Bedankt manuela!! Ennuh die is ook wel goed....whaha Ik vind het moeilijk om over te praten met Dave hij zegt dat ik moet gaan nadenken over plan B (donor of Adoptie) maar daar ben ik nog niet aan toe ik wil daar pas over nadenken als ik 100% zeker ben dat ik geen kindje van dave kan krijgen... maar dat vind hij volgens mij een beetje raar ofzo...maar alleen al het idee dat ik erover na moet denken doet me al pijn pfffff (zit met tranen in me ogen te typen) maar jah laten we maar rustig afwachten...
Ja dat is ook moeilijk, maar mannen zijn nogal oplossingsgericht en willen vast alle mogelijkheden bekijken. Jij moet dat van zijn kant begrijpen maar hij moet ook jou begrijpen als jij zegt daar nog helemaal niet aan toe te zijn. Hopelijk kunnen ze jullie 2 december wat positief nieuws brengen waardoor ook Dave weer wat hoop krijgt dat een eigen kindje van jullie samen er wel inzit en daar vol voor gaan. Als dat niet mogelijk is kun je inderdaad samen gaan praten over de vervolgstappen. Oooh ik hoop zo voor jullie dat het gaat lukken allemaal!! Nogmaals een dikke knuff!
Voorgevoel zeg niet altijd iets hoor. Maar ik kan beide reactie's van jullie heel goed begrijpen. En tja mannen zijn nu eenmaal practischer in het denken, wij meer met gevoel. Jullie kunnen er in ieder geval over praten samen en dat is heel belangrijk. Ook ik hoop echt van harte dat jullie een kindje van jullie samen krijgen. Ik duim voor jullie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cynnie vervelend dat je man zo negatief is. Zoal al werd gezegt mannen denken vaak praktisch he. En ja soms lijken ze van Mars te komen. Snap wel dat je daar heel verdrietig van word. Maar probeer te respecteren dat jullie er anders tegenaan kijken. Ik ga super hard voor jullie duimen. De afspraak komt nu wel dichtbij he. Chelleke spannend weer. Voorgevoel zegt niets hoor ik dacht ook gewoon ongi te worden en werd opeens misselijk. Dus ik duimmmmm voor je ! Jee morgen ben ik alweer 34 weken zwanger. De tijd gaat zo snel. Heb ook morgen een afspraak bij de vk. Ben benieuwd of zij de kleine een beetje gegroeid vind. Ik heb namelijk het idee dat mijn buik helemaal niet groeit. Morgen weer even een buikfoto maken en vergelijken. Julia heeft sinds vanmiddag koorts en ze was al aan het snotteren. Ik hoop maar dat ze niet DE griep krijgt. Zit ik nu ook niet op te wachten.
Beterschap Linda met jullie dochter. Hopelijk alleen een verkoudenheidsvirusje. Enne succes bij de VK. Wanneer mogen jullie kindjes voor de mex.griep injectie???
Nou Louise is dus echt ziek! Ze was al een beetje hangerig en pieperig maar vandaag heeft ze haast niks gegeten en al 3 keer alles ondergespuugd...
Linda; voor Julia natuurlijk veel beterschap! Hopelijk blijft het bij een verkoudheidje. Lin; Louise is voor morgen opgeroepen voor de prik maar wij hebben besloten hem niet te halen.
Beterschap voor de zieken! Zo sneu als die kleintjes ziek zijn he!! Cynnie wat naar zeg dat Dave er af en toe zo negatief over denkt Ik kan me wel goed voorstellen dat jij nog niet over adoptie oid wil nadenken. Hopelijk kunnen jullie er goed over blijven praten! Sterkte!! Celleke ik wil ook nog wel wat HCG doneren hoor (volgens mij heb ik genoeg, heb gisteren nog een test gedaan en er was bijna geen inkt meer over voor de controlestreep ) Lin/manuela ik heb inderdaad nog geen afspraak voor een echo, als het goed is krijg ik woensdag daar een verwijzing voor mee! Denk dat ik die afspraak dan over twee weken maak, want volgende week kan ik niet (en week 9 is ook een beetje vroeg voor een termijnecho...toch?)
Haha Rosa is het nog steeds zo onwerkelijk dat je nog een test heb gedaan ? Morgen de intake spannend hoor ! Is toch weer een stapje verder in het zwanger zijn. Hier werd geadviseerd een echo te maken tussen week 10 en 12. Manuela balen zeg dat Louise ook ziek is. Gaat het al wat beter met haar ? Hier toont Julia niet erg ziek behalve heel veel snotte bellen maar gisteravond en vannacht was ze kokent heet. Nu is de koorts gelukkig wat gezakt naar 38 graden. Zwangere meiden is er bij jullie al een beginnend buikje te zien ? Ik heb net weer een buikfoto gemaakt maar ik kan niet zien dat mijn buik gegroeit is pff maakt me zoo onzeker. Vanmiddag toch even aan de vk aangeven.
Nou lin volgens mij is tie wel degelijk gegroeit maar ik denk ook omdat je van jezelf niet heel dik ben het minder opvalt
@ Linda Komt helemaal goed met je kleine spruit. Mijn moeder had helemaal geen buik, de artsen in het ziekenhuis geloofde niet eens dat ze hoogzwanger was
Dank je meiden, laat mezelf ook wel een beetje gek maken. Mijn moeder en de rest van de familie maakt zit zorgen om de kleine. Ik natuurlijk ook wel. Maar mijn moeder zit iedere dag. Voel je hem nog wel goed en kan je niet vragen of je die echo niet eerder kan krijgen straks krijgt ie niet voldoende via de navelstreng. Allemaal lief bedoeld maar erg gerust word ik er niet op. Kijk dit is is mijn buik van 32 weken
Haha ja Cynnie ik heb al 34 weken hetzelfde ondergoed aan ! Is dat vies dan ? Nee toch ik draai het af en toe om hoor dan kan het even luchten
Hihi ja stom he dat ik toch nog een test heb gedaan! Kon het niet laten...en was helemaal blij dat er evengoed weer twee streepjes kwamen! Alsof het feit dat ik inmiddels al twee keer mijn ontbijt er uit heb gegooid niet genoeg aanwijzing is Linda ik heb eens goed naar je foto's gekeken en volgens mij is hij toch wel een beetje gegroeid hoor!! Niet veel inderdaad, maar ik weet ook niet of dat nog wel moet rond deze tijd? Gelukkig hoef je niet meer zo lang te wachten op de groeiecho!
Ook ik heb het idee Linda dat je buik hoger is gaan zitten. Meer naar je maagstreek toe zeg maar. Hoe was het bij de VK? Hier ook een klein patientje. Verhoging en lekkere snottebellen. Vanmorgen huilend van de peuterspeelzaal gehaald. Ieks 34 weken hetzelfde ondergoed. hahahahaha ik dacht precies hetzelfde als Cynnie. Ik denk dat die onzekerheid blijft hoor rosa. Ik loop ook de hele dag te voelen of mijn boobs nog pijn doen en als het afzakt heb ik de neiging om een test te kopen. Nog 2 weken dan hebben wij weer een echo !!!