@manuela wel gezellig toch schaatsen! Heb je vroeger nooit geschaats dan, want dat verleer je toch nooit? Hier heel saai de kerstspullen ook al opgeruimd. Wat een groot huis heb je dan ineens weer, heerlijk!
Hallo meiden! manuela, Kiwietje,Joan en Debozoe (volgens mij vergeet ik nu iemand, sorry!) welkom! Gezellig dat jullie ook mee komen kletsen. Schrok me rot! Log ik in na de feestdagen, moest ik wel erg veel bijlezen! Noeska. teunisbloemolie? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar mijn ervaring met homeopatische middeltjes is erg positief. Hoop dat het helpt! Kiwietje, Ik zou denk ik ook voor de 19e juni gaan. Gaan jullie het groot vieren? Spannend! Verena, nog gefeliciteerd! Wendy, al een beetje bij gekomen van het vele eten? Rosa, MissCO en natuurlijk de rest: Gelukkig nieuwjaar! Hier hebben we het redelijk rustig gehouden. Oud en nieuw bij mijn vader gevierd, aangezien we gister naar de postcodeloterij nieuwjaarshow mochten. Lange dag, maar erg leuk. Blu-ray speler (staat op marktplaats) en een fles champagne gekregen. Verder niks gewonnen, maar wel erg veel plezier gehad. Ik vind het zo grappig. Volgens mij is Melvin allang al om voor die 2e. Aan de ene kant is het wel nog wat eng, maar hij heeft het er ongeveer iedere dag over. Zo lief! Maandag weer aan het werk. Eerst naar de bedrijfsarts, en ik begin een weekje met halve dagen. Ben zo blij met mijn collega´s! Iedere week wel smsjes, belletjes etc. Heb dan ook echt weer zin om aan de slag te gaan. Ga de eerste weken nog wat meer op kantoor zitten, daarna weer volop de weg op. Moet wel nog aan een aangepaste stoel aan voor mijn auto. Iemand enig idee waar je zo´n ding vandaan haalt. Toch maak ik me wel zorgen over een volgende zwangerschap. Aan de ene kant mijn rug: een zwangerschap kan funest zijn. Aan de andere kant: bij mijn vorige zwangerschap had ik Streptokokken B in een vervelende vorm. Met 33 weken in het ziekenhuis opgenomen met voortijdige weeën en vanaf 20 weken al ontzettend veel irritante kwaaltjes door die streptokokken. Wat nu als ik weer zo'n zwangerschap krijg. Heb het er wel voor over, maar kan ik dat nu wel aan?.. Pff. Beetje lang verhaal, maar wou het toch even kwijt. Fijne avond allemaal!
oh gelukkig, ik heb niet de enige man met koudwatervrees. Grappig, jouw verhaal klinkt zo herkenbaar. Eerst baan van mijn vriend onzeker, heeft nu inmiddels andere functie en vast contract. Opgelost zou je zeggen. Ik ook inmiddels promotie gemaakt.Toen moest er nog gespaard worden en schuld afgelost worden. kon ik wel inkomen hoor, had ie wel gelijk in helaas. Ik vond alleen de termijn van 2 jaar wat lang. en nu zij hij vorige week ineens, ach het zal toch volgend jaar wel gaan gebeuren. grrrr hoezo verwarrend!
pfff meid, dat klinkt heftig allemaal. Kan er helaas niets zinnigs over zeggen. geen ervaring mee. alhoewel, een van de secretaresse op mijn werk heeft de eerste zwangerschap vanaf week 20 thuis gezeten met zwangerschapssuiker en daarna bekkeninstabiliteit. maar de tweede en derde (tweeling) was er niets aan de hand. verschilt volgens mij echt per zwangerschap. maar snap dat je je zorgen maakt.
Het is Bali, Indonesië. Ruim 16 uur vliegen, dus alleen dat is voor mij al een hele goede reden om niet misselijk te willen zijn. En ach, nu nog vier maanden wachten, daar valt ook wel weer overheen te komen! (als het aan ons had gelegen was ik 2,5 jaar geleden al met voorbehoedsmiddelen gestopt...) Al hoop ik natuurlijk wel dat het daarna snel raak zal zijn! Dan zit ik er komende kerst heel wat anders bij... Liefs, Marlou
Wow bali...Klinkt goed! Zou toch leuk zijn als de reis precies in je vruchtbare periode zit. Kan me geen mooiere plek bedenken om kindjes te verwekken!
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 18 wannabe zwanger in 2009! Januari MamaVanBas - Ronde 1 Danna - Ronde 1 Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Lin71 - Ronde 1 Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Joan81 - Ronde 1 Februari Rosa84 - Ronde 1 Maart Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 Amaryllis - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje Mei Marlou1983 - Ronde 1 Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje kiwietje - Ronde 1 Weten nog niet zeker wanneer: Lizab, Vriesje 1e kindje, Noeska Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 18 wannabe zwanger in 2009! Januari MamaVanBas - Ronde 1 Danna - Ronde 1 Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Lin71 - Ronde 1 Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Joan81 - Ronde 1 Februari Rosa84 - Ronde 1 Maart Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 Amaryllis - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje kiwietje - Ronde 1 Weten nog niet zeker wanneer: Vriesje 1e kindje, Noeska Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo
update. voorlopig houden we het even op mei aangezien ik dan als het goed is mijn vaste contract heb. Fijne avond!
Zo jeetje meiden wat wordt er in ene keer gezellig veel gekletst. Leuk hoor dat onze groep steeds groter wordt. Marlou wat ontzettend gaaf zeg naar Bali op huwelijksreis. Ga je daar rond trekken of een strand vakantie? Manuela wat schattig dat je kleine meid met o&n helemaal hyper werd, leuk hoor. Wij hadden om 8 uur met alle kindjes vuurwerk afgestoken. Ik had Ryan op het aanrecht gezet en die volgde alle vuurpijlen zo schattig om te zien. En ik woon in Lopik, ik weet niet of je dat kent een klein dorpje onder Utrecht. Kiwietje idd een erg leuk vooruitzicht, heb er helemaal zin in en Ryan gaat dan ook mee, ben zo benieuwd hoe dat zal gaan, lekker sleeen. Wat een hoop bruiloften komen er aan zeg, echt leuk. Tzt wel foto's spammen he van al die mooie jurken! Lizab ik kan me voorstellen dat je je eigen al zorgen maakt over een volgende zwangerschap. Alles op het eigen tempo doen en je eigen door niemand anders op laten jutten hoor. Zodra je last van je nek of rug hebt gewoon gaan zitten (alhoewel dat met een rondlopend kleintje ook natuurlijk niet meevalt). Durf het niet te zeggen waar je een aangepaste autostoel kan krijgen. Weet je bedrijf arts dat niet? Ryan is 1,5 jaar geleden in Mexico verwekt ook een mooie plek. Hihi ik kreeg dan ook van een tante van Ray toen ik bevallen was een inimini sombrero Vandaag gewerkt en mijn moeder is hier in huis geweest. Toen Ryan op bed lag heeft zij heerlijk mijn kerstspullen opgeruimd en het huis gepoetst, dat is dan weer het voordeel van een arm in het gips
Isra; ooohh wat balen zeg! Lekker hoor in maart weer, waar ga je heen? Marlou; leuk dat je al bijna gaat trouwen! Gefeliciteerd.. En erg leuk dat jullie kinderwens nu dan eindelijk serieuzere vormen gaat aannemen! Spannend allemaal..... Ben je al helemaal klaar voor je bruiloft? Heerlijk zeg naar Bali.. wordt jullie kindje made in Bali? Kiwietje; ik zou ook pas stoppen na 19 juni, eigenlijk om dezelfde redenen als de andere meiden zeggen.. ik had niet zoveel last nadat ik gestopt was met de pil (gelukkig) maar het zou vervelend zijn als je last krijgt of een onregelmatige cyclus hebt! Lizab; fijn dat je zulke lieve collega's hebt! Nee ik heb geen idee waar je zo'n stoel vandaan kunt halen.. misschien dat je de dealer van je auto kunt bellen? Misschien weten zij het? Hoop dat je tweede zwangerschap goed gaat verlopen! Vriesje; ik denk dat alle mannen wel koudwater vrees hebben! Die van mij ook hoor maar nu is hij helemaal om! Toen ik de eerste keer overtijd was wilde hij ook samen met mij de test lezen! Hij vond het super spannend en zag ons al helemaal met een kleintje... (ik ook natuurlijk...) Helaas was het negatief... Op naar de volgende ronde (eind januari) Hoop voor je dat je vriend het dit jaar nog wilt! Helaas zit schaatsen er bij mij niet in... Maar ben er wel op wezen lopen hahaha! Bij ons zijn alle kerstspullen ook weer weg.. Heerlijk weer lekker opgeruimd en schoon.. Van de week ga ik maar weer vast de lente in huis halen! Meiden fijn weekend vast! Ik ben er na het weekend pas weer... Ik ga even lekker met mijn vriend een weekendje weg.. Morgen dagje naar de sauna en daarna overnachten in een hotel! Heerlijk, heb er heel veel zin in! Liefs Joan
Goedemorgen allemaal, Weer eens een beetje tijd om hier te zijn. Welkom alle nieuwe dames. Gezellig hoor. Maare moest wel het een en ander bijlezen. @ Wendy ik zou testen op de dag dat je banner aangeeft en anders een paar dagen later weer. Heb je wel klachen die kunnen duiden op een eventuele zwangerschap. Wij gaan trouwens voor de 2e. Ik ga zo de dokterspost maar eens bellen. Onze kleine dame heeft volgens mij ontstoken oogjes en zit er nu ook steeds aan. ( het laatste kwartier ). Had ze al schoon gemaakt met afgekoeld gekookt water maar ik denk dat we beter af zijn met een zalfje. Verder allemaal aan de snotter. @ Isra balen zeg dat je nog steeds niet veel kan doen met je gips arm. @ Iedereen wie zijn er nu al aan de klus ? Ga vanmiddag heerlijk scrappen als dochterlief in bed ligt. Kan ik me nu al op verheugen. Groetjes Lin
Goeiemorgen! Er wordt lekker veel geschreven in de topic, gezellig. Lizab, we gaan het best wel groots vieren, de bruiloft. 's Morgens ophalen en foto's laten maken, 's middags het ja-woord en dan daarna naar de feestlocatie met bruidstaart, diner en groot feest met DJ. Erg veel zin in al! Kan me voorstellen dat je opziet tegen een tweede zwangerschap. Het klinkt ook allemaal erg heftig wat je hebt meegemaakt... Marlou, wat gaaf dat jullie naar Bali gaan! Wij gaan onze huwelijksreis nog boeken, maar zoeken het iets dichterbij huis. We willen een weekje naar de zon in ieder geval en ik denk dat het Turkije gaat worden. Joan, veel plezier dit weekend! Gisteren nog even kort met mijn vriend gepraat en gezegd dat ik toch het liefst op 19 juni stop. Ook verteld waarom en daar kon hij goed inkomen. Helaas duurt het dus nog wel even, maar ik vind de gok toch te groot om eerder te stoppen. En ach... de tijd gaat snel, dus dat maandje eerder of later maakt ook niet zoveel uit. Fijne dag!
LizaB ik kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt, maar ja je weet het nooit, geen enkele zwangerschap is hetzelfde zeggen ze. Heb er zelf helaas nog geen ervaring mee Oooh Marlou gaaf zeg Bali! Pff zo ver ben ik nog nooit geweest. Dat is iets wat we eigenlijk wilden doen vóór we kinderen kregen, maar inmiddels hebben we dus besloten dat de kinderen voor gaan Mexico is ook een mooie plek om een kleine te verwekken Ik schijn verwekt te zijn in italie, ook mooi! Lin71 sterkte met de kleine meid! Kamillethee is trouwens ook heel goed bij ontstoken oogjes, maar na een paar dagen moet je inderdaad even een zalfje gaan halen. Joan heel veel plezier dit weekend! Klinkt heerlijk! Kiwietje mooi dat jullie het eens zijn! En eh de tijd zal zeker snel gaan, met de voorbereidingen van het trouwen! Of heb je alles al een beetje klaar? Manlief en ik zijn vandaag alweer 7 jaar samen! Maar ik geloof niet dat we er iets aan gaan doen, ik heb tenminste niets geregeld, en hij regelt nooit iets Gelukkig is hij weer heel lief met andere dingen
Joan 3 weken terug ben ik in Gerlos geweest en in maart gaan we naar Erhwald. Joan heerlijk er even een weekend samen tussenuit. Waar gaan jullie naar toe? Lin wat zielig voor je meisje ontstoken oogjes, ben je al bij de dokterspost geweest? Kiwietje nou jou bruiloft klinkt erug gezellig. Dat zal vast een groot maar vooral gezellig feest worden. Als ik in jou schoenen had gestaan had ik idd ook het zelfde besluit genomen hoor. Het zal zo balen zijn als je op een van de mooiste dagen uit je leven ziek bent en niet optimaal zou kunnen genieten. Haha rosa jij in Italie wat leuk. Rosa gefelicteerd met jullie 7 jarig samen zijn. Hier is vriendlief jarig, hij is 33 geworden. Maar we geven volgende week zondag een feestje want ik ben de 19de jarig en dan vieren we het in 1 keer net zo gemakkelijk.
Net weer thuis van de dokterspost. Ze heeft het verkoudenheidsvirus op haar oogjes. We moeten het blijven schoonmaken met gekookt water en als het maandag nog niet over is, dan terug naar onze eigen huisarts. Mexico is een prachtig land om een kindje te maken. Wij hebben daar Anouk mee vandaan genomen als souveniertje. @ Kiwietje klinkt super allemaal. @ Rosa gefelicteerd. @ Isra gefeliciteerd met manlief zijn verjaardag. @ Lizab Men zegt een eerste zwangerschap is meestal anders dan een tweede. En ik hoop daar ook op. Van de eerste lag ik met 26 weken plat. En vanaf 33 weken in het ziekenhuis met een te hoge bloeddruk en teveel harde buiken door blaasontsteking op blaasontsteking. Mijn bevalling was drama maar wat ik er voor terug heb gekregen heeft mij alles doen vergeten.
Kiwietje: Best moeilijk he, ik wilde vorig jaar ook zo graag stoppen. Kon echt niet wachten. Achteraf wel blij dat ik gewacht heb, gezien het puisten imperium haha... Noeska: Mijn man had ook last van koudwatervrees, hij moest in het begin ook echt aan het idee wennen dat we voor een kindje zouden gaan. Langzaam is hij helemaal om en leeft erg met me mee. Sommige mannen hebben volgens mij net wat meer tijd nodig voor dat soort dingen... Rosa: Gefeliciteerd!
Isra, gefeliciteerd! Marlou, Bali, klinkt heerlijk. Zou super zijn als het daar lukt. Kan me wel goed indenken dat misselijk het vliegtuig in ook niet echt een succes is. Joan, heerlijk zo'n dagje sauna. Wij zouden vrijdag gaan, maar zowel mijn moeder als mijn zusje waren ziek. Ben benieuwd hoe je het hebt gehad. Kiwietje, Klinkt echt super leuk! Heb je de jurk al? En fijn dat je vriend het snapt van de 19e. Lin, balen van dat virus. Beterschap voor jullie meisje! Jouw zwangerschap klinkt idd ook niet erg fijn. Ik heb het er ook zonder twijfel voor over gehad. Maar het is wel de reden dat ik wel graag wil wachten met een 2e zwangerschap qua contract etc. Liever geen risico. Ik hoop idd dat de 2e zwangerschap anders gaat verlopen dan de eerste. " Rosa, gefeliciteerd! Toen wij 1 jaar getrouwd waren had ik helemaal niks geregeld (dat hadden we eigenlijk afgesproken) en toen kwam Melvin thuis met een bos bloemen. pfff. Voelde me best schuldig. hahaha. Nou, wij gaan even wat leuks doen met zijn 3en. Veel plezier iedereen vandaag!