Ow Lin, das even schrikken. Hopelijk heeft jullie kleintje zich gewoon te goed verstopt. Duim voor je...
oh lin wat zenuwslopend, hoop voor je mee dat het gewoon allemaal goed is.. wacht het goede nieuws even af hier.. duim voor je
Oh Lin wat enorm spannend !! Hoop dat jullie je kleine lekker hebben rond zien spartelen. Laat je snel iets weten ? Hier gaat alles goed. Daan heeft maandag zijn gehoortest gehad. Zijn rechter oortje was goed maar zijn linker oortje was niet voldoende. Ze vond hem ook nog wel erg klein voor de gehoortest en was maar aan het friemelen met het kleinste dopje. Nu moeten we 18 jan weer terug komen en gaan ze de test herhalen. Verder doet Daan het heel goed. Ik ben van 8 keer kolven naar 4 keer kolven gegaan. Het was gewoon niet te doen om en te kolven en te voeden met een peuter om me heen. Nu meng ik de afgekolfde melk met kv en gaan we langzaam aan helemaal over op kv. Met pijn in mijn hart maar het is niet anders.
MamavanBas: pfff wat was ik dik zeg...hier nog eentje van 18-11, dag voordat Finn geboren is. Linda: Wat is er erg aan het geven van kunstvoeding? Zijn genoeg mensen met een mening, vooroordelen etc....je moet doen waar jij je goed/beter bij voelt.
Vandaag zouden we het hartje van Guus gaan luisteren. Helaas kon de verloskundige geen harttonen horen en voor de zekerheid werden door gestuurd voor een spoedscho naar het ziekenhuis, waar ons helaas is verteld dat Guusje geen hartaktie meer heeft. Morgen word ik gecureteerd. Heb er geen woorden voor en we zijn lamgeslagen
Oooh meid ik had nog zo hard aan je gedacht Wat een K nieuws. Hele dikke knuffel van ons en heel veel sterkte.
Lin, wat een vreselijk nieuws HEel erg veel sterkte met de curretage en het verwerken van dit verlies.
Jeetje Lin ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen..... wat een vreselijk nieuws. Ik wens jullie heeel veel sterkte toe. Dikke knuffel.
Ik kan niet slapen en lees net al jullie lieve berichtjes. We zijn stuk en het is ook zo onwerkelijk. Zoveel vragen nu. Als ze het kunnen zien willen we het geslacht weten. Ik ging voor controle om alleen het hartje te luisteren. Dat doet de vk hier pas vanaf 14 weken. Ik ben nu 15+ 5 weken . Gewoon zo even dachten we niet verwachten om in deze boze droom te komen. De baby gaan ze onderzoeken en ook ik ga de molen in waarom de miskramen kijken of ze er een reden voor kunnen vinden. In mijn hoofd is het niet stil te krijgen momenteel .............. Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden. Morgen om 12:30 uur moet ik in het ziekenhuis zijn en hopelijk ben ik snel aan de beurt. We houden jullie op de hoogte
Omdat ZP eruit lag vandaag heb ik nog niet kunnen reageren op het mailtje ik had Wendy wel een smsje gestuurd of zij het miss. weet hoe het afgelopen was....ze smste me het vervelende nieuws (bizar ik heb gisteren echt heel de avond aan je lopen denken en wen ook smste ze me, terwijl we elkaar niet eens in het eggie kennen) Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen in deze vreselijke tijd!! En ik denk aan je (het kippenvel staat op me armen!)
Lieve allemaal, En toen was het stil in mij / ons. Gisteren hebben we nog een echo gehad op verzoek van ons zelf om te kijken of Guusje echt levenloos was. En daar lag een mooi lief klein babytje waarvan het hartje het echt niet meer deed. We hebben nog een 15 minuten naar Guusje mogen kijken. Guusje is gestopt met leven tussen 12,5 en 14 weken. We hebben een mooie echo meegekregen en om 3 uur ben ik naar de ok gegaan. Iedereen was en is heel lief voor ons. Het is zo raar en zo leeg. Weet niet hoe ik het onder woorden moet brengen. Over 2 weken heb ik controle en dan horen we misschien wat of er met guusje was. En ik word onderzocht waarom steeds een MK.