Dames ik ga ff met mijn kleine kanjer douchen/badderen en dan de boel klaarmaken voor vanavond. Iedereen een superjaar gewenst! En een goeie jaarwisseling! Tot volgend jaar
oOMissCOo, dat zal ook wel nodig zijn, haha! Joan, ook bedankt voor het welkom heten. Jij bent er ook net bij, zie ik. Zo te lezen is dit een gezellig forum! Ik moet zeggen dat ik al wel langer mee lees. Niet zozeer in dit topic, maar ook met andere onderwerpen. Mijn kinderwens is dan ook behoorlijk groot! Gelukkig wil mijn vriend ook heel graag kinderen. Maar bij mij was wat eerder de knop om, zeg maar. Al zo'n 1,5 jaar geleden. Mijn vriend zei wel eens dat hij graag jong vader wil worden (hij is nu 29...), maar toen ik eenmaal serieus erover begon, was het voor hem nog wat te vroeg. Meer ook om de reden, dat we eerst graag willen trouwen. Gelukkig gaat dat al redelijk snel gebeuren dus. Fijne jaarwisseling allemaal!
Bedankt voor het welkom! Leuk dat er lekker gekletst wordt in dit topic. Kiwietje; grappig om te lezen; mijn vriend zei steeds, voor mijn 30e wil ik vader zijn hahaha net niet gelukt want met zijn 30e verjaardag was ik net zwanger... Over het algemeen moeten die mannen wat meer over de streep worden getrokken maar bij ons is het dus andersom. Welke datum ga je precies trouwen? En hoe staat het met de voorbereidingen? Iedereen een heerlijke avond toegewenst en dat 2009 een vruchtbaar jaar mag worden. Verder natuurlijk alle goeds, liefde en gezondheid voor het nieuwe jaar.
Kiwietje, ja klopt ben hier sinds een paar dagen... Ik lees ook al even mee op deze site maar heb me uiteindelijk toch maar aangemeld... haha Bij mij was er ook al langer een kinderwens, dit werd steeds versterkt door al die kleintjes om mij heen, van familie en vrienden.... Mijn vriend wilde nog even wachten.. 4 maanden geleden was hij om en wilde hij het ook! Ik heb eerst mijn lichaam een beetje rust gegeven, na zo veel jaar de pil geslikt te hebben.. Maar eigenlijk werd ik het gewoon weer regelmatig en had ik weinig ontpil verschijnselen... De eerste ronde was helaas niet raak nu weer wachten op mijn NOD.... alleen dat duurt nog wel ff....
Manuela, wij gaan trouwen op 12-06-'09. Met de voorbereidingen gaat het goed! We hebben al best veel geregeld, maar er moet nog genoeg geregeld worden. Ik ben in ieder geval al geslaagd voor een jurk, ben er super blij mee! Joan, dat lijkt me erg spannend, elke maand weer afwachten op het raak is. En dat wachten duurt dan vast erg lang. Ik heb ook veel kleintjes om me heen, werk namelijk op een kinderdagverblijf, op de babygroep. Echt super leuk!
Allemaal een fantastisch nieuwjaar! Joan; leuk dat je je toch hebt aangemeld en mee komt kletsen. Kiwietje; leuk hoor! Ik hoop dat jullie een prachtige dag zullen hebben en het lijkt me heerlijk om zo alles voor te bereiden. Ik ben ook erg benieuwd naar je jurk! Waar komen jullie trouwens vandaan? Dames.... dit wordt ons jaar!
Hallo dames! Allemaal de beste wensen! Als het mag zou ik ook graag met jullie mee komen kletsen! Ik ben 26 jaar en zit inmiddels in ronde 6 voor ons eerste kindje.. Ik kletste al op een ander forum, maar daar is inmiddels op mij en een ander meisje na iedereen zwanger. Merk toch dat het gesprek dan minder gaat over zwanger worden, en meer over zwanger zijn. Ook vind ik het wel eens moeilijk om tussen al die zwangeren te zitten. Vandaar dat ik op zoek ben naar een ander forum om gezellig te kletsen... x
debozoe; welkom hier! Het lijkt me inderdaad niet echt leuk om bij een clubje te zitten waar bijna iedereen al zwanger is... Zo te zien heb je wel een redelijk regelmatig cyclus dus dat is wel mooi toch. Hopelijk ben je snel zwanger!
Ik wil me hier ook graag aanmelden. Ben in november gestopt met de nuvaring, maar doen het nog even veilig. Mijn vriend wil nog even wachten, weet niet hoe lang, hoop niet te lang. Gisteren met nieuwjaar wensen wel afgesproken in dit jaar een babytje te gaan maken, nu maar hopen dat dat gaat lukken!
Dank je manuela! Ja klopt mijn cylcus gaat wel aardig. Heb alleen afgelopen maand pas voor het eerst een eisprong kunnen vinden. Was al een poosje aan de ovutesten en tempen (ronde 3,4,5) En heb in ronde 3 en 4 geen ei kunnen vinden. Nu pas voor het eerst! Waarschijnlijk door het ontpillen, want ben wel 13 jaar aan de pil geweest. Hopelijk is iedereen hier snel zwanger!
Hoi meiden, Allereerst voor iedereen een heel gelukkig en gezond 2009! Dat al onze wensen maar mogen uitkomen. Vandaag nog met mijn vriend gepraat over de pil (wanneer ermee stoppen enzo) en de bruiloft. Hij wil graag dat ik stop als mijn vier strips op zijn en dat is al in april, twee maanden voor de bruiloft. Ik had zelf in mijn hoofd om vlak voor of na de bruiloft te stoppen, omdat het me vervelend lijkt om ongesteld te zijn tijdens de grote dag en de huwelijksreis daarna (en met de pil kan je alles zo mooi regelen ), maar ja... hoe groot is de kans dat ik op die dag ook inderdaad ongesteld ben. : Aan de andere kant kan ik eigenlijk niet wachten om te stoppen... Stel dat ik inderdaad in april stop en mócht het al snel raak zijn, dan heb ik in ieder geval nog geen dikke buik op de bruiloft en pas ik mijn jurk nog gewoon. Ach, we hebben nog even om erover na te denken. Manuela, de voorbereidingen zijn inderdaad erg leuk. De meeste grote dingen liggen nu vast, het gaat nu vooral nog om de kleinere dingen, zoals de taart, bloemen, ringen en kaarten. Debozoe en Happy, welkom en gezellig dat jullie komen meekletsen! Fijne avond!
Happy, van harte welkom hier! Debozoe; de lange tijd die je aan de pil bent geweest wil niet altijd wat zeggen hoor.. Ik was ook al 13/14 jaar aan de pil toen ik ermee stopte en was de tweede ronde al zwanger. Dat was ook de keer dat ik een eisprong voelde en ik weet dus precies wanneer Louise is verwekt Kiwietje; als je eenmaal besloten hebt voor een kindje te gaan dan wil je het ook NU meteen he hahaha... dat had ik wel heel erg de vorige keer. Als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik in ieder geval tot aan de bruiloft de pil blijven slikken. Ik zat namelijk al met 8 weken in positiekleding en voor hetzelfde geldt ben je hartstikke beroerd op je trouwdag, is natuurlijk ook niet fijn als je steeds boven de wc hangt Fijne avond allemaal!
Manuela, daar heb je inderdaad gelijk in! Het zou erg vervelend zijn, als ik hondsberoerd ben op onze trouwdag, niet eens over nagedacht. Ik ga er ook eigenlijk niet vanuit dat ik voor die tijd al zwanger ben, maar misschien dus al wel gestopt met de pil. Het zal ergens tussen april en juni zijn dus, dat ik ermee stop.
Ben ik ook weer ff! December is niets meer geworden dus nu weer door naar maart! EN dan hopen dat het gelijk lukt (waar ik neit in geloof) MEiden een vruchtbaar 2009 gewenst!
Hooii, Welkom nieuwe meiden! Verena; nog van harte gefeliciteerd met je dochter! Leuke dag gehad? Iedereen een leuk Oud & Nieuw gehad? Ik heb natuurlijk weer teveel gegeten ...als het maar gezellig is toch?!?! xx
Ha meiden, Gelukkig nieuwjaar allemaal! "Ons" jaar is aangebroken Dat er maar veel zwangeren mogen bijkomen dit jaar! Even bijlezen weer: Manuela welkom hier! Leuk idee zeg om op de verjaardag van je dochtertje er weer voor te gaan! joan ook al welkom, hopelijk snel overtijd én een positieve test! Oh wendy wat spannend bij jou! Nog een nieuwe Welkom Kiwietje! Gefeliciteerd alvast met jullie voorgenomen huwelijk! Heerlijke tijd is dat he, het voorbereiden, soms mis ik dat wel eens Debozoe, ook welkom hier! Natuurlijk mag je meekletsen! Er zijn er hier een aantal die nog niet direct gaan beginnen, dus kunnen we ook niet allemaal ineens zwanger zijn Happy79 ook welkom, ik hoop met je mee dat je vriend ook snel voor het echie wil! Jammer verena! Op naar maart dan! En nog gefeliciteerd met je dochter!
Opes! als je je ergens aanmeld moet je natuurlijk wel bij blijven! Sorry dames. Alvast de beste wensen en veel babygeluk voor 2009! en nu ga ik bij lezen..........
Allereerst: Iedereen een heel GELUKKIG, GEZOND en vooral VRUCHTBAAR nieuwjaar gewenst waarin onze dromen uit mogen komen! Jeetje wat een kletskousen zijn jullie zeg Manuela WELKOM! Wat een heerlijk dochtertje heb je al, en wat leuk dat jullie voor een tweede gaan. Heel veel succes! Joan ook jij welkom hier! Hoop voor je dat het snel raak is! Wendy ik hoop voor je dat het inderdaad een innestelling is geweest, dan kan jou 2009 in ieder geval niet meer stuk! Kiwietje ook welkom! van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Debozoe jij ook welkom hier! Hier kunnen we het nog lekker over zwanger worden praten, ik snap dat het steeds vervelender wordt als het alleen nog maar over zwanger zijn gaat terwijl jij het nog niet bent. Ik hoop voor je dat 2009 je meer geluk brengt! Happy79 welkom! En heel veel succes met het maken van een babietje dit jaar! Heb je al een beetje een idee wanneer jullie ervoor gaan? K geloof dat ik iedereen heb gehad nu. Ik ben begonnen met de teunisbloem olie, al vergeet ik het nog wel haha, 6 capsules per dag is ook best veel! Als het eenmaal een beetje gewoonte word zal ik het niet zo gauw meer vergeten! Ik hoop echt dat het helpt want ik ben die ellelange cyclus echt meer dan zat!
@noeska welkom! ook alles goed geregeld zie ik. hier ook plannen om in 2009 te beginnen. Spannend hé! voor jou ook de eerste zie ik? goed idee manuela! succes in de volgende ronde @ wendy Spannend hoor! wanneer test je. Of loop ik al weer achter? @ kiwietje Welkom en gefeliciteerd! lastig hé wachten.... deboezo en happy welkom! en veel succes in 2009 zag dat er al weer een paar ogi zijn. balen dames! succes in de volgende ronde! 2009 gaat hem worden ik voel het aan mijn water! Ben benieuwd wanneer wij voor het echi gaan. Denk dat vriendlief nog een beetje koudwatervrees heeft. Hebben beide goede baan, een leuk huis etc. Tijd voor een goed gesprek denk ik. Alheowel hij is een beetje ziekjes dus misschien geen goed moment. Jullie weten hoe zielig ze kunnen zijn. Ga nu maar weer eens wat doen geloof ik. Groetjes, Linda
Hi allemaal, Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwejaar. Meiden hopelijk wordt dit ONS jaar. Veel nieuwe meiden, allemaal welkom hier en heel veel kletsplezier. Kiwietje leuk hoor binnenkort trouwen. Wat manuela zegt ivm ziek zijn of toch al een beginnend buikje hebben, ben ik het ook wel mee eens. Ik kon ook met 10 weken nauwelijks mijn eigen kleding meer aan. En ik weet niet of jullie een feest geven. Maar ik zou het ook wel leuk vinden om op mijn eigen feestje een wijntje te kunnen drinken (je trouwt maar 1x,)! Noeska idd 6 pillen op een dag is best veel zeg. Hopelijk slaan de pillen wel aan. Woensdag weer in het ziekenhuis geweest en weer nieuw gips gekregen. Maar helaas kan ik met Ryan niet zo veel. Had gehoopt dat ik alles weer kon, maar helaas . Vandaag werken, het is lekker druk. Maar wilde even snel gedag komen zeggen.