Ooh wendy wat een heerlijk mannetje toch!! Fijn dat het zo goed gaat! Cynnie knuffel voor jou!! Hopelijk hebben jullie een positief gesprek de 2e!
Cyn: wat voor afspraak hebben jullie de 2e precies? Hoor je dan wat er voor jullie mogelijk is etc? Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent hoor. Vind je het nu moeilijk om zondag bij ons langs te komen? Rosa: op naar 15 december voor jullie!! Toen ik zwanger was van Sem had ik ook op 15 dec de eerste echo Grappig dat je dat onthoud he... Ries, Sem en ik hebben gister trouwens ook de prik gehaald. Sem gaf ook geen kick. Z'n vader had het er moeilijker mee.... Fijne avond meiden xxx
Wendy: moeite heb ik er niet echt mee ik ben juist super blij voor jullie!! de 2de hebben we het zogenoemde Kamer 1 gesprek daar word besproken hoe en hopelijk ook wanneer we een handje geholpen worden..ik hoop snel hopelijk word 2010 ons jaar!! Wat een snoesje is het toch whaha die speen ziet er echt super groot uit lol!! Maaruh ik ga vandaag een cadeautje voor Finn kopen heb je echt werkelijk geen idee??? Ook nemen we een kleinigheidje voor Semmie mee anders voelt tie zich zo overgeslagen Ik vind het echt super fijn dat ik me hart kan luchten bij jullie@!
Wendy wat een super mooi mannetje hebben jullie ! Spam maar lekker die foto`s hoor vinden wij (althans ik) helemaal niet erg. Wat fijn dat alles zo goed gaat. Die nachten zullen wel weer even wennen zijn. Slaapt Sem er gewoon doorheen ? We hebben trouwens niet dezelfde jongensnaam, ik vind Finn helemaal geweldig alleen manlief kon er niet aan wennen. Cynnie ja 2 dec gaat nu opschieten. Is toch logisch dat je daar zenuwachtig voor bent. Ik hoop dat jullie heel snel kunnen gaan starten met de behandeling ! Rosa spannend dat je echo afspraak staat. Je telt nu vast de dagen af !
Mooi buikje tinkerbell. Ik heb vanmiddag de echo gehad. De kleine is weer helemaal opgemeten. De hoofdomtrek was gemiddeld alleen zijn buikje loopt 4 weken achter. Hij is nu 1790 gram en zit daarmee op de p3 in de curve. (de laagste lijn) Gelukkig was de flow meting en het vruchtwater wel goed. Ook heb ik nog een half uur aan het CTG gelegen. Maar de kleine maakt het goed. Waarschijnlijk doet mijn placenta niet zo goed zijn werk. Volgende week vrijdag heb ik weer een echo met flow en vruchtwater meting. En over 2 weken hebben we weer een groei en flow meting. Mocht de kleine niet groeien dan gaan ze hem halen. Viel toch wel even tegen allemaal. Terwijl ik al wist dat ie klein was. Morgen gaan we maar even 2 pakjes maat 44 kopen. Dan hebben we tenminste kleertjes voor als hij geboren word.
Linda en man heel veel sterkte de komende spannende weken. Hopelijk blijft de kleine man groeien en mag de natuur zijn gang gaan. Wendy blijven spammen hoor. Wat een mooi mannetje.
Mooie buik Tinkerbel. IK heb sinds gisterenavond af en toe een lelijke steek in mijn buik. Maakt me weer zo ongerust en onzeker. Moet werken en zie wel waar of het schip strand.
We hadden vandaag groot Sinterklaas feest bij pappa op zijn werk. Het was erg leuk! Gelukkig vond Thomas de pieten en Sinterklaas niet eng hij rende vrolijk tussen alle kindjes door.
Geen idee Linda wat of het is maar lekker is het niet. Echt hele felle steken. Was het maar volgende week ( echo ) Leuke foto tinkerbel.
Leuke foto tinkerbell. Lin vervelend zeg dat het je zo onzeker maakt. Ik weet dat ik vooral bij Julia veel steken had aan de zijkanten van mijn onderbuik, en dat waren mijn banden. Duim voor je hoor meid. En als je je echt veel zorgen maakt gewoon aan de bel trekken hoor !
Af en toe nog een steek en een gek gevoel in mijn buik. Zullen dan vast wel de banden en mijn baarmoeder zijn. Ik herken het niet van de zwangerschap van ANouk, maar misschien omdat ik nu meer er op gefixeerd ben ofzo. Hoe is het met de andere dames. Rosa en Manuela hoe voelen jullie je.............. Cynnie spannende dagen voor jullie !
Wat vervelend dat het mannetje niet wilt groeien misschien moet je groeimelk drinken.... sterkte meid hopelijk is het een soort fase waar die snel aan voorbij gaat Wat een K*T weekend!!!! zaterdag ochtend gaat de telefoon is me Tante overleden! (zus van me vader) Dat was best schikken! Het is het eerste sterfgeval in de familie zelf me opa en oma leven nog.... Zondag middag zijn we gezellig bij Finn wezen kijken wat een snoesje is het....met een eigen willetje heb wen We zitten daar gaat de telefoon heeft onze zwager (de vriend van de zus van Dave) een hartinfarct gehad en die is met spoed naar het EMC gebracht on gedotterd te worden gelukkig gaat daar naar omstandigheden (hij heeft MS) goed mee. Dus word een raar weekje. Dave is nu bij een soort psygoloog om dingen uit zen verleden een plekje te geven....nu ben ik zo bang dat ie breekt....woensdag naar het EMC voor ons hopelijk goed nieuws!! en Donderdag begravenis.. pfff zie het ff niet zitten.
Jeetje Cynnie wat een rot weekend heb jij gehad zeg. En dan ook nog zo`n week voor de boeg. Heel veel sterkte meid !! Cynnie en Lin ik stuur jullie even een pb met mijn site met ww. Als ik me dan te lang (hopelijk over een paar weken pas) niet meld en jullie zijn nieuwschierig kunnen jullie op de site kijken of er nieuws is. Zo kan ik jullie toch op de hoogte houden.