Mooi echo foto's Mama van Bas maare een vraagje over je luiertas? Bewust gekozen of gewoon omadt die mooi is? Mooie buik heb je trouwens zucht. Ben harstikke positief jarloers. Hoe is het met de andere dames? Rosa, Wendy , Cynnie? Enz. Ja zeker Linda word het tijd voor nieuwe zwangeren en aan ons zal het allemaal niet liggen, alleen laat de natuur ons een beetje in de steek, Aankomend weekend hebben wij van mijn mans kant een familie dag , en een schoonzus is dan 35 weken zwanger. Ik zie er wel een beetje tegen op, hopelijk kan ik normaal reageren als ze klaagt ( doet ze namelijk heel snel ) in plaats van een sneer te geven? Ik moet morgen weer het ZH bellen voor een afspraak voor volgende week maandag.
Ha meiden, ben eindelijk weer een beetje onder de mensen! Wow wat een )!*#^%r medicijnen zeg! Kan me niet herinneren dat ik er vorige keer zo heftig op reageerde. Zaterdag en zondag leek wel of alle energie wegliep uit m'n lichaam zodra ik zo'n pil innam....Staat bij de bijwerkingen dat je er de eerste dagen slaperig van kan zijn...nou dat heb ik geweten! Gelukkig gaat het vandaag al een stuk beter. Nu maar hopen dat ze goed hun werk doen.... Mama van Bas: yep, je hebt gelijk gehad. Time flies Gaat met jou alles goed? Lin: bah weer slecht nieuws van jouw kant! Weet je al wanneer je weer naar het z'huis mag? Zooo net een bui hier....eindelijk na zo'n lange tijd. Goed voor de plantjes
Volgende week maandag mag ik weer naar de gyn. Zal de lijst even weer opzoeken. Balen zeg dat je zo'n last hebt van de medicijnen.
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 16 wannabe zwanger in 2009 6 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje- 8 oktober 2009 Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - Ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 Wendy30380 - zwanger tweede kindje - 30 november 2009 Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 AAN DE KLUS! Rosa84 - Ronde 2 - 1e kindje Lin71-ronde 9 - 2e kindje. Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 13 - 1e kindje Tinkerbel - ronde 2 - 2e kindje Chelleke - ronde 2 - 2e kindje Manuela79 - ronde 1 - 2e kindje NODLIJST: Lin71 - nog onbekend, Met medicatie Rosa84 - onbekend, cyclus van slag Cynnie1984 - Manuela79 - 15 juni Tinkerbel - Chelleke - 12 juli Juni Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo Afspraken Wendy30380 - 2 juli gyn ivm hoge bloeddruk Wendy30380 - 15 juli 20 weken echo Lin71-13 juli follikel meeting ZO gelijk maar weer wat aangepast. Wat niet klopt zelf dan maar weer even aanvullen.
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 16 wannabe zwanger in 2009 6 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje- 8 oktober 2009 Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - Ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 Wendy30380 - zwanger tweede kindje - 30 november 2009 Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 AAN DE KLUS! Rosa84 - Ronde 2 - 1e kindje Lin71-ronde 9 - 2e kindje. Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 13 - 1e kindje Tinkerbel - ronde 2 - 2e kindje Chelleke - ronde 2 - 2e kindje Manuela79 - ronde 1 - 2e kindje NODLIJST: Lin71 - nog onbekend, Met medicatie Rosa84 - onbekend, cyclus van slag Cynnie1984 - Manuela79 - 15 juni Tinkerbel - Chelleke - 12 juli Juni Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo Afspraken Wendy30380 - 15 juli gyn Wendy30380 - 16 juli 20 weken echo Lin71 - 13 juli follikel meeting Heb ook weer wat afspraken aangepast....
hmm ja op moment slaat vermoeidheid weer even toe.. kindje ligt super hoog.. en beweegt erg krachtig en veel, dus veel druk op de borst.. verder met het heete weer, overgeven hoofdpijn etc.. maar dit is goed vol te houden, maar erg moe!! met jou??
Lin opeens een zwangeren golf zou leuk zijn !! Ik duim voor julie allemaal dat volgende maand jullie maand word. Lin succes in het ZH. Meid ik denk aan je. Succes bij de familiedag. En die nicht is een goed voorbeeld hoe je zelf niet wilt zijn toch Wendy wat vervelend zeg dat je zo beroerd werd van die medicijnen. Gelukkig voel je je nu wat beterder. Ik hoop voor je dat het zo blijft. Wij zijn druk bezig in huis (begint die nesteldrang nu al 8)) Hebben zaterdag een nieuw bed gekocht. Zijn nu het behang aan het afhalen. Gaat alle deuren verven en kozijnen. Hebben nieuwe deurgrepen gekocht. En nu wil ik eigenlijk nog een nieuw badkamermeubel maar dat vind manlief niet goed.... vreemd he
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 16 wannabe zwanger in 2009 6 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje- 8 oktober 2009 Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - Ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 Wendy30380 - zwanger tweede kindje - 30 november 2009 Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 AAN DE KLUS! Rosa84 - Ronde 2 - 1e kindje Lin71-ronde 9 - 2e kindje. Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 13 - 1e kindje Tinkerbel - ronde 2 - 2e kindje Chelleke - ronde 2 - 2e kindje Manuela79 - ronde 1 - 2e kindje NODLIJST: Lin71 - nog onbekend, Met medicatie Rosa84 - onbekend, cyclus van slag Cynnie1984 - Manuela79 - 15 juni Tinkerbel - Chelleke - 12 juli Juni Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo Afspraken Wendy30380 - 15 juli gyn Wendy30380 - 16 juli 20 weken echo Lin71 - 13 juli follikel meeting Linda84- 23 juli vk Linda84- 30 juli pretecho Heb ook weer wat afspraken aangepast....]
pffff meiden ik ben er ook weer, computer was stuk! Wat is dat dan balen zeg! Gelukkkig kon manlief hem repareren. Ik zal binnenkort even alles weer bijlezen!
Hier alles goed hoor! Nu al zenuwachtig voor volg wk (20 wkn echo). Gaat nu ook beter met de medicijnen. Merk dat als ik gewoon lekker in beweging blijf dat ik me minder moe voel dan dat ik languit op de bank ga liggen... Cynnie: hoe ist nou met jou?!?!?!?!?! Waar ben je toch? Rosa: ik was je al kwijt Linda: kunnen jullie hier ook even komen klussen? Klaar met verven in de babykamer hier en nu de hal in de grondverf....what's next?!
Hey HEY, Hier ben ik !!!! Wat vervelend van je bloeddruk en dat je zo heftig op de medicijnen reageerd!! WEN ROSA: Gelukkig doet ie het weer!!! Mooie foto;s mama van Bas! Ennuh jah hier gaat alles zen gangetje beetje druk gehad op het werk de laatste weken. 1 nadeel we hebben hier een airco die de warmte niet aankan het was hier in het pand zo'n 32 graden de afgelopen weken ik was echt super chagerijnig ervan!!! Ojah me schatje heeft zen kwakkie ingeleverd nu afwachten op de uitslag....jeetje wat was dat lastig zeg een week zonder sex maar ik had ook een griepie dus uiteindelijk viel het allemaal wel weer mee. Hopelijk een goede uitslag!! Ook is Dave naar de dokter geweest omdat hij erg kortademig is de laatste tijd hij heeft een longfunctie gehad die wel wat afwijking had dus vrijdag (morgen) heeft hij een Histamine test. Verder zijn we weer druk aan de klus gelukkig wat kan je dat missen zeg ZATERDAG DANCEVALLEY!!!!!!!!!!!!!
Moet zo boodschappen doen, maar ik wil niet met al die regen:x Het is echt van dat t.v met een kop thee weer. Lijkt wel herfts.
Ha meiden! Ja wat een weer he Hier ook niks als regen!! Heb het er koud van, brrr!! spannend cynnie die test van je mannetje! hopelijk is het goed nieuws Wel vervelend zeg van die kortademigheid, heeft hij dat vaker? Wendy gelukkig gaat het weer beter!! Verder ben ik het vergeten, sorry Zag wel dat Lin ongi is geworden en aan de tweede ronde femara gaat, jammer zeg!! Succes deze ronde!!! Nou zeg ik durf het bijna niet te zeggen maar het lijkt haast wel of ik een eisprong heb gehad? Vruchtbaar slijm gehad en nu een hogere temp...als het klopt zou ik rond de 20e van deze maand mijn NOD hebben! Dat is wat zeg, zo'n 'korte' cyclus!!! Ik wacht nog even af met officieel doorgeven hoor, ben bang dat als ik mijn NOD er op zet het toch niks blijkt te zijn!
Cynnie wanneer krijg je de uitslag van zijn kwakkie ? (klinkt lekker) Jee dat is ook spannend die onderzoeken. Hoop maar voor jullie dat daar niets uitkomt. Tinkerbell heerlijk he dat weer vanochtend haha gelukkig hoefde ik geen boodschappen te doen. Heb jij al een ei gevoelt ? Rosa wat spannend zeg !!! Je temp ziet er goed uit. Ik hoop het zo voor je meid. En dat het maar een echte NOD mag worden.
dag allemaal, ik ben nieuw op dit forum..ik zal me even voorstellen..Ik ben Michelle 32 jaar en we zijn sinds 2 maanden bezig om zwanger te worden. Nu weten we dat mijn vriend verminderde kwaliteit heeft (namelijk 11 miljoen) door ziekte..het ziekenhuis zegt dat er reeƫle kans is om natuurlijk zwanger te worden (beweeglijkheid zal wel goed zijn, hebben ze niets over gezegd) Wij mogen na een half jaar proberen in de molen van het ziekenhuis.. Heel spannend nu allemaal...hoop dat het raak is deze maand...20 juli NOD! groetjes
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 17 wannabe zwanger in 2009 6 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje- 8 oktober 2009 Vrouwtje81 - Ronde 2 - zwanger eerste kindje Tanna - Ronde 2 - zwanger tweede kindje - 23 november 2009 Wendy30380 - zwanger tweede kindje - 30 november 2009 Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 AAN DE KLUS! Rosa84 - Ronde 2 - 1e kindje Lin71-ronde 9 - 2e kindje. Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 13 - 1e kindje Tinkerbel - ronde 2 - 2e kindje Chelleke - ronde 2 - 2e kindje Manuela79 - ronde 1 - 2e kindje Michelle77 - ronde 2 - 1e kindje NODLIJST: Lin71 - nog onbekend, Met medicatie Rosa84 - onbekend, cyclus van slag Cynnie1984 - Manuela79 - 15 juni Tinkerbel - Chelleke - 12 juli Michelle77 - 20 juli Juni Kiwietje - Ronde 1 - 1e kindje Bosi - Ronde 1 - 2e kindje Juli Dreamygirl - Ronde 1- 1e kindje Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska, oOMissCOo Afspraken Wendy30380 - 15 juli gyn Wendy30380 - 16 juli 20 weken echo Lin71 - 13 juli follikel meeting Linda84- 23 juli vk Linda84- 30 juli pretecho
Welkom michelle!!! Spannend hoor, hoop dat het snel mag lukken voor jullie, liefst natuurlijk spontaan!