Ha meiden alles goed!! Sorry ben al een paar dagen niet geweest, beetje druk en niet zo'n zin in achter de PC zitten!! Wendy gelukkig zeg dat Sem alweer is opgeknapt, maar wel raar inderdaad!! Lin voor jou begint je NOD ook al dichtbij te komen weer he, ik duim voor je!! Cynnie balen zeg Tenminste, er vanuit gaande dat je niet zwanger bent, want met die voorgeschiedenis van je moeder weet je maar nooit Lekker weer??? Ik vind dit vreselijk Doe mij maar vrieskou of zelfs regen!!!
Joan fijn dat alles goed was bij de vk. Vond jij deze 20 weken echo spannender ? Ik merk dat ik het spannender vind dat bij Julia. Je weet nu hoe het is om een gezond kind te krijgen. Kanp hoor dat je je mond over het geslacht kan houden. Bij Julia wist iedereen het (maakte mij niets uit) Chelleke jeetje wat vervelend zeg van je pols. Lijkt me vreselijk om niets zonder pijn te kunnen doen. Mag je nu geen extra medicijnen ? Lin spannend weer zeg. Ik hoop dat de medicijnen hun werk goed doen zodat de ei(tjes) goed kunnen innestelen. Hoe voel je je ? Rosa hoe was je weekendje weg ? Hoest nu met je cyclus ? Heb je het idee gehad dat je een ei hebt gehad ? Wendy wat balen dat je bloeddruk al hoog is. Is hij erg hoog ? Ben je al bij de gyn geweest ? Tinkerbel. Ja 1 jaar is nog net te klein he. Ik merkte dat ik Julia met 20 maanden al jong genoeg vond. Wat lekker zeg dat hij in het vliegtuig geslapen heeft ! Wendy is Sem al opgeknapt ? Oh lees nu dat hij weer in opgeknapt. Mooi zo ! Is niets zo`n ziek kind. Cynnie he balen zeg ! Rosa hou je niet van de zon ?? Sorry meiden had eerder geen tijd om alle reacties te lezen. Ben veel moe. En het weer doet ook mee. En niet te vergeten al de was Julia had op vakantie ook 40 graden koorts. Gelukkig zakte dat snel. Ze heeft 5 dagen lang niet gegeten. En toen ze de dag van de koorts niet wilde drinken zakte de moed me in de schoenen. Gelukkig at ze in de avond wat paprika chips (ja je gaat alles proberen) En dronk ze een beker water. Wat was ik blij ! Zag me al zitten in het Zh in spanje. Heerlijk he meiden dat weer. Ik hoop dat Julia zo op tijd gaat slapen zodat we lekker naar strand toe kunnen.
Weekendje weg was heerlijk, heel gezellig!! Volgens mij nog geen ei gehad trouwens... Tsja met de zon heb ik niet zo'n problemen hoor, wel met die hitte!! Zo benauwd, bah....Zit hier volgens mij ook in 1 van de weinige delen van NL waar nog geen spatje regen is gevallen dus het koelt ook niet af! Dat is trouwens ook wat met die zieke julia op vakantie, kan me goed voorstellen dat je hem wel even kneep! 5 dagen niet eten is ook niet niks! Gelukkig maar dat het toch weer goed kwam! Lekker joh naar het strand, zou ik ook wel willen maar is zo ver fietsen (km of 200)
Haha Rosa red je dat niet zo`n stukje fietsen ?? haha Hier is het ook niet zo warm hoor. Denk een graad of 25. En op strand stond gisteren een frisse noordenwind. Zal bij jou dus een stuk warmer zijn.
Dit weekend is als het goed is mijn NOD ! Maar ik denk dat het een WOD word. Mijn rechterlies begint al weer te trekken...........Verder voel ik helemaal niets. Dus zeg het maar. Linda jij bent de magische grens van 12 weken ook gepaseerd, heerlijk gefeliciteerd ! Balen Cynnie nu maar sparen dus en dan potje inleveren. Hopelijk snel duidelheid voor jullie, Hoe is het met Isra eigelijk die hebben we ook al even niet meer gezien. Hier ook geen spat regen nog helaas.......8)
Haha nou ik red het wel, maar is zo jammer dat ik dan midden in de nacht aankom @Lin, ik hoop toch dat het een NOD wordt hoor! Je weet het nooit he....Wat is het plan als je nu ongi wordt? Weer een keer femara?
Jep weer Femara, heb het recept de vorige keer al meegekregen met de boodschap als ik hem niet nodig heb dan moest ik hem maar inlijsten, Maar wij een WOD moet ik dus op de derde dag opnieuw aan de femara, dan op dag 10 weer voor echo om de dag tot eisprong enz enz....... Alleen hoop ik natuurlijk ook op NOD maar ga uit van een WOD.
Even hier een kort egoberichtje van mij... Vandaag naar de gyn geweest. Bloeddruk was nog steeds hetzelfde (dus te hoog). Moet starten met medicijnen (lage dosis) en verder onder behandeling bij hem blijven. Dus moet ook int ziekenhuis bevallen. Verder even snel een echo gehad en het hartje klopte mooi...verder niet zoveel kunnen zien :x Bloed moeten prikken en urine in moeten leveren. Tis allemaal wat....
Balen meis -knuf- Ik heb dat ook met Damian gehad in de zwangerschap, is zelfs een opname geweest. Maar de medicijnen werkten wel.
hi meiden, Ben ik ook weer. Zou volgende week dinsdag mijn NOD hebben, maar het was vandaag al beurt. Gisteren bij een vriendin geweest zij is 5 weken eerder bevallen dan mij met Ryan en zij vertelde me dat ze weer zwanger is. Echt zo leuk, ik hoop zo dat we weer samen kunnen zwangeren. Zij is nu 9 weken. Fijn om te horen dat die meiden die op vakantie zijn geweest het goed hebben gehad. Wel balen zeg dat Thomas en Julia ziek zijn geworden op vakantie, je voelt je in het buitenland dan toch wel ver van huis. Cynnie balen meid dat je weer ongesteld bent geworden. Wendy blijf goed aan je zelf denken hoor meid. Ik zit me nu te bedenken dat Kiwietje 1 deze dagen zou trouwen, of is ze inmiddels al getrouwd?? En er waren toch nog meer meiden die deze periode in het bootje stapte?
Nou zeg! Zo zit je het ene moment met je kindje in de tuin lekker te speteren in het badje en dan moet je ineens rennen omdat het aan het hagelen is!!! Blijft een raar land kwa weer nederland, ha ha.
Helaas hier ongi geworden, maandag weer bellen met gyn voor nieuwe afspraak voor meeting en maandag weer starten met Femara
Pfff hier al 2 dagen veel last in mijn onderrug/bekken. Dat heb ik normaal alleen tijdens de menstruatie sinds de geboorte van Damian. En steeds onder in mijn buik pijntjes...zou ik dan??? Ik durf het niet te hopen.
Isra en Lin jammer zeg. Volgende maand een zwangerenboom. Het word wel tijd voor nieuwe zwangeren. Ik gun het jullie zo ! Wendy jammer dat je nu onder controle moet van de gyn. Ben je bij Sem thuis bevallen ? Chelleke spannend hoor ! Tinkerbell gek weer he hier in nederland. Ik verbaasde me van de week toen ik over het weer alarm las. Hier is nog geen druppel gevallen. Zo maf ! Mama van bas hoest met jou ? Jij gaat ook al opschieten. Hier ga ik nu als ik op mijn rug lig mijn baarmoeder voelen. Het blijven nog wel bij voelen want ben nog zo plat als wat. Ben benieuwd wanneer mijn buikje komt.