Tinkerbel gefeliciteerd met je goede echo en met je meid!!! Super hoor!!! Hier vandaag de intake gehad, ging prima! Was een gezellig gesprek en bloeddruk was goed. Ik mag nu zelf een afspraak gaan maken voor de echo dus dat ga ik morgenochtend maar eens doen, denk dat ik dan in de 11e week ga, dus ergens tussen dat ik 10 en 11 weken ben dat lijkt me een mooi moment en dan hoef ik niet zo héél lang meer te wachten. Ik wil trouwens wel graag weten wat het wordt! Manlief ook wel, maar hoeft niet persé, dus doen we maar wat ik wil
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 11 wannabe zwanger 5 zwanger 3 bevallen ZWANGER!! Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Lin71 - Ronde 12 - zwanger tweede kindje - medio Juni2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 3 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna wendy - 19 november 2009 - Finn AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 14 - 1e kindje Chelleke - ronde 7 - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - 25 november Cynnie1984 - Isra - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Cynnie1984 - 2 dec Erasmus MC Linda84 - 3 dec gyn + groeiecho Lin71 - 9 december gyn + echo Manuela79 - 9 december intake VK Rosa84 - 7 jan tweede keer VK, 1e keer hartje luisteren!
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 11 wannabe zwanger 5 zwanger 3 bevallen ZWANGER!! Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Lin71 - Ronde 12 - zwanger tweede kindje - medio Juni2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 3 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna wendy - 19 november 2009 - Finn AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 14 - 1e kindje Chelleke - ronde 8 - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - 23 december Cynnie1984 - Isra - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Cynnie1984 - 2 dec Erasmus MC Linda84 - 3 dec gyn + groeiecho Lin71 - 9 december gyn + echo Manuela79 - 9 december intake VK Rosa84 - 7 jan tweede keer VK, 1e keer hartje luisteren![/QUOTE]
He chelleke wat balen zeg....... Nou ik heb hier iets te hard gejuicht. Julia begon om 17.00 te huilen van de pijn in haar arm en na een zetpil werd ze om 20.00 eindelijk stil. Zoooo zielig maar je kan er weinig aan doen.
Hey meiden! Tinkerbel; wat super! Gefeliciteerd met je meisje, helemaal leuk. En natuurlijk geweldig dat de echo zo goed was. Chelleke; een dikke knuffel van mij meid! Echt stom dat je toch weer ongesteld bent geworden! Wij willen heeeeel graag weten wat het wordt hihi Michel zei meteen al na de test; oh ik kan niet wachten op de 20 weken echo Wij laten Louise trouwens niet inenten... en als hadden we het wel gewild, dan had het niet eens gekund want ze is nog steeds ziek... arme kind heeft weer overgegeven vandaag en is nog echt niet lekker.
IK geloof dat ik een van de weinige ben die het geslacht niet wil weten. Grappig. Hier een goede avond en nacht gehad met Anouk. Geen centje pijn !! Vanmorgen was ze alleen een beetje erg vroeg wakker, maar dat is ook logisch ze had haar schoentje gezet. Hoe is het met Wendy???? En met mama van bas en Joan??
Jaaaaa Lin op naar de volgende 30 ! Fijn dat Anouk geen last heeft gehad van haar prik. Leuk he die sint, Julia zegt wel een paar keer per dag: mama schoentje zetten ?
Dank jullie wel Bekijk bijlage 31617 Als ik deze ronde trouwens zwanger zou raken krijg ik een dejavu (hoe schrijf je dat ) Want met Damian was mijn sz (zus van Rob) bevallen op 3 sept en 8 sept hadden we een posi test. Bij haar kind er uit bij mij een kind er in Mijn sz (vriendin van mijn broer) is 15 dec uitgeteld en ik heb mijn nod 23 dec. Zou mooi zijn, bij haar kind er uit bij mij kind er in
Ja op naar de volgende 30 maar eerst nog de volgende echo, de 20 weken echo. Hoe is het nu met Julia? Anouk heeft een nieuwe hobby, iedere dag vraagt ze meerdere keren. Gaan we weg, of gaan we naar Hema of Ah enz enz. Wil n u al shoppen........................
Dat staat mooi he Lin 10 weken! Gefeliciteerd! Hihi die Anouk, dat wordt nog wat later!! Wel gezellig hoor met je dochter shoppen.. Celleke dat zou wel heel mooi zijn zeg!! Ik duim voor je! Nou ik heb EIN DE LIJK (hahaha ik weet het valt mee maar wat duurt dat wachten lang!!!!!) een afspraak voor de eerste echo! 15 december! Nu maar hopen dat we dan een mooi knipperlichtje te zien gaan krijgen!
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 11 wannabe zwanger 5 zwanger 3 bevallen ZWANGER!! Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Lin71 - Ronde 12 - zwanger tweede kindje - medio Juni2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 3 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna wendy - 19 november 2009 - Finn AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 14 - 1e kindje Chelleke - ronde 8 - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - 23 december Cynnie1984 - Isra - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Linda84 - 27 nov gyn + groeiecho Cynnie1984 - 2 dec Erasmus MC Lin71 - 9 december gyn + echo Rosa84 - 15 december termijnecho Manuela79 - 9 december intake VK Rosa84 - 7 jan tweede keer VK, hopelijk 1e keer hartje luisteren!
oeh meiden ik ben zenuwachtig voor de 2de niet meer normaal.... ik heb zo'n hoop!! pffff gisteren weer een potje gejankt het zit wel goed maar toch het doet toch zo'n pijn! Wendy en Ries hadden echt een onwijs mooie tekst in het geboorte kaartje. Ik weet het niet meer precies maar het komt op het volgende neer: Het lijkt zo normaal, maar toch is het een wonder onze 2e zoon is geboren (zoiets) echt heel mooi ik had bijna het gevoel dat ze bij het uitzoeken van de tekst aan ons dacht...
Hai meiden, ik kom weer even binnen vallen. Het gaat hier allemaal prima. Kraamhulp is gister voor het laatst geweest dus nu zijn we echt met zn viertjes. Finn drinkt gelukkig goed aan de borst en is tot nu toe een tevreden mannetje. Nachtjes zijn iets minder leuk, maar tussen de voedingen door slaapt hij goed dus kan ik ook weer wat uurtjes meepikken. Hij is vandaag al weer een week oud, wat gaat het toch snel!! xxx
Cinnepin dit is het tekstje: 't lijkt zo gewoon maar het is een wonder. Ons tweede kindje 't blijft heel bijzonder. Dikke kus voor jou!!
wat een lekker mannetje wendy !!! Enne wat een prachtige tekst op jullie kaartje. ZOu er ook 1 voor ons kunnen zijn. Cynnie logisch toch dat je zo af en toe even een dip hebt . Zal vast nog wel vaker voorkomen maar wij zijn er voor je !!!