We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Meiden, it's me.....!!! (nog zonder baby)

Zal jullie gelijk even vertellen hoe en wat.

Vanochtend urine ingeleverd en de gyn heeft me getoucheerd (altijd fijn ;)). 2cm ontsluiting, maar kindje was nog niet helemaal ingedaald. Zat ietwat eiwit in urine en onderdruk was inmiddels gestegen naar 100. Moest daarna bloedprikken en naar de verlosafdeling waar ze catheter urine van me nodig hadden. Ook kreeg ik nog een CTG. Als de uitslagen niet goed waren van bloed en urine dan moest ik gelijk blijven anders mocht ik naar huis.
    Uitslag bloed was goed en urine was net op het randje. Mocht naar huis!! Wiehoeeeeee, maar moet me morgenochtend om half 8 melden. Krijg dan gel (ook in de hoop dat het kindje wat verder in wil dalen) en dan kijken wanneer ze de vliezen kunnen breken.

Dit was mijn ochtendje kort samengevat...:D

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    spanned en dan nogmaals. Toi toi toi voor morgen.
    We houden je via Cynnie in de gaten.........

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Pfff jeetje zeg wat een ochtend!!! nog spannender nu :)

4. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Oooh spannend zeg wendy, heeeel veel succes morgen!!!!

@Lin, toch fijn om te weten dat ik niet de enige ben ;)

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Oh wen vergeet helemaal op je te reageren, maar mocht je het nog lezen heeeeel veel succes vandaag. Ik ga voor je duimen hoor !

Lin moeten idd even kijken hoe ik het jullie snel kan laten weten. Mischien een mobiel nr van jou zodat ik je kan smsen ?

Cynnie jij hebt een sms wachtdienst vandaag !

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik hou jullie op de hoogte meiden!! ;) vind het zo spannend

7. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Wen: heel veel succes met de laatste loodjes

Lin: wat ontzettend dubbel 3-ling maar gelukkig is er eentje blijven zitten.. heb je nog niet gefeliciteerd met je zwangerschap dus bij deze van harte

Manuela ook gefeliciteerd!!!

Linda hoe gaattie met jou?

Joan waar ben je meid? hoe is het met je mooie meisje??

Tinkerbel spannend volgende week de echo.. jullie willen dus weten wat het word? de griep gehad? hier ook al.. pff had vorige week 40.6 graden koorts, borstontsteking en een urineweginfectie.. ben blij dat ik me weer wat beter voel.. Hoe voel je je verder?

ROSA OOK ZWANGER WAUW!! GEFELICITEERD!!

Cynnie balen dat het niet wil vlotten bij jullie.. hopelijk kom jij ook gauw met goed nieuws!!!

hier is het nog even spannend, job's oortjes zijn al 3 keer getest en 3 keer negatief, 1 dec moeten we naar het radbout ziekenhuis in nijmegen voor uitgebreider onderzoek.. heel spannend.. verder doettie het prima.. alweer 6 weken, krampjes nemen gelukkig af, en de dagen zijn dus iets minder gevuld met alleen maar huilen en meneertje lacht nu ook al..

hier een foto van ons mannetje van gister

8. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Meiden hier ben ik weer.....

Vanochtend netjes gemeld om half 8. Inwendig onderzoek gehad, nog steeds 2 cm ontsluiting en kindje nog niet helemaal ingedaald. Aan de CTG en ik zou overlegd worden met de gyneacoloog. Besloten om eerst gel in te brengen. Vliezen breken willen ze nog niet doen. omdat hij nog niet genoeg is ingedaald. Ze willen niets forceren. Heb dus gel gekregen, 3 kwartier plat gelegen en toen nog eens half uur aan de CTG. Zijn nu net thuis en moeten vanmiddag om 4 uur weer terug voor CTG. Als er verder niets gebeurd moet ik me morgen weer om half 8 melden. Dan gaan ze kijken of de gel iets gedaan heeft. Zo ja, misschien nogmaals gel of evt vliezen breken. Zo nee, dan mag ik naar huis en dan heb ik kans dat ze voorlopig niets doen.

Dus ja....afwachten dan maar! Heb me er zo op ingesteld om te bevallen een dezer dagen dus dat hoop ik dan ook!

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Wachten duurt zooowwww lang!!! eigenwijs mannetje hoor in je :)

En dat heen en weer rijden pfff word je ook gek van...hopelijk is hij ingedaald vanmiddag keep me posted!

10. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Mama van Bas wat een mooi mannetje heb je zeg ! Ze worden al zoveel wijzer he na een paar weken. Fijn dat de krampjes nu afnemen. Wel spannend zeg die onderzoeken naar zijn oortjes. Gaven de testen dan aan dat hij met beide oortjes niet kon horen of was het niet voldoende ? Met mij gaat het prima de kleine is wel wat aan het zakken in de curve dus krijg extra echo`s.

Wendy jeeee meid je houd de spanning erin. Kan me heel goed voorstellen dat je je insteld op de bevalling. Succes vanmiddag !

Ik ben net door mijn vk gebeld. Op 3 december heb ik een combinatie afspraak bij de gyn. De kleine mag niets meer zakken in de curve. De gaan hem dan weer opmeten en de flow word gemeten. Dit is het meten van de bloed doorstroming van de navelstreng. In het gesprek daarna met de gyn word er besproken wat ze gaan doen.
    Als de kleine op de onderlijn door blijft groeien zal hij zo`n 2600 gram wegen bij de geboorte. Een kleintje dus.
    Vind het dus best wel spannend allemaal.

11. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    En toen lag zwangerschapspagina er gister avond uit....... Hoest Wendy ????

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    ik denk nou dat word misschien nu persnieuws maar helaas ik lees net dat de pagina eruit lag.
    Cynnie nu heb jij meld plicht hahahahaha.

Dat is wel even spannend Linda . O ja hoor je mag mij gerust smsen.

Mooi mannetje mama van Bas . Fijn om te lezen dat het goed gaat.

hier vandaag al weer 9 weken , het schiet een beetje op. Maar ik vind het af en toe erg onwerkelijk.

13. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ja spannend he lin ! Cynnie heeft echt weer sms wachtdienst.
    Heerlijk joh nu de 9 weken. Ennuuhh zelfs ik vind het soms nog wat onwerkelijk dat ik er straks echt een kindje bij heb. De tijd gaat ook zooo snel.

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Maar goed jij hebt al een buikje en voelt het bewegen. Buiten de klachten en de echo is er eigelijk nog niets tastbaars. Snap je.

Cynnie meld je eens !!!!!!!!!!!!!!!!

15. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Snap je helemaal hoor Lin. Je zal blij zijn als je die eerste schopjes weer voelt. Krijg je eigenlijk nog een echo ?

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Jep 8 decemeber heb ik nog weer een echo in verband met de lege vruchtzakjes. De gyn wilde kijken wat er die gaan doen .

Nog geen nieuws. Jemig jullie houden het spannend.

17. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Nog geen nieuws!

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    GRMBL had gehoopt iets te lezen.

19. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik heb haar net een smsje gestuurd...met de tekst: komt het aagje weer (ze noemde me gister nieuwsgierig aagje)!! wilt hij er al uit???

hou jullie op de hoogte meiden :)

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    ik hoop nog iets te lezen voor 13:00 uur anders word het pas laat vanavond. Heb een late dienst.

Deel Deze Pagina