Iedereen een gelukkig nieuwjaar !! Wendy heerlijk die spekpootjes. Daan heeft vandaag voor het eerst maat 50 aan (44 moest nog gestreken worden en had ik geen zin in) maar hij verzuipt er nog in haha.
Meiden, oud & nieuw goed doorgekomen? Wij waren met het gezinnetje alleen thuis. Had moeite om tot 12 uur op te blijven Sem was heel de avond wakker (poeh wat kan hij een energie hebben!) en Finn heeft lekker door het vuurwerk heen geslapen. Wij lagen om kwart voor 1 en Finn kwam om 2 uur al weer....pff! Toen 5 uur weer en toen 8 uur.......was niet veel waard de volgende dag! Finn heeft trouwens vandaag voor het eerst een fles gekregen. Heb besloten de borstvoeding langzaam af te bouwen. M'n (.)(.) klapten bijna uit elkaar vanmiddag... Lin: Sem heeft erg moeten wennen aan z'n broertje maar nu gaat het erg goed. Finn ligt overdag veel in zn bedje (alstie wil slapen ) en dan hebben we genoeg tijd om met Sem wat leuks te doen. Kom voor mn gevoel af en toe wel wat handjes tekort hoor om alles gedaan te krijgen....ach dan blijft de was maar wat langer hangen hoor!
Julia vind haar broertje erg leuk. Ze snapt alleen niet dat hij ook niet zijn bed uit mag als zij er ook uit is. En is nog zo onberekenbaar als wat. Maar lief vind ze hem zeker ze geeft hem veel kusjes en wil hem veel aaien. Wendy ik ben ook heel benieuwd hoe het is om met 2 kids alleen te zijn. Volgends mij kom je dan tijd te kort. Mijn Man gaat morgen weer werken maar mijn moeder heeft nog een week vakantie en kan me dus nog helpen.
Ik ben een beetje laat, ha ha. Maar als nog allemaal een GELUKKIG NIEUWJAAR! Dat 2010 maar veel mooie baby's mag brengen.
Goedemorgen, Door de pijn in mijn rug en bekken ben ik voor 50 % ziek gemeld. Wel vroeg in de zwangerschap maar ik red de late diensten en nachtdiensten niet. Baal er wel van want mijn werkgever wil mijn diensten anders niet aanpassen maar goed dan maar zo. Oud en nieuw hebben wij rustig gevierd. We moesten alle twee werken, maar goed waren om 00:00 uur alle twee thuis en Anouk heeft er heerlijk door heen geslapen. En werd smorgens om 08:30 uur wakker. Wat een genot. Sinds een week aan de zwangerschapskleren. Mijn eigen broeken kreeg in in ene niet meer dicht. Rosa hoe is het met jou en de zwangerschap?
Hey meiden!! GELUKKIG 2010!!! mag het indd een wonder naar ons brengen!! thx meiden dat jullie aan ons gedacht hebben!! Ennuh....ik ben nu 108 kilo!! nog 8 te gaan!! ik ben dus nu totaal 4 kilo afgevallen en dat in DECEMBER!!
Wow Cynnie, wat goed!! Vooral zo doorgaan Lin: vervelend zeg je klachten! Hopelijk kom je zo meer tot rust nu je deels in de ziektewet zit, want je moet nog effies hoor....! Linda: fijn dat je moeder je komt helpen! Dus vanaf volgende week ben je met de kids alleen? Komt ook wel weer goed hoor Vandaag ben ik alleen met Finn. Sem is bij mn schoonouders. Ben ik erg blij mee, want jemig....wat een *#$&% nacht hebben we gehad. Meneertje kreeg om 10 uur laatste voeding, vond het leuk om om 1.15 uur al weer honger te hebben. Daarna heeft hij van 1.45 tot 2.45 liggen huilen en daarna maar weer voeding gegeven. Toen heeft hij geslapen tot 6.15. Hup weer an de tiet en nu hoor ik 'm volgens mij weer...Kan opzich nog wel wat uurtjes slapen, maar ik lag nog lang wakker na de voedingen dus ja... Ik gooi het maar op regeldagen. Zou het anders ook niet weten....
Jee wendy dat is balen zeg. Ik herken het wel van de nachten met Anouk. Wij hebben er behoorlijk mee lopen tobben. Later bleek dat mijn bv terug liep en Anouk een koemelkovergevoeligheid had. Succes en hopelijk snel betere nachten dat je goed kunt bijslapen. Goedzo Cynnie : wanneer moet je weer terug naar het ziekenhuis? Of mag je bellen als je BMI is zoals zij willen???
Ik weet nog niet wanneer we weer naar het ziekenhuis gaat ik moet nu nog acht kilo afvallen als ik er 6 kwijt ben van de 8 dan gaan we een nieuwe afspraak maken... Oh we zijn al aan het rond snuffelen voor de zomervakantie we gaan naar Kreta maar we weten nog niet welke plaats in ieder geval ver weg van Chersonisos....is 1 van jullie wel eens op kreta geweest en heb je dan miss een goede tip?
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 11 wannabe zwanger 4 zwanger 4 bevallen ZWANGER!! Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Lin71 - Ronde 12 - zwanger tweede kindje - medio Juni2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 3 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna Wendy - 19 november 2009 - Finn Linda - 21 december 2009 - Daan AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 14 - 1e kindje Chelleke - ronde 8 - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - Cynnie1984 - Isra - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Rosa84 - 7 jan tweede keer VK, hopelijk 1e keer hartje luisteren. Lin71 - 8 jan , hartje luisteren bij VK Kheb de lijst weer even naar voren getoverd...Daan is toch de 21e geboren?!
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 11 wannabe zwanger 4 zwanger 4 bevallen ZWANGER!! Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Lin71 - Ronde 12 - zwanger tweede kindje - medio Juni2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 3 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna Wendy - 19 november 2009 - Finn Linda - 21 december 2009 - Daan AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - ronde 14 - 1e kindje Chelleke - ronde 9 - 2e kindje NODLIJST: Chelleke 17 of 18 januari Cynnie1984 - Isra - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Rosa84 - 7 jan tweede keer VK, hopelijk 1e keer hartje luisteren. Lin71 - 8 jan , hartje luisteren bij VK
Nou meiden het zit niet mee hierzo! ik heb een buikgriepie ofzo pfff alles komt eruit als water van voor en achter pffffff jeetje mineetje zeg! ik ben wel gewoon naar me werk gekomen omdat die honden een vrije dag pikken als je ziek bent...maaruh ik weet nog niet of het verstandig is geweest..
Jeetje Cynnie, wat vervelend meis. Beterschap hoor, goed drinken hé met buikgriep! Ik zie op de lijst dat ik nu de eerst volgende ben die moet gaan bevallen! In april, spannend hoor. Gaat snel de tijd. ha ha
Heel veel plezier vandaag met het hartje luisteren Rosa. Ik mag vandaag ook in plaats van morgen. Zit sinds maandag 50% in de ziektewet en moet zeggen dat ik wel opgelucht ben . Cynnie hoe is het met je? Weer opgeknapt? Hoest met de mama's van Finn, Daan, Job en Sienna?
Lin en Rosa: veel succes bij de vk vandaag! Cyn: mn broer is dit jaar naar Kreta geweest en zij zaten in de buurt van Rhetymnon (of zoiets) en dat was hun erg goed bevallen. Niet dat massatoerisme.... Hier alles redelijk goed. Finn moet nog erg aan de fles wennen en is daardoor ook beetje in de weer. Komt ook omdat ik beetje aanrommel volgens mij. Had een volgorde van de kinderarts gekregen om af te bouwen....klopt t volgens mij helemaal niet! Zij zei eerst de voeding van 14.00 uur en daarna die van 18.00....zit ik gisteravond met zere (.)(.) van hier tot Tokio man!!! (vanaf 10 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds is best lang) Internet afgestruind en ik vind daar allemaal schema's die zeggen eerst die van 18.00 en daarna die van 10.00 (dus borst en fles om en om). Ben ik vandaag mee begonnen. Kijken of dat beter werkt...voor mama en Finn Verder groeit hij prima. Afgelopen maandag weer even wezen wegen en hij zit nu op de 5330 gram! Hij heeft de nachtjes ook maar wat aangerommeld, maar vannacht was het pas 3.45 uur dat hij voor het eerst kwam...nu was Sem om 1 uur wakker Lin: vanaaf begint Wie is de Mol weer (thanks Cyn )...dat keek jij toch ook?
hai meiden allereerst iedereen een gelukkig 2010!! 14 jan was de datum dat wij vorig jaar een positieve test in handen hadden, het jaartje alweer bijna om.. hier gaat alles goed hoor, alleen zo onwijs druk twee kleine ventjes hihi.. dan al die feestdagen ook nog.. we geniet hier echt van onze kanjers, Job word echt een gezellig mannetje, heel geinteresseerd in speeltjes, rammelaars houd hij zelf vast, hij is van de week van zn buik naar zijn rug gerold.. en hij hikt tegen het schaterlachen aan hihi.. 3 maanden alweer.. cynnie goed van je dat je in dec presteerd om af te vallen hihi.. dan moet de rest ook goed komen wendy wat een heerlijk ventje is finn.. zwangere mama's in spe, hoestie met jullie? de feestdagen overleefd? liefsss vanuit hier!!
Hey meiden!! weer helemaal opgeknapt dus weer helemaal back ben wel 2 kilo afgevallen maar die zullen er wel weer bijkomen omdat k nu weer normaal gaat eten Verder hebben we de perfecte vakantie gevonden: Eliza was here dit word hem neem maar een kijkje geweldig incl PRIVE ZWEMBAD en dan ook nog eens betaalbaar Oh heb zo zin in Wie is de Mol ik ga het alleen niet vanavond kijken ik kijk altijd met programma gemist behalve de finale anders weet ik al wie de mol is (staat altijd in de media). Ennuh vervelend wen lijkt me dat die volle boobies me pauze zit er weer op ga weer aan het werk doegies
Zeker gaan we de mol weer kijken vanavond. Super de super. Verheug me er nu al weer op. Helaas kon de vk het hartje niet horen. Ik moet zo meteen om 14:00 uur voor een spoedecho naar het ziekenhuis. Ben bang en ook niet................