We gaan er voor in 2009!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wat goed van je Cynnie dat je er zo tegenaan gaat. Laat die kg er maar afvliegen !!

Ik ben super blij de arts is net langsgeweest en ik mag aan het einde van de middag naar huis toe en krijg thuismonitoring. Wel moet ik nog even afwachten of de echo goed is. Die krijg ik vanmiddag nog. Moet thuis ook wel bedrust nemen. Maar dat geeft niet. Ik heb dan in ieder geval weer lekker Julia om me heen ! Oh wat miste ik haar zeg en wat heb ik gehuild als ze om me vroeg of vroeg mama ook mee naar huisje toe ?

2. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Linda: heb je de echo al gehad? Ben erg benieuwd en hoop eigenlijk al dat je thuis bent!!

Cyn: dat wordt iedere dag dronken worden dan maar :D Erg fijn dat jullie er saampies voor gaan!

Hier vandaag naar cb geweest en Finn weegt nu al 4506 gram :$ Wow....
    Arts heeft ons goed uitgelegd wat hij hoort aan het hartje en we hoeven ons voor alsnog geen zorgen te maken. Hij denkt dat er een gaatje zit tussen zn spieren en dat als hij groter en sterker wordt het vanzelf dichtgroeit. Moeten goed in de gaten houden dat hij goed drinkt en groeit.

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wendy ja ik ben thuis nu. Zal even het stukje van mijn site kopieren:

Vanmorgen was het best even spannend. Ik kreeg weer een CTG maar deze was niet erg variabel en hij bleef steeds zo rond de 130 p/min. Na een uur kwam de verpleegkundige me vragen of ik op mijn zij wilde gaan liggen om te kjiken of het dan verbeterde. Gelukkig werd de CTG daarna wel goed. Ook hadden de artsen vanochtend overleg. Om half twaalf kwam de gyneacoloog me vertellen dat als de echo goed zou zijn ik het thuisproject in mocht en dus naar huis toe zou mogen.
    Vanmiddag hadden we de echo. De flow in de navelstreng was goed. In de hersentjes was de flow wat verhoogd en dit wijst erop dat je toch wel veel moeite moet doen om genoeg voedingstoffen binnen te krijgen. Je hoofdje liep goed mee op groei en zat nu op 35 weken. Je beentjes zaten op 31 weken maar je buikje loopt wel erg achter en werden gemeten op 29 weken. Je bent dus echt een mager en klein mannetje. Met het gewicht werd je nu geschat op 1840 gram. Maar dit is niet meer heel nauwkeurig bij deze zwangerschapsduur. Ook voelde ze nog even aan mijn buik ter vergelijking en ook zij vond mijn buik erg klein aanvoelen en mijn baarmoeder erg smal.
    Morgen moet ik terug naar de poli op daar een ctg te laten maken. Vanaf woensdag komt er iedere dag een verpleegkundige thuis om een CTG te maken en mijn bloeddruk op te nemen. Volgende week dinsdag moet ik weer terug naar de poli en krijg ik weer een echo om te kijken naar de flow en de conditie van de kleine man. Zodra de CTG`s slechter worden of de flow meting niet goed is gaan ze me inleiden.

4. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Jeetje zeg, ik ben een paar dagen niet geweest en er is heel wat gebeurd!!
    Linda fijn dat je weer naar huis mag maar dit lijkt me wel een hele spannende tijd zeg! Hopelijk wil je kleine mannetje nog even goed groeien en blijft hij nog lekker een tijdje zitten! Ik zal hard voor jullie duimen!

Cynnie fijn dat de rust een beetje is weergekeerd bij jullie en dat jullie goed gepraat hebben!

Tanna gefeliciteerd met je zoontje! Leuk dat je nog even wat laat horen!

Wendy kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Hier misschien nog een geruststelling: ik had ook een hartruisje en ben helemaal gezond!

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Even snel een berichtje.

Jemig Linda spannend allemaal. Hopelijk voorlopig nog een inpandige kleine.

Ik ben 2 dagen terug gezet in de tijd. Maar heb een prachtige echo gehad. De kleine lag lekker te slapen maar helaas de gyn wilde het even wakker zien.
    46 mm groot en alles erop en eraan voor zover te zien. Niertjes die werken en een maagje gevuld.
    Vanavond naar de film.

6. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Lin wat fijn dat de echo zo goed was!!

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Mag nu naar de verloskundige. Kan morgenvroeg een afspraak maken.

Yes ik ben de miskraamtijd voorbij zei de gyn !!!!!

Enne nog maar 200 dagen hahahaha.

Gaat spannend worden tussen ons Rosa. Wie het eerste bevalt.

8. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Hihi ja daar zeg je zo wat, we zitten erg dicht bij elkaar!
    Nouja, eerst volgende week maar eens mijn echo afwachten, begin het wel heel spannend te vinden nu!

9. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Lin: fijn voor je dat de echo goed was!!! Voel je je nog steeds goed? Nog 200 dagen...aftellen :D Voor je 't weet...

Linda: fijn zeg dat je thuis bent! Hopelijk blijft t goed gaan en zit jullie mannetje nog een paar weekjes lekker binnen.

Cyn: hoe ist met je? Gister een cd door de bus gekregen van Jor...Steef en Peet ook :D Hoe was trouwens bij Roger zaterdag?

Hier Finn gister overdag om de 4 uur. Hopelijk blijftie dat doen...we zullen zien vandaag.

10. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Lin wat super fijn dat je echo goed was !! Heerlijk voor je. Nu lekker genieten. Hoe voel je je ben je nog erg ziek ?

Rosa voor jou word het ook spannend !

Hier was de CTG vandaag weer goed. Ze laten de kleine niet nog weken zitten. Waarschijnlijk word ik volgende week ingeleid. Maar helemaal zekerheid geven ze daar nog niet over. Vandaag heb ik mijn zus maar even maatje 44 laten kopen. Want maatje 50 zal hij echt niet passen.

11. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Lin, Fijn dat je echo was hoor! Nu op naar de 20 weken echo.

Linda, Spannend zeg! Over een weekje al. Hoop dat alles voorspoedig gaat met het inleiden.

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    WE GAAN ERVOOR IN 2009!!

11 wannabe zwanger
    5 zwanger
    3 bevallen

ZWANGER!!
    Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010
    Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010
    Lin71 - Ronde 12 - zwanger tweede kindje - medio Juni2010
    Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 3 juli 2010
    Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010

BEVALLEN!
    MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job
    Joan - 13 oktober 2009 - Sienna
    wendy - 19 november 2009 - Finn

AAN DE KLUS!
    Isra - ronde 3 - 2e Kindje
    Cynnie1984 - ronde 14 - 1e kindje
    Chelleke - ronde 8 - 2e kindje

NODLIJST:
    Chelleke - 23 december
    Cynnie1984 -
    Isra -

Sterretjes die schitteren in de nacht
    Lin71

Afspraken
    Rosa84 - 15 december termijnecho
    Lin71- 18 december intake VK
    Rosa84 - 7 jan tweede keer VK, hopelijk 1e keer hartje luisteren.

Heb de lijst bij gewerkt.

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    De 2 lege vruchtzakjes zitten er nog steeds maar zijn aanzienlijk kleiner geworden.

Chelleke hoe is het?
    Manuela wanneer heb jij je eerste echo? Hoe was het bij de VK.
    Cynnie hoe is het met jou?
    Linda hoe gaat het de controles nog steeds goed???
    Tinkerbel hoe voel je je?

Gisteren mijn eerste zwangerschapskleren gekocht. Een leuk spijkerrokje . Hoef het nog niet echt aan.

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik lees en leef nog steeds mee maar reageer niet zo veel. ;)
    Heb bar weinig te melden en heb een finke ontsteking in mijn rechter pols en hand.
    De klusdagen zitten er op en we wachten maar weer af.

Duimpjes en knuffels voor iederen :)

15. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Jeetje Linda, spannend zeg! En maatje 44 pfff...echt klein! Ik duim hard voor jullie hoor!

Celleke vervelend zeg van je pols :( Bij jou begint het wachten dus ook weer....ik zal ook voor jou duimen!

Pfffff ik wil eigenlijk niet klagen, ik ben hartstikke blij om zwanger te zijn en ik weet dat het er bij hoort, maar ik voel me zoooooo beroerd!! Steeds maar misselijk, en nu ook nog maagzuur, en zo moe....ik kan gewoon haast niks. Steeds als ik opsta uit bed moet ik kokhalzen! Ben het echt even helemaal zat, hoop maar dat het langzaamaan wat beter gaat!
    En dan komt er ook nog een hele drukke tijd op mijn werk aan....bah!! 't is maar goed dat ik het dinsdag kan vertellen. Niet dat ze dan rekening met me gaan houden, kan haast niet er zijn er nog 2 zwanger (veel verder) en 3 ziek....maargoed....
    Sorry hoor, moest er even uit ;) :)

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hoi Rosa,

Als je last van maagzuur hebt mag je gerust iets van Rennie's gebruiken.
    Hopelijk zakt het snel wat weg.

Chelleke hier draaien mijn duimen overuren. En sterkte met je pols.

Ook hier nog steeds moe moe en nog eens moe, ligt bijna iedere avond rond 21:00 uur in mijn bed.
    Misselijkheid is beter geworden als ik geen melkprodukten gebruik op de morgen . Verder ben ik na de echo niet zo gespannen meer over het zwanger zijn !!!
    Ik mag het weekend weer werken en heb totaal geen zin. Vandaag een dagdienst en het weekend 2 late diensten. Auw mijn rug en bekken die voel ik nu al weer.

Linda hoe is het met je?

18. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Lin vervelend zeg dat je nog steeds zo moe bent. Werk je nog volledig en red je dit dan wel met je bekken. Niets gaan forceren he ! Je moet nog een tijdje mee...

Chelleke wat vervelend zeg van je pols hopelijk gaat het snel beter. En ik duim voor je hoor !

Ross je mag best even klagen hoor. Soms is zwanger zijn geen roze wolk en vooral niet als je je zo beroerd voelt. Hopelijk gaat het over een paar weekjes beter !

Hier gaat het goed. De kleine man is lekker actief in mijn buik. Ik kijk wel uit naar volgende week. Vind het zoo spannend !

19. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank jullie wel -x-

20. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Rosa, die Rennie's zijn geweldig! Ik had de eerste 3 maanden ook veel last van maagzuur. 1 tablet meteen kauwen en 1 tablet sabbelen. Binnen 15 min was het bij mij weg.

Deel Deze Pagina