door z'n goede weekend komen. Hij is mee wezen varen op een speedboot en gister zijn we naar Vught geweest. Ieder jaar is daar een motortoertocht waarbij gehandicapten mee kunnen rijden. Vriendjelief reed mee (zonder passagier). Ze hebben dan een stop van een uur en daar stonden wij hem op te wachten. Zoooo Sem keek z'n ogen uit, ik ook trouwens. Wat een motors zeg.... Lin: al wat meer verschijnselen? Hoe gaatie met alle anderen?!
Goedemorgen allemaal, Wat een heerlijk weertje vinden jullie ook niet. Gisteren hebben we een zwembad gekocht van 260 cm 175 cm voor Anouk en Mama . Hier geen verschijnselen , ben er ook niet echt heel erg mee bezig momenteel, ondanks mijn NOD wel in de buurt komt. We zijn er mee bezig dus afwachten maar .......... Ga snel even stofzuigen hier en dan kunnen we heerlijk het water in.
Zoooo Lin, dat noem ik nou nog eens een zwembad! Lekker hoor als je daar de ruimte voor hebt. Wij hebben er hier voor Sem eentje van een meter int rond staan Vandaag staan een bezoekje aan kledingwinkels en aan oma in de agenda, dus we gaan lekker aankleden. Geniet allemaal lekker van t mooie weer XX
Hoi Hoi, Hier heeft miepie nog geen griepie dus vanavond een test doen samen met me snoepie. Wen: gelukkig dat het weer goed gaat met Semmie ik had het aan dave verteld en hij vroeg elke keer weet je al wat meer van wen hoe het met sem is... ik zei nee ze heeft nog niets gepost dus hier waren we ook ongerust Lekker Badje LIN!!! Jaloers bij ons op balkon gaat dat helaas niet Vrijdag was het geweldig bij Concert at sea ten eerste geweldig weer en Marco borsato was super goed...volgend jaar zijn we weer van de partij!! Ook hebben we met 30duizend mensen de moonwalk gedaan lachen joh! Veel shop plezier wen!!
Te vroeg gejuicht ging net plassen en jah hoor vandaaag isss ROOOODDDD de kleur van me lippen dus nu moet davie sparen voor het potje ik ga toch die test doen vanavond gezien dat me mammie ook een griepie had tijdens haar beide zwangerschappen het lijkt een dag te vroeg maar ik schommel elke keer tussen de 26,27 en 28 dagen cyclus