Wendy; ja klopt, als ik vaste tijden neem dan weigert ze vaak te drinken. ik vind het niet zo erg dat er niet echt een vast ritme in zit, ik rekenen ong 3 uur tussen de voedingen (meestal zit dat er ook wel tussen). Sienna krijgt ook ong 6/7 voedingen per 24 uur. Hahaha dat van de wasmachine ken ik!! Hier draait de wasmachine ook overuren, zeker de eerste weken wat een was zeg.... En heb je al wat gekocht voor de krampjes? Ik heb een paar keer infacol gebruikt op zich fijn spul, je moet het alleen steeds voor de voeding geven dat vond ik soms wel eens lastig en ik had het idee dat Sienna er meer van ging spugen.. maar ze had geen last meer van de krampjes.. Begrijpelijk dat je nog even door gaat met bv! Ik wilde eerst ook stoppen als ik ga werken, maar heb besloten dat ik nog even doorga met bv geven, ze doet het er zo goed op en het gaat ook goed. Kolven heb ik ook geprobeerd en dat gaat ook goed, al vond ik dat in het begin wel raar en als ik kolf voel ik me net een melkkoe haha @all; meiden allemaal hele fijne kerstdagen!!
Hoi meiden hier een berichtje van mij. Maandagochtend om 10.15 ben ik aan het infuus gegaan. Om half 12 kreeg ik echte weeen en om 14.17 na 7 min persen is Daan geboren. Met een super mooi gewicht. We waren allemaal enorm verbaasd en blij ! Hij had het wel moeilijk tijdens de weeen maar het ging zo snel dat hij gelukkig met een goede start is geboren en hij lekker even op mijn buik heeft gelegen. Helaas was zijn bloedsuiker te laag en moest hij mee met de kinderarts naar de kinderafdeling. Daar heeft hij een infuus met glucose gekregen (na 3 keer misprikken voor een infuus arm mannetje) Het was best zwaar om elke 3 uur naar heb toe te gaan te verschonen, voeden, bijvoeden en te kolven. Had er echt een dagtaak aan. Donderdag ging hij zelf om voeding vragen was mijn borstvoeding op gang. En mocht zijn infuus eraf. Normaal had hij nog een dag geobserveerd moeten worden maar omdat ik zelf voldoende ervaring heb door mijn werk heeft de kinderarts besloten dat ik hem mee naar huis mocht nemen. Een enorme verrassing. Nu is het nog best zwaar. Hij komt elke 2 1/2 uur en dat leg ik heb aan met tepelhoedje. Hij heeft niet de kracht om voldoende te drinken. Dus daarna nog een flesje afgekolfde melk en daarna nog nakolven. Erg druk dus maar het is een heerlijk ventje !
Ha meiden, hebben jullie fijne dagen gehad?? Linda nogmaals van harte met Daan!! Heb de foto's even bekeken, wat een prachtig mannetje zeg! En wat heerlijk dat hij al mee naar huis mag, geniet er maar van!
Hoi hoi, Ook hier de kerstdagen weer gehad en genoten van alleen maar gezelligheid. Linda wat heerlijk dat Daan en jij thuis zijn ( wat een voordeel van jou beroep !!) Groeit hij goed?? En wat goed zijn gewicht toch 400 gram meer dan verwacht. EN wat een snelle bevalling heb je gehad zeg !!! Hoe vind de kleine dame het allemaal? Hoe is het verder met iedereen?
Hartelijk gefeliciteerd met jullie Daan!!!!!!!!!!! Hier echt heerlijke feestdagen gehad heerlijk gegeten alleen heeft me mannetje iets verkeerds gegeten waardoor die zich helemaal heeft leeg gekotst!! is wat minder maar ondanks dat was het nog steeds erg gezellie Vanavond weer lekker sporten en morgen gezellie met vrienden gourmetten al super veel zin in en jij Wen??
Ha meiden, Hier ook leuke dagen gehad. Natuurlijk teveel gegeten! Morgen nog gourmetten (heb er zin in Cyn!) en daarna weer rust in de tent. Oud en Nieuw gewoon met het gezinnetje thuis en op tijd naar bed haha. Heb alleen mezelf ermee als ik te laat naar bed ga... Linda: fijn zeg dat jullie ventje al thuis is! Lekker genieten! Joan: ja heb Infacol gehaald voor de krampjes. Vergeet het vaak te geven en moet eerlijk zeggen dat het nu lijkt of de krampjes een stuk minder zijn. Haha..voor niks gekocht dus eigenlijk! Hoe zwaar is jullie meisje nu?
Lin ja dat is zeker een voordeel van mijn beroep. Daan is vandaag gegroeit en weegt nu 2470 gram ! Super dus. Ben benieuwd hoe zwaar hij morgen is. Hoest met jou ? Gaat het al wat beter met je bekken ? Wendy fijn dat die krampjes nu minder zijn.
Wauw wat goed dat Daan zo goed groeit. Mijn bekken word steeds erger en morgen overleg ik met mijn leidinggevende dat ik voor een aantal % in de ziektewet ga. Dit is voor de avonddiensten en de nachtdiensten. Als ik die heb gewerkt dan loop ik de volgende 2 dagen met veel pijn. Ik weet nog dat Anouk ook van die krampjes had en wat we haar ook gaven niets hielp echt ze wilde alleen maar onze hand op haar buikje en dan was het goed !!! Ons meisje is logeren bij Oma met haar grote nicht. Wij gaan zo op stap voor een mooie linnenkast voor haar. Zijn al druk bezig met de babykamer omdat mijn man straks 3 maanden naar het zuiden moet voor een cursus en ik het nu ook nog kan doen. Kortom druk maar erg leuk. Gaan jullie nog iets doen met oud en nieuw dames? Wij blijven thuis en goede vrienden komen bij ons.
Hey Hey goedemorgen meiden!! Vervelend dat je zo pijn heb lin...sterkte vandaag met het gesprek! En Daantje groeit gestaag zeg Met oud en nieuw gaan wij helemaal niets doen lekker saampies thuis! we wilde eerst wel iets gaan doen maar dat stelletje had ineens een andere afspraak lekker zeg...dus jah dan maar gezellie thuis....gisteren heb ik echt een onwijs zielige film gezien Eigth below..met slede honden was echt heel zielig joh.... nou ik ga maar eens aan het werk Dikke kus
Mama van bas dank je. Hoest met je zoontje heeft hij al een nieuwe hoortest gehad ? Iedereen een fijne jaarwisseling !
ja op 17 dec hebben wij een onderzoek gehad in het audiologisch centrum.. gehoor is maar licht verslechterd in een mate waarin hij alleen geritsel niet goed kan horen, maar de verdere geluiden kan hij goed horen en het zal dus ook zijn ontwikkeling niet tekort doen daarna naar een arts geweest en die heeft zn oortjes nagekeken, waaruit bleek dat hij vocht achter het trommelvlies heeft al het verlies in zijn gehoor zal vedwenen zijn zodra het vocht weg is.. in mei moeten we voor herhaling om te kijken of het dan beter is.. mooiste kerstcadeau wat we konden krijgen hebben we gekregen, ons mannetje is gezond! iedereen fijne kerstdagen gehad zie ik!! ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling, en het beste voor jullie in 2010.. de kindjes die in 2010 geboren zullen worden dat die gezond mogen zijn, de kindjes die al geboren zijn, dat die uiteraard gezond mogen blijven, en de meiden bij wie het dit jaar niet meer gelukt is.. veel geluk en ik duim voor jullie in 2010.. ooit zullen jullie ook je wondertje in jullie armen houden het mooiste geschenk wat een moeder kan krijgen, is de onvoorwaardelijke liefde die je van je kindje krijgt!! Ik ben me goed bewust geworden door jullie meiden wat ik bevoorrecht ben met 2 gezonde jongens!! voor jullie komt de tijd ook nog, en dan zal het genieten er niet minder om zijn!! GELUKKIG 2010!!!!!!
Ik weet nog dat we hier vorige jaar starten met deze topic en kijk nu eens ruim 90 % is zwanger geworden in 2009 . Nu gaan we duimen voor Cynnie dat het jaar 2010 haar jaar gaat worden wat betreft het zwanger worden !!!! ( hoeveel ben je al afgevallen?? ) Ik wens iedereen een goede jaarwisseling en alles wat wenselijk is in 2010 !!!! Tot volgend jaar. Hij is zeker gegroeid mama van bas en job.
Ja Lin wat zijn er toch veel zwanger geworden he dit jaar. En het topic bestaat nu al een jaar ! Ik wens iedereen een goed uiteinde toe en Cynnie voor jou een heel vruchtbaar jaar. Ik duim voor je, en op een dag hebben jullie ook zo`n mooi wondertje in je armen. Zo bas is idd flink gegroeit ! Hier mijn mannetje van 1 week oud. Baby born is groter dan hem haha
Och Linda, wat klein istie zeg!! Als je dan die beer van ons ernaast ziet... Zal zo even een fotootje van Finn opzoeken... MamavanBas: wat een lieverd!! Iedereen alvast de beste wensen voor 2010! Cyn: dit wordt jullie jaar!!!