Ha meiden, bedankt voor de lieve woorden! Vandaag na weer 2 zware dagen op het werk veel in bed gelegen en nu gaat het wel weer wat beter. Rennie's heb ik geprobeerd, maar die vind ik zo vies dat ik er van ga kokhalzen, en opgelost in water lijken ze niet veel te doen? Gaviscon heeft hetzelfde effect.... Inmiddels hou ik het aardig in bedwang door te letten op wat ik eet en af en toe wat vanillevla of melk. Mocht het toch te erg worden ga ik gewoon een keer naar de huisarts! Lin rustig aan he! Zoals iemand al zei, je moet nog even mee.... Mag ik vragen hoe je bekkenpijn voelt? Ik heb de laatste tijd veel last van mijn stuitje en rugpijn die naar mijn linkerbeen uitstraalt..moet ik me zorgen maken of hoort dat er gewoon bij? Linda fijn om te horen dat het bij jou goed gaat!!
precies net zo dan wat jij voelt. Pijn in je stuitje en rugpijn. Heb je al Antagel geprobeerd Rosa dat hielp mij in de tijd van de zwangerschap van Anouk heel goed. Rennie's hielpen mij niet . Ik doe ook wel rustig aan hoor, ik weet dat ik nog heel veel weken moet en dat het niet beter word alleen maar slechter. Daarom heb ik in overleg met mijn leidinggevende afgesproken dat ik de late diensten laat voor wat ze zijn na 1 januari. Linda hoe gaat het met jou en de kleine man?
Groot gelijk hoor Lin goed aan jezelf denken ! Ik moet morgen weer voor een echo naar het ziekenhuis. Erg spannend allemaal. Ik hoop dat ik dan een datum krijg voor de inleiding.
Jee Linda al weer 37 weken. Ik duim voor je dat jullie weten waneer de kleine man zich aan jullie mag gaan laten zien. Rosa nog maar 200 dagen !!!!! Vind het maar rustig hier. Jammer.
Ja Lin, tis zeker rustig hier. Heb niet zoveel bij te lezen. Ben zelf ook al even niet meer geweest... Linda: succes vandaag! Cyn: waar ben je toch? Rosa: maagzuur, vervelend he! Heb er ook zooo veel last van gehad belgh! Ik probeerde het meestal zonder middeltjes uit te zingen, raakte er op een gegeven moment aan gewend. Als t echt te erg werd dan hielpen Rennies wel bij mij. Voel je je al wel wat beter? Hier gaat alles prima. Heb het gevoel dat ik in een ritme kom, heerlijk! Finn is alleen een klein spugertje...
Ha meiden!! Hier vanochtend de echo gehad! Geweldig!! Alles is helemaal goed. Kleintje was lekker beweeglijk en we hebben het hartje gehoord en gezien. Ben helemaal in de wolken! Heb spontaan geen last meer van maagzuur, zal wel weer komen als de roze wolk wat afneemt Zal binnenkort even kijken of ik een fototje erop kan krijgen. Heb helaas alleen foto's van de voorkant, vind ik toch een stuk minder duidelijk dan de zijkant. Maar hij/zij 'zwaait' wel heel lief! Linda succes vandaag bij de echo, ben benieuwd of je inderdaad een datum krijgt! Wendy fijn om te horen dat het goed gaat! Wel vervelend dat Finn zo spuugt..heeft hij er veel last van? Hopelijk gaat dat snel beter!
Wauw Rosa wat een mooie echo gefeliciteerd. Hoe groot is de kleine??? Wat goed wen dat jullie een ritme krijgen. hoe vind Sem zijn kleine broer??? Linda hoe is het met jou?
En ze je uitgerekende datum klopte? Onze beeb was 4,6 mm en ik was ook 11 week en 3 dagen. ( komt mijn onzekerheid weer om de hoek kijken ). Jammer he dat we nu moeten wachten op de 20 weken echo. Willen jullie weten wat het geslacht is?
Ze kwam wel op iets verder uit hoor Lin, geen zorgen maken! Er staat zelfs 1 keer 12+1 op mijn formulier, 1 keer 11+6 en bij de hoofddiameter (dat is geloof ik het betrouwbaarst) 11+5. Onderaan bij de 'conclusie; zegmaar staat dan ook 11+5. Maar ze houden toch 11+3 aan omdat het verschil niet zo groot is, en ik vrij zeker ben van de datum van mijn eisprong door het temperaturen. Ze passen de datum volgens mij sowieso pas aan bij een week verschil. Tot de 20 weken echo is inderdaad erg lang....vandaar dat ik al een afspraak heb gemaakt voor een pretecho in januari Die echo gisteren ging zó snel, nog niet eens 10 minuten, en ik heb niet echt fatsoenlijk het hartje zien kloppen (1 slag misschien, maar mijn monitor was wel zo slecht, je kon het daar echt niet op zien) dus ik wil nog een keer in alle rust naar ons keintje kijken! We willen graag weten wat het is, maar dat is dan misschien te vroeg (ben dan rond de 16 weken) dus denk dat we daarvoor wel tot 20 weken moeten wachten. Jullie willen het ook graag weten toch? Vind het zo spannend allemaal!!
Rosa wat super zeg dat jullie je kleintje hebben kunnen zien ! Fijn dat alles goed is. Ennee bij Julia wisten wij met 15 weken dat ze een meisje was en dit keer met 17 weken. Vanaf 17 weken deden ze hier geslachtsbepalingen. Wendy wat fijn zeg dat Finn een ritme gaan krijgen. Hoe is het om 2 kids te hebben ? Erg druk ? Hier gisteren een rommelig gesprek gehad in het LUMC. Het hele verhaal staat ook op mijn site (voor degene die willen spieken stuur dan een pb) Vandaag overgestapt naar het diaconessenhuis. En ik heb nu een darum !!! Maandag word ik ingeleid. Super spannend allemaal. Sinds gisteren ook weer wat harde buiken. Door als dat rusten had ik die bijna niet meer.
Spannend hoor Linda maandag de kleine man zien !!! Heel veel succes en een goede bevalling . Bij mij hebben ze de datum wel aangepast Rosa. Volgens eigen berekening was ik 24 juni uitgerekend maar de gyn heeft er 26 van gemaakt en bij Anouk kreeg ik er 4 dagen bij toen. Dus bij ons kijken ze wel naar de echo. Wij willen het absoluut niet weten wat het word. Dat zien we in Juni wel. Ouderwets he?!
Haha neehoor is niet ouderwets, moet je toch helemaal zelf weten! Ik snap het allebei wel, verrassing lijkt me ook heel leuk maar ik ben toch te nieuwschierig denk ik. Linda wat goed dat je een datum hebt! Heel goed hoor dat je toch hebt doorgezet. Zal voor jullie duimen maandag!
Linda: tis nu echt aftellen voor jullie! Spannend hoor! Ben je trouwens met Julia ook ingeleid? Tis trouwens super wennen hoor met 2 kids. Zoekend naar een ritme, voor mn gevoel kom ik bijna niet meer buiten. 's Avonds in mn upje boodschappen doen is echt een uitje geworden Merk erg goed dat Finn baat heeft bij rust en regelmaat. Dus dat doen we dan maar ook... Sem vind zn broertje nu wel leuk hoor. Eerste week absoluut niet en meneertje schreeuwde echt om aandacht. Nu krijgt Finn aaitjes over zn bolletje, kusjes etc Rosa: mogen wij ook weten wat het gaat worden? Heb je trouwens al aan iedereen verteld dat je zwanger bent? Hier trouwens iet wat minder bericht. Vanmiddag naar de kinderarts geweest ivm hartruisje. Eerst moest er een hartfilmpje gemaakt worden. Al die plakkers....brrr! Daarna werd Finn onderzocht door de arts en later nog een echo. Nu blijkt dat een klepje naar de longslagader niet goed werkt. Nu is er nog niets aan de hand, maar het kan drie kanten op. Het wordt beter, gelijk of slechter. 28 januari moeten we weer terug en dan zullen we zien welke kant het op gaat. Hij was trouwens wel weer super gegroeid...weegt nu 4890 gram. Bijna 350 gram in 1 week tijd
geef je hem slagroom wendy? Oeps wat een onzekerheid. Hopelijk goed nieuws in 2010 voor jullie en Finn.