WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 11 wannabe zwanger 5 zwanger 3 bevallen ZWANGER!! Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Lin71 - Ronde 12 - zwanger tweede kindje - medio Juni2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 3 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna wendy - 19 november 2009 - Finn AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 14 - 1e kindje Chelleke - ronde 7 - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - 25 november Cynnie1984 - Isra - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Linda84 - 24 nov vk Rosa84 - 25 nov intake VK Cynnie1984 - 2 dec Erasmus MC Lin71 - 9 december gyn + echo Ben zo vrij geweest om weer het een en ander te veranderen.
Strooi ook nog wat HCG voor Chelleke HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 11 wannabe zwanger 5 zwanger 3 bevallen ZWANGER!! Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Lin71 - Ronde 12 - zwanger tweede kindje - medio Juni2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 3 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna wendy - 19 november 2009 - Finn AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 14 - 1e kindje Chelleke - ronde 7 - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - 25 november Cynnie1984 - Isra - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Linda84 - 24 nov vk Rosa84 - 25 nov intake VK Cynnie1984 - 2 dec Erasmus MC Linda84 - 3 dec gyn + groeiecho Lin71 - 9 december gyn + echo
WEN VAN HARTE GEFELICITEERD..!! en een super naam, tussen Job en Finn hebben wij heel lang getwijfeld!!! maar job paste beter bij bas.. maar lekker genieten nu meid!! hoop dat verder alles goed is met jullie!! geniet van je kraamweek!! liefs
Ha meiden, hier spreekt een trotse mama van 2 zoons! Na een super snelle bevalling (3 1/2 uur ) is Finn Bodi Heijkoop geboren op 19 november 2009, 4160 gram en 52 cm. Volgens mij is dit het topic voor stortbevallingen dus Lin, Linda, Rosa, Tinkerbel en Manuela...bereid jullie maar vast voor Zal even kijken of het lukt om een foto te plaatsen...heb er nog niet zoveel op de comp staan.
Wow wendy wat een prachtig mannetje!! Je zult zeker heel trots zijn... en 3,5 uur!!! Jeetje mina, dat is heel erg vlot. Ik denk niet dat mij dat zal gebeuren
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 11 wannabe zwanger 5 zwanger 3 bevallen ZWANGER!! Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Lin71 - Ronde 12 - zwanger tweede kindje - medio Juni2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 3 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna wendy - 19 november 2009 - Finn AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 14 - 1e kindje Chelleke - ronde 7 - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - 25 november Cynnie1984 - Isra - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Linda84 - 24 nov vk Rosa84 - 25 nov intake VK Cynnie1984 - 2 dec Erasmus MC Linda84 - 3 dec gyn + groeiecho Lin71 - 9 december gyn + echo Manuela79 - 9 december intake VK Zo even mijn afspraakje erbij gezet
Wendy wat een onwijs mooi mannetje hebben jullie gekregen. Wat een kleine wondertje he. Ik vind het nog steeds erg onwerkelijk dat er ook zo`n mannetje in mijn buik zit. Wauw een bevalling van 3 1/2 uur dat is snel zeg ! Hoe voel je je zelf ?
Oooh wendy wat een mooi mannetje zeg!! En jemig, 3,5 uur!! Ik ben benieuwd hoe dat hier gaat.... He manuela leuk dat jouw eerste afspraak ook staat! Die van mij is woensdag al, spannend! Nouja, is alleen nog maar praten, maar toch he!
wauw wendy wat een mooi mannetje hebben jullie gekregen. Enne een bevalling van 3,5 uur .......... Hoe is het nu met je , voel je je goed? Doet de kleine man het ook goed.
Heb jij al een datum voor een echo rosa??? Of eerst alleen maar de intake bij de VK. Chelleke hoe is het bij jou? Al tekenen van een naderende ongi? Isra hebben we ook al even niets van gehoord.
Ik weet het niet zo goed. Heb in ieder geval geen tekenen van zwangerschap Wel van naderende ongi, wat ik altijd zo'n beetje heb (meer afscheiding, beetje zere (.)(.), hoofdpijn, wat meer windjes laten en wat meer last van de hyperventilatie). Maar ik probeer me denk ik ook mezelf te beschermen tegen een teleurstelling.
Hallo dames! Hoe gaat het met jullie? Isra hebben we inderdaad ook al even niet meer gezien... Chelleke; ik strooi even wat HCG rond hoor! Rosa; ja zeker spannend, ik ben heel benieuwd maar helaas duurt het nog even. Jij woensdag dus al, krijg je dan met je vervolgafspraak een echo? Voor de zwangere dames; wanneer gaan jullie het vertellen aan vrienden/familie?
Wij hebben het gisteren verteld aan mijn broers. ( ouders en schoonouders wisten het al ) We hebben Anouk een t shirt aangedaan met de tekst erop Geef mij een KUS ik word grote ZUS. Vanavond mijn zwager bellen en dan gooien we het in het open !!! Mocht er niets niet goed gaan snapt men ook hoe en waarom. Van mij ook wat Hcg gooe Chelleke.
Leuk ideetje met dat shirtje lin Pff volgende week is het eindelijk zover dan kunnen we weer wat vooruit. We hadden het van de week wel moeilijk hoor...miss stom maar dat komt ook een beetje door de geboorte van Finn...Dave zei savonds in bed.. ik heb het gevoel dat wij dat nooit zullen meemaken zoiets moois...pfff ik heb keihard gejankt... waarom is hij zo negatief ik kan het niet uitstaan!!! Ik maar zeggen schat doe nou eens niet zo negatief!! maar dan zegt hij jah ik heb gewoon geen goed voorgevoel...wat moet ik hiermee?
Leuk Lin dat idee met dat shirtje! Wij hebben het gisteren aan mijn broer en zijn vriendin verteld. Maar ik heb gewoon hun de test in handen gegeven hahaha die verbaasde gezichten; huh?? ben je zwanger? Cynnie; moeilijk hoor.. het is natuurlijk ook voor Dave erg zwaar. en je kunt er niet zoveel mee. Je kan zijn gevoelens niet sturen. Zolang jullie er voor elkaar zijn en elkaar in waarde laat. Er zijn zoveel stellen via ICSI zwanger geraakt dus waarom zou dat voor jullie niet lukken. Een hele dikke knuffel voor jullie!