Oh wen wat vervelend nieuws zeg...maar stel het blijft hetzelfde moet hij dan geopereerd worden ofzo?? of weet je dat niet?? Maar wat een dikkertje zeg pffff lijkt wel een michelin mannetje of flip van de betuwe hihi Wij hebben trouwens ook die gezellige cd van Jordi gekregen hij stond boven voor de deur!! dus hij is in de flat geweest!! voelt een beetje vreemd maarjah. De verjaardag was wel gezellig we zijn smidags geweest toen er nog niemand was...dus we waren met zen viertjes en hij vond het cadeautje ook nog leuk! Jullie hebben al een tijdje niets van me gehoord omdat ik het verschikkelijk druk heb...pfff ik ben de afgelopen 2 weken nog geen avondje thuis geweest maar voor het goede doel ik ben afgelopen week 3!!! KILO!!! afgevallen joepieeee deee poeppppieeeeeeejjjjjj!!! Afgelopen maadag had ik een afspraak bij de Internist en me schildklier hormoon is nog steeds veelste hoog. sterker nog hij is maar met 0.3 gezakt met die pillen nu slik ik een dubbele dosis sinds dinsdag en voel me weer optimaal Morgen ga ik samen met een vriendin trainen om de Nijmegse vierdaagse te lopen dit jaar wen doe je mee we beginnen met 15 kilometer......2 dagen. morgen en zondag alleen ik zit met 1 probleem wat voor schoenen moet ik aan met dit weer zit gewoon te denken om me laarsen aan te doen die hebben het meeste profiel... het word vanacht gewoon min 15!! en we starten om 9 uur!!!! brrrrrrr...word bikkelen! we zijn rond 1300 weer terug en dan ga ik lekker naar de sportschool maar niet om te sporten maar om heerlijk te relaxen in de spa Verder ben ik heel positief in me hoofie ik ben druk bezig om op gewicht te komen en ik heb het gevoel dat het me gewoon gaat lukken!! joehoe tussen mij en dave gaat het ook geweldig we praten en klussen lekker en vallen nu met de kou in elkaars armen in slaap heeeeerrrrllliiijjkkkk !! zo jullie zijn weer bij Linda hoe is het met jou en de andere zwangere dames
Vandaag naar de verloskundige geweest voor onze intake. Ze heeft me gewogen, bloed geprikt, mijn hb bepaald en bloeddruk gemeten. Het hartje heeft ze niet geluisterd. Hiervoor mag ik 8 januari speciaal komen en dan 2 weken later weer voor de controle. We hebben een leuk poppetje gekregen en een tas met zwitsal probeer produkten. Kortm leuk leuk leuk.
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 11 wannabe zwanger 5 zwanger 3 bevallen ZWANGER!! Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Lin71 - Ronde 12 - zwanger tweede kindje - medio Juni2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 3 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna wendy - 19 november 2009 - Finn AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 14 - 1e kindje Chelleke - ronde 8 - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - 23 december Cynnie1984 - Isra - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Rosa84 - 7 jan tweede keer VK, hopelijk 1e keer hartje luisteren. Lin71 - 8 jan , hartje luisteren bij VK Heb de lijst bij gewerkt.
Chelleke hoe is het met je? Hoe voel je je? Ik zie net dat je NOD de 23 ste is. Zou een leuk kerstcadeautje zijn.
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 11 wannabe zwanger 5 zwanger 3 bevallen ZWANGER!! Linda84 - Ronde 3- zwanger tweede kindje- 5 januari 2010 Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Lin71 - Ronde 12 - zwanger tweede kindje - medio Juni2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 3 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna wendy - 19 november 2009 - Finn AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 14 - 1e kindje Chelleke - ronde 8 - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - 23 december Cynnie1984 - Isra - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken` Linda84 - 21 dec inleiding !! Rosa84 - 7 jan tweede keer VK, hopelijk 1e keer hartje luisteren. Lin71 - 8 jan , hartje luisteren bij VK
Wendy wat spannend voor jullie zeg, ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen. Wat voor merk slagroom heb jij haha kan ik dat mijn mannetje ook geven om hem aan te laten sterken. Cynnie goed zeg dat je zoveel in 1 week tijd bent afgevallen. Als je medicatie voor je schildklier weer is aangepast val je waarschijnlijk ook sneller af toch ?? Lin jammer dat ze nog niet naar het hartje hebben geluisterd. Hier word het steeds spannender. Nog 2 daagjes en dat zie ik mischien ons mannetje. Tenzij het allemaal wat langer duurt Heb vannacht ook beroerd geslapen, had zoveel in mijn hoofd zitten. En wil alles straks netjes hebben. Ben een beetje perfectionistisch en alles is nu niet zoals ik het zou willen.
Ja dat zou mooi zijn hè Hier alles het zelfde. Voel ook niet veel bijzonders. Ben de 17e tante geworden van neefje Levi -inlove-
Linda: nou spannend hoor! Morgen ist zover! Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling. Zou ik misschien nog je site mogen weten? Chelleke: gefeliciteerd met je neefje!! Cyn: hoe ging het lopen? Brrr...was wel errug koud hoor! Enne...de Vierdaagse, eitje! Wist je dat ik 'm al 3 keer heb gelopen?! Is echt ontzettend leuk en wil het graag nog een keertje doen. Hier een goed nachtje gehad. 10 uur laatste voeding, 3 uur en daarna half 8. Toppie!! Heb lekker uitgeslapen tot half 10, heerlijk!! Sneeuwt het trouwens bij jullie ook zo? Vind het echt helemaal leuk. Blijf wel lekker binnen hoor...
Spannend meiden vandaag Linda die hopelijk gaat bevallen. Kijk zo af en toe even of er al nieuws is, maar moet hier ook nodig het een en ander in huis doen want ik wil vanmiddag heerlijk genieten van de sneeuw.
Hello!! Ik ben gelukkig veilig op me werk gekomen we hebben alleen meer als een uur over gedaan (10 km)!! Dit weekend de tweedaagse gelopen het was echt geweldig om te doen we hebben zaterdag door verkeerd lopen 20 km gelopen. en gisteren hebben we 15 gelopen brrrrr wat koud en nat!! maar we hebben onze medaille!!! HIHI maaruh wen ga maar traienen hoor dan lopen we de vierdaagse dit jaar!! 30 km toch??? Hier is de sneeuw zo erg dat de helft van het personeel niet komt of thuis werkt.......!! hoe is het bij jullie?
Hier valt het vandaag geloof ik wel mee. Wij hebben donderdag en zondag veel problemen gehad met gladheid en heel veel sneeuw. Wat goed van je dat je zo aan de wandel bent Cynnie . Na de zwangerschap ga ik weer beginnen met hardlopen , door de vermoeidheid had ik er geen zin meer in. Hoe zou het Linda momenteel vergaan??
Hey meiden! Ik kom ook weer even binnen vallen!! Ik schaam me diep ben al zó lang niet meer hier geweest, ik heb jullie een beetje verwaarloosd!!! Alles gaat goed met ons, Sienna groeit echt als kool, volgens mij zit ze op een slagroomdieet hahaha We beginnen al aardig een ritme te krijgen, het is een vrolijk meisje, krijg regelmatig een bigsmile van haar, echt ons zonnetje in huis!! zal ff een foto van haar spammen!! Ik zie dat ik allemaal leuk nieuws heb gemist!! Rosa en Manuela jeeeeehhhhh jullie zijn ook zwanger!!! En Wendy; Gefeliciteerd en wat een mooi mannetje hebben jullie gekregen zeg!! Had je ook al op je hyves gefeliciteerd Cynnie; wat goed zeg dat je zo aan het hardlopen bent!! MamavanBas; wat een mooi mannetje is het!! Hoe was het in het ziekenhuis? Tinkerbell; wat leuk een meisje!! Gefeliciteeerd.... Tanna; jeetje het heeft je niet meegezeten tijdens je zwangerschap, nog gefeliciteerd met jullie zoon. Leuk dat je toch nog even langs bent gekomen om het te vertellen! Rosa; wow wat een mooie echo!! Wendy; wat een vervelend nieuws zeg.. kunnen ze er iets aan doen?? Chelleke; gefeliciteerd met je neefje!! Wat een lief mannetje! Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met Linda is! Zo ik ben weer helemaal bijgelezen... Ik hoop dat ik niemand ben vergeten... weet niet meer precies wat ik allemaal heb gelezen... Fijne avond nog...
Ha joan wat fijn om te horen dat het zo goed gaat en wat een prachtig meisje is het toch!! Geeft niet dat je wat minder langskomt hoor, je hebt natuurlijk ook een goed excuus nu!! Was ook benieuwd of er al nieuws is van Linda, maar nog niet zie ik. Hopelijk gaat het goed!
Net op de site van Linda gelezen dat ze is bevallen van Daan. Linda en Daan verblijven nog in het ziekenhuis. Daan weegt 2525 gram. Linda , Manlief en Julia gefeliciteerd met de geboorte van Daan. Hopelijk gaat alles goed.
Linda: gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!!!!!! Hij is de laatste weekjes dus toch nog aardig gegroeid....hopelijk mogen jullie snel naar huis! Joan: jij geeft toch ook borstvoeding? Hoe gaat de nachies bij jullie? Jullie hebben een mooi meisje hoor! Cynnie: eigenlijk moet je 40 km lopen hoor Dan krijg je een medaille en bij de 30 krijg je alleen een diploma. 30 km is een eitje...
Linda en gezin; gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Daan!!! Wendy; dank je wel! Ja klopt ik geef ook borstvoeding. De nachten gaan hier redelijk, ze komt meestal tussen 23.00 en 1.00 uur en dan weer tussen 3.00 en 4.00 en dan weer rond 6/7 uur en dan slaapt ze door tot ong 10 uur (dan kan ik ook nog ff slapen ). Heel soms slaat ze de late avondvoeding over, maar dit is nog maar een paar keer voorgekomen. Overdag zit er minder een ritme in, soms zit er 2/3 uur tussen en soms laat ze er 4 uur tussen. Ik hou maar 2/3 uur aan en als ze nog niet komt is het ook goed! Hoe gaan bij jou de nachten??
Joan: jij geeft dus bv volledig op verzoek? Knap hoor. In de kraamtijd gaf ik om de 3 uur en ben inmiddels over op de 4 uur. Geef nu rond 10 uur, 2 uur, 6 uur en 10 uur. Kan ook een half uur eerder of later zijn. Vind het toch wel prettig om een beetje een ritme te hebben. 's Nachts verschilt het nogal. Afgelopen nacht was het 3.30 uur en 7 uur (en dan slaapt hij ook door tot 10 uur). Finn krijgt dus 6 voedingen per 24 u. Hij geeft wel erg veel melk terug soms. Ik vind het denk ik vervelender dan hem, want hij heeft er geen last van. Wasmachine draait overuren Wel is hij 's avonds beetje in de weer en na de laatste voeding ligt hij vaak nog even te huilen. Vandaag maar even op pad voor iets tegen krampjes. Heb het idee dat hij daar last van heeft. Wilde vorige week de bv al gaan afbouwen. Vond die eerste weekjes het belangrijkste, maar nu na het bericht uit het ziekenhuis blijf ik het denk ik voorlopig nog wel even geven. Hij groeit er erg goed van en wil hem graag groter en sterker laten worden voor het geval dat hij miss wel geopereerd moet worden. 22 feb moet ik weer werken en dan wil ik volledig op flesvoeding zitten. Heb geen zin om te kolven etc...is niet voor mij weggelegd. Zo lekker lang verhaal geworden....