Wat een leuke site Linda. ZIet er heel gezellig uit. Wat een verschil met jouw buik bij Julia en nu bij Ukkepuk. Ik hou je site in de gaten en duim voor jullie dat Ukkepuk een groeispurt gaat maken de komende weken.
Jemig Cynnie, het zit jullie niet mee zo!!! Hopelijk krijgen jullie woensdag in ieder geval goed nieuws, daar wordt het wel tijd voor!! Ik kan hier merken dat ik richting de HCG piek ga, kotsmisselijk, vreselijk moe en natuurlijk heel gelukkig
Jammer van je misselijkheid Rosa!! maarja hoort erbij alleen maar weer tekenen dat het goed gaat Dave is gisteren gelukkig heel goed uit zen psygoloogisch gesprek gekomen....Het ging vooral over zen moeder die heeft namelijk een aantal jaar geleden borstkanker gehad en nu heeft ze Longemfyseem dus constant benauwd. En omdat hij zich zo "druk" maakt om zen moeder te "redden" zit hij zelf ook in de knoop. 21 dec. moet hij weer. Vanavond ff de grote en lange vragen lijst voor het ziekenhuis invullen...en dan is het de grote dag!
Cyn: wat krijgen jullie veel voor jullie kiezen zeg!! Had t helemaal niet mee gekregen een zondag! Nu hopelijk morgen beter nieuws. Wens jullie heeeel veel sterkte deze week. Vandaag voor het eerst alleen met de twee kleintjes. Tot nu toe gaat t goed. Sem straks even naar de psz dus heb ik quality time met Finn Vannacht heeft hij ons aardig wakker gehouden. 10 uur laatste voeding en toen heeft hij liggen huilen tot 12 uur. Voeding gegeven, om 3 uur kwamtie weer en toen weer om kwart over 7..... Overdag is hij aardig tevreden, maar het lijkt of hij 's avonds/'s nachts niet in z'n bedje wil liggen....hebben de andere mama misschien tips? Donderdag komt de wijkverpleegkundige dus daar ga ik het ook even aan vragen. Krijgt hij gelijk de gehoortest. Hoe gaat het met jullie allemaal verder? xx
Oh Cynnie wat spannend !! Gelukkig dat hij goed uit het onderzoek kwam. Jullie hebben de afgelopen tijd wel wat mee gemaakt zeg. Hoest met de rest van de meiden ? Hier lijkt mijn buik echt een groei spurt gemaakt te hebben. Ik hoop maar dat dat een teken is dat ons mannetje ook flink gegroeit is ! Maar ik moet er maar niet teveel op hopen.
Gelukkig dat het gesprek een positieve ervaring is geweest voor Dave. En succes met het invullen van de lange vragenlijst. Jeee Linda je buik is echt gegroeid !!!!! Hopelijk doet de kleine man ook mee. Wendy wat bij Anouk heel goed hielp was haar wereld kleiner maken. Ik deed een hydrofiele luier om haar gezichtje ( sloot haar een beetje op ) hierdoor kreeg ze geen prikkels dat hielp bij haar heel goed. Staat er een beetje vreemd maar als een soort mutsje met oogklepjes.......
Ja he Lin super te horen dat jij hem ook gegroeit vind !! Mijn dag kan niet meer stuk ! Wendy oehh das pittig dat ja. Julia huilde enorm veel als baby. Ik bakerde haar altijd in in een hydrofiel doek. Zodat ze haar armen niet meer kon bewegen en daardoor sliep ze ook beter. Ik vouwde de doek in een punt dubbel. Zo is hij het breedste. Leg hem met zijn schouders op de rand leg 1 handje op het buikje en sla de doek eromheen en stop die achter zijn rug. Hetzelfde doe je met de ander arm. Wel stevig doen zodat hij niet verstrikt kan raken in de doek. En anders even hulp vragen van de wijkverpleegkundige. Het is dus niet officieel inbakeren maar strak inwikkelen.
Ik heb is ff zitten kijken op je site en indd hij is flink gegroeit zeg... kijk is ff naar je banner 2 keer 35
Cynnie haha dat je dat opgevallen is die 2 keer 35. JAAAAAAAAA nog maar 35 dagen. Oh wat gaat het snel !
Vrijdag heb je weer een echo toch Linda? Spannende week weer voor iedereen. Cynnie ziekenhuis Linda echo. Ik 8-12 echo
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 11 wannabe zwanger 5 zwanger 3 bevallen ZWANGER!! Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Lin71 - Ronde 12 - zwanger tweede kindje - medio Juni2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 3 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna wendy - 19 november 2009 - Finn AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 14 - 1e kindje Chelleke - ronde 8 - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - 23 december Cynnie1984 - Isra - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Linda84 - 27 nov gyn + groeiecho Cynnie1984 - 2 dec Erasmus MC Lin71 - 8 december gyn + echo Rosa84 - 15 december termijnecho Manuela79 - 9 december intake VK Rosa84 - 7 jan tweede keer VK, hopelijk 1e keer hartje luisteren. Even de datum veranderd anders klopt het niet. Heb 8-12 in plaats van 9-12 de echo.
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 11 wannabe zwanger 5 zwanger 3 bevallen ZWANGER!! Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Lin71 - Ronde 12 - zwanger tweede kindje - medio Juni2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 3 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna wendy - 19 november 2009 - Finn AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 14 - 1e kindje Chelleke - ronde 8 - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - 23 december Cynnie1984 - Isra - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Cynnie1984 - 2 dec Erasmus MC Linda84 - 4 dec echo met flow meting Lin71 - 8 december gyn + echo Linda84 - 10 dec vk Linda84 - 11 dec groeiecho met flow meting Rosa84 - 15 december termijnecho Manuela79 - 9 december intake VK Rosa84 - 7 jan tweede keer VK, hopelijk 1e keer hartje luisteren.
Ja er hangt hier in ieder geval genoeg spanning he. Ja lin moet vrijdag voor een echo met flow meting. Tussen de groeiecho moest 2 weken zitten dus die heb ik volgende week vrijdag. Vrijdag lekker dagje ziekenhuis in de ochtend moet ik met Julia naar de orthoptist en dan in de middag naar het volgende zh voor de echo. Jaja zaterdag pakjesavond. Gaan jullie het vieren ? Ik ga straks nog even naar de hema daar is op 1 artikel 25% korting. Wilde mijn moeder een nieuwe badjas geven dus dat scheelt toch weer in de prijs.
Even een snel berichtje van mij... Ik ben sinds het weekend zoooo kotsmisselijk de hele dag, ben nog te beroerd om op te staan... maar ik kwam even snel op Cynnie en Dave heeeeeel veel succes te wensen voor morgen! Een hele dikke knuff voor jullie en ik hoop dat jullie wat positief nieuws krijgen! Ik denk aan jullie. Wendy; vervelend dat Finn jullie zo wakker houdt, maar ligt hij dan helemaal alleen op zijn kamertje? Misschien is dat juist het probleem en wil hij graag dicht bij jullie liggen. De eerste periode hebben ze natuurlijk ook nog een omgekeerd dag/nachtritme. Overigens is mijn beste vriendin na 5 JAAR dokteren en haar laatste ivf poging (die de verz. vergoed) eindelijk zwanger geworden, ik ben zoooo blij voor haar! Zo ik ga mijn gemberthee opdrinken en naar bed, morgen weer de hele dag werken. Doei (k)
Nou meiden eigenlijk hebben we niets positiefs te horen gekregen. We hebben dus nu drie maanden voor de kat zen k*t zitten wachten. we kunnen niet verder geholpen worden omdat mijn BMI niet gezond is. Pas als ik 10 kilo afval kunnen we verder... Weet je als die Gyn. van het Ijsselland ziekenhuis gezegd had van meid hou je er rekening mee dat je te zwaar bent en dat je afvalt voordat je de afspraak heb in het EMC... maar jah dat is niet gezegd....!!! Dit kwam zo als een shock voor me dat ik daar onder het spreekuur helemaal in tranen uitbarste....we hebben wel zoiets we gaan ervoor!!!! Over 3 maanden wil ik die kilo's kwijt zijn!!! En dat gaat me lukken!!! BTW me BMI is 38 (obesitas) en hij moet 34 zijn om verder te kunnen!! zoooowwww K*T