We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Hey meiden!

Happy new year!! Dat al onze wensen mogen uitkomen :D

Kiwietje; lijkt me ook heel leuk werk met al die kleintjes! Ik werk niet met kleine kinderen maar al mijn vriendinnen krijgen nu kindjes en in onze familie worden ook steeds meer kleintjes geboren... Als ik dan zo'n kleintje vast heb of ga oppassen dan gaat het zo kriebelen!
    Fijn dat je al zo ver bent met de voorbereidingen! Lijkt me wel erg leuk om al die voorbereidingen te doen! Ik zou ook wachten met het stoppen met de pil tot de trouwdag, lijkt me idd niet echt fijn om al last te hebben van zwangerschap kwaaltjes of geen glaasje wijn te kunnen drinken! Je kunt dan nog helemaal genieten van jullie dag.... ik zou op die dag stoppen met de pil :)

Manuela; ik kom uit Numansdorp, dat ligt in de Hoeksche Waard dicht bij Rotterdam, en jij?

Debozoe; welkom en gezellig dat je hier komt kletsen.. Dat lijkt me idd wel moeilijk als bijna iedereen al zwanger is en er meer over zwanger zijn ipv zwanger worden gesproken wordt! succes en hopelijk ben je snel zwanger!

Happy; ook welkom hier en gezellig dat je hier komt kletsen! Succes en hopelijk ben je snel zwanger!

Verena; nog gefeliciteerd met je dochter! Balen dat december niets is geworden! Hopelijk lukt maart wel! duim voor je...

Wendy; o&n was gezellig! hahaha ook ik heb weer te veel gegeten met kerst en o&n... nu maar weer even goed op mijn eten letten ;)
    over 2 dagen mag je testen he? Spannend! duim voor je

Noeska; jeetje 6 pillen is wel veel ja! Hopelijk werkt het wel...

Rosa; dank je wel! Ik hoop het ook.....

Isra; lees dat je in het gips zit? Balen zeg.. Wat heb je gedaan? Succes met werken vandaag!

Ik geloof dat ik nu weer bij gelezen ben....

Meiden fijne dag nog....
    Liefs Joan

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Joan ben 3 weken geleden op wintersport geweest en ben gevallen met snowboarden -baal baal- loop nu bijna 3 weken in het gips en moet er nog 3. Maar ik krijg in maar weer een herkansing haha, dan gaan we weer op wintersport :D, kan niet wachten.

3. Marlou1983

3 nov 2007
    48
    0
    0
    Nijmegen
    Hallo dames,

ik heb hier al een aantal keren eerder geschreven dat het voor ons bijna zover was, maar nu is het dan écht definitief: ik stop begin mei met de nuvaring. We gaan half mei trouwen, en daarna twee weken op huwelijksreis naar Bali. Ik zag het niet zitten om dan al zwanger te zijn, omdat ik in mijn omgeving flink wat zwangerschapskwalen meemaak. Om ook zeker te weten dat ik niet ongesteld ben tegen die tijd, stop ik een ruime week voor de bruiloft. Het ontpillen heb ik anderhalf jaar geleden al gehad: de nuvaring brengt veel minder hormonen in je lijf.

Ik vind het echt onwijs spannend! Nog ruim vier maanden, en dan krijgt onze jarenlange kinderwens eindelijk serieuzere vormen...

Ik ga het topic nu even bijlezen, want ik zie dat ik al wat pagina's gemist heb!

Liefs, Marlou

4. Marlou1983

3 nov 2007
    48
    0
    0
    Nijmegen
    WE GAAN ERVOOR IN 2009!!

18 wannabe zwanger in 2009!

Januari
    MamaVanBas - Ronde 1
    Danna - Ronde 1
    Puck1234 - Ronde ?
    Kanjer - MMM
    Lin71 - Ronde 1
    Roeltje - Ronde ?
    Wendy30380 - Ronde 1
    Joan81 - Ronde 1

Februari
    Rosa84 - Ronde 1

Maart
    Isra - Ronde 1 - 2e Kindje
    Verena87 - Ronde 1
    Amaryllis - Ronde 1

April
    Ilar - Ronde 1
    Joli - Ronde 1
    oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje

Mei
    Marlou1983 - Ronde 1

Juni
    Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje
    kiwietje - Ronde 1

Weten nog niet zeker wanneer:
    Lizab, Vriesje, Noeska

Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote.
    Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt.
    Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan!
    Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo

Ik heb mezelf ook even toegevoegd!

5. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Bedankt voor het warme welkom meiden!

kiwietje: Ik zat afgelopen jaar met precies hetzelfde, of ik voor of na onze trouw zou stoppen.
    Ik heb op onze huwelijksreis uiteindelijk mijn laatste pil geslikt.
    Moet zeggen dat ik daar achteraf blij om ben. Ik kreeg na het stoppen veel last van pukkels. Had ik anders nooit echt last van, ben achteraf dus blij anders had ik waarschijnlijk op mijn trouwdag met een gezicht vol pukkels rondgelopen..

6. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Verena; mag ik vragen waarom je doorschuift naar maart?

Wendy; Oud en nieuw was erg gezellig alleen jammer dat Louise totaal niet wilde slapen. Wel heel schattig dat ze met het vuurwerk helemaal hyper werd en alleen maar de hele tijd pan pang pang riep en heel hard moest lachen.

Rosa; dankjewel!

Noeska; jij ook bedankt! Ja het is echt een heerlijk moppie, ze heeft een engelensnoetje maar kan ook heel goed boos kijken hahaha Mag ik vragen waarvoor je teunisbloemolie neemt?

Vriesje; die mannen hebben volgens mij altijd vrees (behalve de mijne ;) )

Isra; balen zeg dat je gips hebt.. hopelijk hersteld alles zich voorspoedig, lijkt me erg zwaar om zo met een kleintje te zitten. Ik zie dat je bij Utrecht woont, ik werk in Utrecht en woon in Hilversum dus volgens mij zitten we vlak bij elkaar!

Joan; zie hierboven ;)

Marlou; wat fijn dat je nu een echte datum hebt om naar uit te kijken! En van harte gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk... Gaan jullie naar Bali, Thailand of Bali, Kreta?

Wij zijn vandaag met wat familie naar de vijvers gegaan om te schaatsen... nou ja schaatsen hahha voor mij was het meer gillen; LAAT ME NIET LOOOOOHHHHOOOOSSSS hahahaha ik ben zo'n bangepoeperd en durfde de eerste 2 uur het ijs niet eens op... uiteindelijk toch maar geprobeerd en ik moet zeggen dat het redelijk goed ging zolang vriendlief me vasthield ;)

Ik denk dat ik strakjes ook maar de kerstspullen ga opruimen, dan kan ik morgen even lekker weer alles schoonmaken.

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    WE GAAN ERVOOR IN 2009!!

18 wannabe zwanger in 2009!

Januari
    MamaVanBas - Ronde 1
    Danna - Ronde 1
    Puck1234 - Ronde ?
    Kanjer - MMM
    Lin71 - Ronde 1
    Roeltje - Ronde ?
    Wendy30380 - Ronde 1
    Joan81 - Ronde 1
    debozoe - Ronde 6

Februari
    Rosa84 - Ronde 1

Maart
    Isra - Ronde 1 - 2e Kindje
    Verena87 - Ronde 1
    Amaryllis - Ronde 1

April
    Ilar - Ronde 1
    Joli - Ronde 1
    oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje

Mei
    Marlou1983 - Ronde 1

Juni
    Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje
    kiwietje - Ronde 1

Weten nog niet zeker wanneer:
    Lizab, Vriesje, Noeska

Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote.
    Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt.
    Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan!
    Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo

--------------------------------

debozoe; ik heb de lijst even opnieuw gedaan omdat je anders in iemands quote werkt. Als je de quote tekens weghaalt kun je je gegevens aanpassen.

9. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Oh ok bedankt!
    Ik ben niet zo handig met die dingen haha

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi geeft niks, daarom help ik je even ;)

11. Kiwietje

Kiwietje Actief lid

30 dec 2008
    120
    0
    0
    Hoi meiden,

Mijn werkdag zit er weer op. Het was een rustige dag, wel lekker. Vanaf volgende week wordt het weer druk.

Dankje, Rosa. :D Voor jullie is het al bijna zover, zie ik aan je banner. Spannend, hoor!

Noeska, dankjewel! Waarvoor is teunisbloem-olie? Om je cyclus weer regelmatig te krijgen? Ik hoop in ieder geval dat je er baat bij hebt!

Vriesje, dankje! Wachten duurt wel lang, ja! Maar voor ik het weet, is het zover! :D

Isra, wat balen van je valpartij op wintersport! Leuk dat je in maart weer gaat, goed vooruitzicht!

Joan, ik ben heel blij met mijn baan, ja! Ga echt elke dag met plezier naar mijn werk en kan echt genieten van die kleintjes.

Marlou, leuk dat jij ook gaat trouwen! Ik ga een maandje later trouwen!

Debozoe, jij zat dus een beetje in hetzelfde schuitje wat betreft trouwen en stoppen met de pil. :p

Vandaag nog even nagedacht over wanneer ik het liefst stop met de pil. Ik heb zelfs mijn agenda erbij gepakt. :oops: Het wordt 22 mei (3 weken voor de trouwdag, ik verwacht dat ik dan tijdens de dag en huwelijksreis geen last heb van mijn menstruatie) of 19 juni (1 week na de bruiloft, tijdens de huwelijksreis).
    Wat jullie zeggen, is natuurlijk helemaal waar. Ik ben ook een beetje bang dat ik last krijg van een soort ontwenningsverschijnselen en moet er niet aan denken om met allemaal pukkels rond te lopen op onze trouwdag, haha! Hoewel ik voor de pil geen last ervan had, maar dat zegt misschien niks...
    En de kans dat ik zwanger ben op de trouwdag schat ik zelf erg klein. Omdat ik maar heel kort ervoor stop en we tot die tijd 'voorzichtig' doen. Zou de gok niet willen nemen, dat ik last heb van allerlei kwaaltjes en inderdaad is een wijntje ook wel lekker op onze dag. :D

Nou, fijne dag verder!

12. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ik zou dan toch tijdens de huwelijksreis pas stoppen kiwietje, want toen ik stopte werd ik ongesteld (gewone onttrekkingsbloeding zoals altijd), toen 2 weken niks, en toen weer ongesteld! Ik zou zelf het risico niet willen lopen om op mijn trouwdag (en dus in de huwelijksnacht ;) ) ongesteld te zijn!

Wat je ook kan doen is nu vast stoppen, en tot die tijd condooms gebruiken, heb je het ergste ontpillen vast gehad!

13. Kiwietje

Kiwietje Actief lid

30 dec 2008
    120
    0
    0
    Ja, dat kan natuurlijk ook nog, Rosa. Nu al stoppen... Toch nog maar eens een serieus gesprek met mijn vriend aangaan. Ik vind het maar moeilijk, hoor. En als ik nu stop, zou ik toch ergens 'bang' zijn dat ik zwanger raak en mijn trouwjurk niet meer pas. :)

14. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ik gebruik inderdaad teunisbloemolie om meer regelmaat in mijn cyclus te krijgen. Dat schijnt daarbij te helpen dus ik ben zeer benieuwd.

Haha mijn ventje heeft ook wel last van koudwatervrees hoor, hij vindt het hardstikke leuk om het over kids te hebben enzo, maar zodra het te dicht in de buurt komt krijgt ie t toch wel benauwd! En nu ik 1 contract voor 18 uur binnen heb en de andere hopelijk volgende week ga tekenen is onze streefpositie binnen handbereik en het moment om ervoor te gaan ook haha! Als we het daar dan over hebben is ie wel weer iets aan het zoeken waardoor het nog heel even zou moeten wachten, maar dat gaat m niet lukken hoor! Ik denk dat dat ook wel man-eigen is inderdaad. Hij had het er zelfs met de buurman (en goeie vriend) over gehad, die heeft zelf al een kindje en die verteld dan ook dat het van hem ook allemaal niet zo hoefde maar nu die kleine er eenmaal is hij niet anders meer zou willen!

Kiwietje als ik jou was zou ik dan 19 juni stoppen. Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil ook enorm last van puistjes terwijl ik dat daarvoor nooit heb gehad. Ik heb de afgelopen maanden meer puisten gehad dan in mijn hele pubertijd :confused: Ik snap dat het dan nog verder weg is voordat je eindelijk stopt, maar als je er zeker van wilt zijn dat je droomdag niet wordt verziekt door een arsenaal puisten of toch een menstruatie, zou ik toch nog even wachten.

Ik ben gister en eergister ook wezen schaatsen, en morgen gaan we weer! Mijn vriend kan alleen niet meer op of om van de pijn in zijn rug. Hij heeft 2 uur lang met mijn kleine zusje op het ijs lopen slepen en dat is m fataal geworden. Die kleine gaat trouwens als een raket, wel met een stoel maar ze is dan echt niet bij te houden haha! Gister was het buurjongetje (ook 6) er ook met zijn vriendje, die hebben zich met zn tweeen enorm lopen uitsloven voor yloon haha, en Ylona deed op haar beurt net zo hard mee hahaha! Heerlijk vind ik dat!

15. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    En buiten dat kiwietje, als je net zo'n verschrikkelijke cyclus heb als ik kan je helemaal nergens meer van opaan. Er valt bij mij niks uit te rekenen en je kan er dan natuurlijk donder op zeggen dat je net voor of zelfs tijdens je trouwdag ongesteld wordt.

Maar dan zou je ook nog kunnen zeggen ik stop nu in de hoop dat je dan al een heel eind bent ontpilt en je cylcus aardig regelmatig is en mocht je rond april/mei zoiets hebben van neehh dit gaat m niet worden, zou je altijd tijdelijk nog de pil kunnen gaan slikken zodat je op je bruiloft geen last van ongemakken hebt. Zomaar een idee...

16. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Nou die van mij heeft daar geen last van hoor, die wil volgens mij nog liever dan ik! Sowieso is de beslissing er nu echt voor te gaan bij hem vandaan gekomen, zo lief vond ik dat! Maar inderdaad zodra die kleintjes er eenmaal zijn dan zijn ze altijd om hoor!

17. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Jij hebt het super getroffen dan! Een vriend van ons is ook niet zo hoor, die is op zijn 23e vader geworden en van hem had het nog wel eerder gemogen. Zijn vrouw (hele goeie vriendin van mij) is nu 22 en zwanger van de 2e. Als het aan haar ligt de laatste maar als het aan hem ligt gaan ze door voor een elftal haha!

Ik weet wel absoluut zeker dat als we er eenmaal voor gaan, dus als die knoop is doorgehakt, hij er ook 100% voor gaat ook! Laatst zei hij en daar moest ik wel heel hard om lachen, "ach, zo erg is het toch niet dat je een cyclus hebt van 3 maanden? Dan moeten we gewoon 3 maanden lang elke dag seks hebben :D" Whahahaha :) :)

18. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Hahaha ja dat ziet hij wel zitten natuurlijk :) Zou die van mij ook wel leuk vinden ;) Alhoewel ik denk dat het na een tijdje best vermoeiend gaat worden!

19. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    pfff volgens mij heb je het dan na 1 ronde al helemaal gehad hahahaha! Ach, we zien het wel... Eerst die banen op orde en hopen dat die cyclus een beetje stabiliseert, dan zien we wel weer verder...

20. Kiwietje

Kiwietje Actief lid

30 dec 2008
    120
    0
    0
    Noeska, bedankt voor het meedenken. :D Ik vind jouw idee om nu te stoppen en eventueel in mei weer aan de pil te gaan, mocht het heel erg tegenvallen, wel goed! Het heeft me weer even aan het denken gezet. ;)

Maar toch denk ik dat ik ga kiezen voor 19 juni... Eigenlijk om alle redenen, die jullie noemen. Eerst maar genieten van onze bruiloft en daarna zien we wel verder. Ik denk dat dat me ook meer rust geeft. Dan hoef ik me in ieder geval geen zorgen te maken over mogelijke kwaaltjes of een hoofd vol puisten. :)

Nogmaals, dank jullie wel voor het meedenken.

Deel Deze Pagina