Noeska, welkom hier! Zo te zien heb je alles goed in orde voor een kindje! Hopelijk mag het snel zo zijn!
Nou hier is de pil weer ingebruik... Vanmorgen ongesteld geworden (EN HOE ) Met een cyclus van 19 dagen Maargoed, ik ga de pil dus t/m maart weer slikken en dan gaatie de deur uit. Zal mezelf ook ff veranderen op de lijst, ik verhuis naar april
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 17 wannabe zwanger in 2009! Januari MamaVanBas - Ronde 1 Danna - Ronde 1 Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Lin71 - Ronde 1 Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Februari Rosa84 - Ronde 1 Maart Isra - Ronde 1 Verena87 - Ronde 1 Amaryllis - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 oOMissCOo - Ronde 1 Weten nog niet zeker wanneer: Lizab, Vriesje, Noeska Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo ----------------------------------------------------------------------------------- Noeska heb jou ook bij op de lijst gezet, onder : weten nog niet zeker wanneer. En mezelf naar April verhuist.
Goeiemorgen meiden! Zo he, even een paar dagen niet online, en meteen 4 pagina's erbij! Gezellig hoor! Ga eens even bijlezen!
MissC, waar komen jou twijfels ineens vandaan? Wel fijn dat je mannetje de keuze bij jou laat, geeft wat meer rust voor jou denk ik. Ik moet er echt niet aan denken de pil weer te slikken, al moet ik nog een jaar wachten. Door die stomme ... pil is mijn lichaam nu helemaal van slag, althans dat idee heb ik. Ik sta prima onder weet nog niet zeker wanneer Hoop dat ik snel weet wanneer wel
Welkom Lizab! Leuk dat jullie nu toch voor een tweede willen gaan! Kan me je gevoel wel voorstellen maar het komt vast helemaal goed! ilar: ik kan me nu inderdaad soms al druk maken over hoe we dat allemaal gaan regelen, maar het gevoel dat dat allemaal vanzelf goed gaat komen overheerst gelukkig toch! Amarylis, leuk dat jullie naar een eengezinswoning gaan! Over je vraag of er genoeg ruimte is: Wij zijn pas van een flat met 1 slaapkamer naar een met 2 slaapkamers gegaan, ook met het oog op een kleine in de toekomst. Een huis zou natuurlijk ideaal zijn, maar dat zit er voorlopig nog niet in. Ik vind dat ook geen vereiste, het is hier ook ruim genoeg, en er is een park en kinderboerderij op loopafstand! Mocht het lukken om zwanger te worden van de eerste en we willen graag een tweede, ja dan zullen we wel moeten verhuizen, maar dat zien we dan wel weer! LizaB je huis klinkt inderdaad geweldig zeg! Ik hoop dat het gaat lukken met die kamers splitsen. Vervelend trouwens van je rug, hoop dat het snel beter gaat! Oh lees dat Verena vandaag gaat testen, spannend! Oh toch ongi geworden lees ik later, balen! Haha Irsa heeft kerstgips, leuk! Gelukkig dat er ook weer zicht is op dat je weer wat meer mag gaan doen! Vriesje tuurlijk mag je erbij, welkom hier! MissC, bij twijfel niet inhalen he Lief dat je vriend er begrip voor heeft dat je nog even wil wachten! Vriesje ik ga ook voor de eerste hoor! Arme tycho (en pappa en mamma )...gaat het alweer beter? Noeska welkom hier! Jullie hebben inderdaad alles goed voor elkaar! Kan me helemaal voorstellen dat je die hormonen zat was! MissC weer aan de pil...wel kort inderdaad zeg 19 dagen. Is heel wat anders als bij mij, ik zit alweer op eh, 53 ofzo? Ik weet het niet eens meer! Zo dat was het weer! Nu moet ik snel gaan want manlief wordt al zenuwachtig we moeten de stad in, die snapt niet waar ik nou zo lang mee bezig ben
Mijn twijfels... -We hebben een 2 slaapkamer (beneden)duplex woning dus voor een 2e 1 slaapkamer te weinig. -Ik heb geen vaste baan(werk 1,5jaar als gastouder en kan gewoon niks anders/vasts voor erbij vinden ) Dus heel erg breed hebben we het niet. -Ik twijfel of mijn lijf er al wel klaar voor is om nog een kindje te dragen. -De kredietcrisis... we hebben het al niet breed, volgend jaar word alles nog weer duurder. Denk dat we het al lastig zat krijgen met 1 kleintje... laat staan 2. Dan kunnen we komend jaar proberen een beetje geld opzij te leggen/een ander huisje te vinden enzo...
ja idd 19 dagen... nee sterker nog 18! Mijn spiraal is 10 dec verwijderd en de 11e werd ik ongesteld... en vandaag dus weer. Ik ben blij dat ik weer aan de pil kan, die spiraal was helemaal verschrikkelijk!
zo meiden was ik ook weer. Erg druk geweest de afgelopen dus geen tijd gehad om even te forummen. femmigje thanks voor de inbraak, jij bent alweer een lekker eindje opweg zeg. Jij ook veel succes Verena jammer dat het deze maand niet raak is voor je meid, nu op naar 2009. Hier ook de kerstdagen weer overleefd. We zijn 2de kerstdag heerlijk met zijn 3tjes en de hond in het bos geweest met een paar vrienden en 1ste kerstdag die verplichte familie bezoeken, maar toch ook erg gezellig. Morgenavond vieren O&N bij ons met een groep vrienden. Aangezien ik nu niet zo heel veel kan heeft iedereen aangeboden om te helpen, dus ik kom er lekker makkelijk vanaf dit jaar Mocht ik niet meer op het forum komen wil ik alvast iedereen het beste wensen voor 2009. Wendy en was het de ongi of de innesteling? Marjon balen meid dat je ook ongi geworden bent, had het je zo gehoopt voor je. Nu ook definitief voor 2009. Welkom Noeska dat je ook gezellig mee komt kletsen. Hopelijk heb je snel een vaste aanstelling zodat die condooms het raam uit kunnen Ik vind de pil echt een fijn voorbehoudsmiddel, ik moet dan ook zeggen dat ik er geen last en/of rare bijwerkingen van heb. Heb het spiraal gehad vind dit 3 x over niks, blij dat die eruit is en condooms zijn ook niks voor ons, daar zijn wij niet standvastig genoeg voor, ik zal al gauw in het heetst van de strijd zeggen, oh laat zitten Vandaag is Ryan met Ray mee naar zijn ouders, hij ging daar wat klussen en aangezien ik niet allen thuis met Ryan kan ziotten is hij mee. En ik had niet zoveel zin om de hele dag bij mijn schoonmoeder in huis te zitten, lief mens hoor maar heb haar de laatste dagen al genoeg om me heen gehad. Maar vind het nu wel heel stil en vreemd in huis. Morgen weer naar het ziekenhuis, krijg ik weer nieuw gips, hopelijk kan ik dan wel weer wat meer.
Hallo meiden, dat is een flinke lap text zeg! Noeska, welkom! Leuk dat je al even mee leest, en helemaal gezellig dat je ook mee komt praten. Rosa, Idd wat bijlezen. Hier gelukkig iets minder, maar toch nog wel het één en ander. Veel plezier in de stad! Marjon, balen dat de duivels er zijn. Miss, ik heb zelf ook de mirena, en ben er eigenlijk ontzettend tevreden mee. Ben gewoon niet meer ongesteld. Snap je twijfels wel hoor. Gewoon rustig over nadenken. Wat voor werk zoek je? Isra, succes morgen in het ziekenhuis! Kerst klinkt erg fijn. Nou, hier gaan we toch kijken of we uit kunnen bouwen. Beneden een stukje eraan en boven 2 kamers erbij. Oh. Fenna huilt. Kom later nog even terug.
lizab nou dat zal perfect zijn joh als jullie uit kunnen gaan bouwen, dan zouden jullie in jullie droomhuis kunnen blijven.
Bedankt voor jullie warme welkom MissC ik kan me heel goed voorstellen dat je daardoor twijfels hebt. Dat is ook de reden dat wij eerst alles op orde wilde hebben qua inkomen en huis enz. Ons huis is groot genoeg dus wij hoeven niet te verhuizen als er gezinsuitbreiding komt en wij hechten allebei best wel veel waarde aan financiele zekerheid dus dat moest eerst op orde zijn willen wij voor kids gaan. Zodra ik een vaste aanstelling heb zijn hebben wij die zekerheid (al weet je het natuurlijk nooit zeker) Jij hebt wel een hele korte cyclus, 18 dagen... zou ik toch liever hebben dan de 83 van mij... Isra wat een mooi gips heb jij gekregen zeg haha Wist niet dat dat bestond! Een spiraaltje lijkt mij ook echt 10x niks. Condooms is ook niet alles en ik ben inderdaad ook snel geneigd om te zeggen laat maar (ik zeg dat ook iets te vaak naar mijn vriend zijn zin haha ) Maar mijn vriend is daar wel heel secuur in en dat is maar goed ook. Snap dat het heel vreemd en stil is zonder je mannetjes. Hopen dat je snel meer kan! Succes in het ziekenhuis morgen! Lizab zou super zijn als je kan verbouwen! Scheelt in ieder geval het verhuizen! Wij hebben ons huis 9 maanden lang verbouwd Eigenlijk stonden alleen de muren nog en zelfs daarvan zijn er 2 gesloopt. We hebben alles van de grond toe weer opgebouwd. T waren 9 zware maanden maar het is nu wel precies zoals wij het willen hebben. Ooit willen we wel vrijstaand gaan wonen, maar tot die tijd wonen we hier prima!
Jeetje Noeska, 83 dagen! Ik hoop toch niet dat ik die kant op ga, maarja, tot op heden nog niks te bekennen, 9 november voor het laatst ongi geweest!
Jeetje Rosa, 53 dagen is ook al een heleboel Hoop voor je dat het snel op gang komt. Ik ga morgen beginnen met teunisbloemolie capsules. Ik hoop dat dat werkt want ik wil wel weer graag een normale en regelmatige cyclus voordat we aan de slag gaan.
Helpt dat daarbij dan? Ik zou ook wel een beetje een regelmatige cyclus willen, anders wordt het helemaal klussen op de gok straks haha. Nouja, gewoon vaak dan, is ook niet zo heel erg Hiervoor was mijn cyclus wel redelijk, maar dit is toch wel irritant. Zal nog wel van de pil komen denk ik dan, alhoewel ik die maar krap 3 jaar heb geslikt. Ik had me trouwens verrekend ik zit nou op 52 dagen, maar ach
Nouja meer dan 50 iig, lang dus haha! Ja ik heb gehoord dat teunisbloemolie kan helpen voor een regelmatige cyclus en er staat op het doosje ook dat het een positieve invloed op de menstruatiecyclus heeft dus ik ben zeer benieuwd. De HA was er sceptisch over maar ik heb zoiets van baad het niet dan schaad het niet. De HA doet trouwens helemaal niets dus tja, probeer ik zelf maar wat.
Nee ik heb mijn HA ook al gebeld maar die wilde ook niks doen, pas als ik een half jaar niet ongesteld was geweest mocht ik weer bellen ?!?! Zal eens wat gaan opzoeken over die teunisbloemolie, mag je dat wel gebruiken als je zwanger ben of wil worden? Of moet je stoppen zodra je voor het echie gaat?
Nee hoor dat kan je gewoon gebruiken als je zwanger wilt worden. Er is ook een speciale moeder&baby variant maar volgens mij zijn dat gewoon zwangerschapsvitaminen, die bevat voornamelijk visolie en zodra je zwanger bent is een regelmatige cyclus toch niet meer van belang Ik heb Efamol Huid, met Omega 6 van zuivere teunisbloemolie. De eerste 12 weken slik je 3x daags 2 capsules en daarna 1x daags 2 capsules. De HA wilde het bij mij wel in de gaten houden maar ze mogen je officieel niet doorverwijzen als je menstruatie niet langer dan een half jaar uitblijft. Hij zei wel dat als dit zo blijft en wij een half jaar aan het proberen zijn en het dan nog niet gelukt is hij me wel door wil sturen, omdat het toch niet echt normaal is.
Mag ik hier ook meekletsen? Wij hebben vanavond besloten dat we met Louise's verjaardag de pil de deur uitgooien om voor een tweede kindje te gaan. Hopelijk is het ons dan ook gegund. Louise is dus 1,5 jaar en wordt in juni 2 jaar. De vorige keer was ik al in ronde 2 zwanger dus ik duim mee dat jullie ook zo snel een beebje mogen krijgen. Ik vind het heeeeel erg spannend om er weer voor te gaan dus die 5 maanden heb ik wel nodig denk ik hihi! Liefs
Ik ben hier net nieuw... Vorige week was ik een week overtijd.. We hoopten dat het gelijk raak zou zijn maar, helaas na de test werd ik ongi.. Ik vind het allemaal heel erg spannend, probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar dat is toch wel moeilijk! Succes allemaal! Liefs