Linda zo beniewd naar je echo!! ennuh Lin hoe is het nou?? WEN::: zooowww benieuwd super zenuwachtig zeker???
Bedankt meiden we hebben om 1 uur de echo. Ik denk zelf dat het allemaal wel meevalt en dat de kleine gewoon goed op groei is. Maar dat zegt mijn gevoel. Al zie ik af en toe die kont en voeten uitsteken kan ik me niet voorstellen dat de kleine TE klein is. We zullen zien, ik heb er zin in ! (weer even spieken naar mijn mannetje) Al zullen we vast weinig kunnen zien want hij is al ingedaald dus het gezichtje zal niet zichtbaar zijn denk ik. Lin kan me voorstellen dat de nachten zwaar zijn. Ik werd er ook zoo beroerd van. Sterkte meid !! Ben benieuwd naar jullie Guus. Wendy nog 1 dagje !!!! Ben je er zenuwachtig ? Je bent nu vast je huisje in orde aan het maken. Ik zal voor je duimen morgen.
Mogge meiden, kom net uit mn bed rollen Sem is bij mn schoonmoeder dus ik kon even uitslapen. Nou ja, wat je nog slapen kan noemen. Ben ieder half uur zo ongeveer wakker, maar deze extra uurtjes zijn mooi meegenomen. Vandaag het huisje verder an kant maken, want tja je weet t maar nooit. Owwww maar straks zit morgen alles nog potdicht en kan ik gewoon weer naar huis...Zenuwachtig ben ik niet, zal morgen wel komen! Net zwangere meiden: hebben jullie al aan mensen verteld dat jullie zwanger zijn?
Zo wen...laatste loodjes wegen het zwaarst heb je al een voorgevoel offf helemaal niet?? Blijft Semmie daar een paar daagies of komt ie vandaag weer terug? Wel klote dat je zo slecht slaapt zeg pff lijkt me verschikkelijk! ik ben echt de grootste slaapkop van iedereen.....!! Zaterdag hadden we een feesie in Apeldoorn wat een ent rijden zeg pff maar was best gezellie....vrijdag hadden we een meidenavond ff flink aan de fles gehangen af en toe is dat best lekker alleen een beetje jammer dat ik echt compleet doorgerookt thuis kwam dat vind ik altijd zo ranzig.... wel lief dat Dave op me gewacht had tot 3 uur 3 keer raden waarom....het begint met een S en het eindigd op een X vieze mannen zeg Verder hebben we gisteren echt super weinig gedaan we hebben Up gekeken leuke film trouwens en ook een beetje zielig! en daarna The Hangover was wel leuk maar vond het weer eens mannen humor kan ik nooit zo hard om lachen.
Onze ouders weten het en een paar hele goede vriendinnen. Aanstaande zondag vertellen wij het aan de rest van de familie. We hebben een t-shirt besteld met de tekst geef mij een kus ik word grote zus. DIe krijgt ze zondag aan, en dan mag iedereen het ook wel weten. Succes morgen wendy enik hoop dat je inleidbaar bent. Linda hoe was je echo?? Ben gelukkig uit de nachtdienst. Bleh hoef gelukkig pas weer met de kerst. Tinkerbel hoe is het met jou??? Rosa en Manuela voelen jullie al iets????
Zo ik ben net terug van de echo. De kleine werd nu geschat op 1597 gram. Dit is wel wat klein. Hij zit nu op de onderste lijn van de curve. Met 20 weken zat hij nog op de middellijn. Hij is dus flink gezakt in de curve. Ze ging de vk bellen en ik hoor van haar wat ze nu gaan doen. Waarschijnlijk krijg ik over 2 weken weer een groeiecho.
Linda; ik ben benieuwd hoe de echo is geweest!! Cynnie; Up is erg leuk he, wij hebben hem van de week ook gekeken. Hahahaha en die dave toch Wendy; spannend hoor... hopelijk duurt het niet lang meer voor je! Een paar collega's en mijn beste vriendinnen weten het, we vertellen het de familie denk ik rond kerst. Hopelijk heb ik dan ook de eerste echo gehad. Lin; leuk zo'n shirt, ik denk dat ik voor Louise ook zoiets ga doen. Ik voel nog niet veel, ik kon ook niet geloven dat ik zwanger ben en heb vanmiddag nog een testje gedaan en zie hier het resultaat
duidelijk toch manuela ik krijg meestal maar 1 lijnje behalve bij een ovu test dan Jah stoute man heb ik he whaha
Manuela: kan echt niet duidelijker hoor die test!! Super... Linda: das niet leuk om te horen zeg! Hoeveel zou hij nu moeten wegen? Ik weet dat ons mannetje met 28 wkn al 1500 gram woog, maar ja bij ons ist een beer dus kan je niet echt vergelijken. Wanneer hoor je wat van de vk? Cyn: Semmie is al weer thuis hoor! Was alleen overdag bij mn schoonmoeder. Enne...naughty boy die Dave van je Jullie horen mij morgen gewoon weer of anders bericht ik jullie wel via Cynnie (dan weet je dan Cyn )
Sorry meiden ben een beetje afwezig geweest, was helaas gevelt door een flinke griep. Nu ben ik weer beter ligt man lief ziek. Maare jullie hebben weer niet stil gezeten zie ik (ha ha) Waar zal ik eens beginnen.... Manuela: Wist ik al dat je zwanger was? Zo niet als nog GEFELICITEERD! Lin: Jeetje wat een schok zeg, een 3 ling!!!! Ik ben blij voor jullie dat er in elk geval 1 gezond kindje bijzit. Die laat zich duidelijk niet zo maar afschrikken! ha ha. Gaat alles verder goed, niet ziek? Wendy: Spannend, schiet al op hé. Ik had dat bij Thomas ook dat zware gevoel op het eind. Is inderdaad dat hij ingedaald is. Misschien heb je het zelfs wel gevoeld, als je dat opstaat is het ineens alsof de hele boel er zo uit valt. Verder met mij en baby gaat ook alles goed, al in geen eeuwen meer geen bloedverlies gezien! En nog een weekje en dan hebben we de 21 weken echo!!!! En dan horen we of de baby gezond is en of het een broertje of zusje wordt!!!!
Zooo manuela die is duidelijk zeg, nou kan je er echt niet meer omheen!! Linda toch wel spannend dus, hopelijk valt het allemaal mee! Maargoed onderaan de curve is nog niet verkeerd toch? Alleen het verschil met de vorige keer is misschien raar? Zal voor je duimen!! Wendy heeeeeel veel succes morgen!!! Zal aan je denken!! Hier hebben we het verteld aan de opa's, oma's, ooms en tante's, en die zijn helemaal in de wolken! De rest moet nog even wachten... Verder vroeg Lin volgens mij of ik al wat voel, nouja, ik ben héél moe en héél misselijk, dus duidelijk zwanger
Cynnie kijk we worden goed op de hoogte gehouden door jou ! Vervelend zeg, weer een reden om haar niet langer te laten lopen zou je zeggen. Rosa nee hoor de onderste lijn is niet slecht. Alleen het zo dalen in de curve is wel iets wat goed in de gaten gehouden moet worden. Ook vanwege de 2 vaten in de navelstreng. De gyn had toen al gezegt dat de kleine een grotere kans had op een groei achterstand. Volgende week dinsdag moet ik naar de vk. Dan hoor ik meer. En kunnen ook zij voelen of de kleine gegroeid is. Balen zeg dat je zo misselijk en moe bent. Maar is wel een goed teken natuurlijk. Tinkerbell ben je nu weer opgeknapt ? Vervelend hoor dat je zo ziek geweest bent. Heb je de mex te pakken gehad ? Hoest verder met de kleine ? Voel je hem/haar al lekker schoppen ? Wendy nu zijn de meeste kindjes zo`n 2 kilo. Oh meid hoop zo voor je dat je snel je mannetje in je armen kan houden !
Daar is niets aan Tinkerbel dat je steeds niet aan het kwakkelen bent met je gezondheid. Geef ik je een hand Rosa , ook hier moe en misselijk. Spannend Linda hopelijk blijft de kleine wel doorgroeien.
Het is wel spannend zo. Hoe ga jij dat doen Linda straks als jij gaat bevallen. Moeten we dan in spanning zitten wachten tot je je meld of is er iemand die het hier dan kan doorgeven. Vind dit wel heel spannend zo.