Wat grappig wendy Dan was Sem wel op tijd! Musicals ga ik eigenlijk nooit heen, ken niemand die dat leuk vindt en om nou in mijn eentje te gaan Anders een verwendagje bij zo'n beautyresort? Of is dat niks voor jullie?
Verwendagje met mn moeder zie ik wel zitten, maar met mn schoonmoeder erbij?! Denk ook niet dat zij dat leuk vindt... Sem was idd goed op tijd....heb wat dat betreft wel "geluk" gehad met de zwangerschappen...bij Sem met 37+4 en bij Finn met 38+3 wkn bevallen.
Dat is inderdaad wel fijn! Alhoewel 37+4 misschien wel vroeg is, deed hij het meteen goed? Ik zou 38 of 39 weken wel fijn vinden, maar ga maar uit van 42 dan kan het alleen maar meevallen
37+4 is idd erg vroeg, maar vond het allang best. Lag al een week in het ziekenhuis ivm zw vergiftiging. Hij woog 3400 gram dus was ook goed aan de maat voor de duur van de zwangerschap. Hoop voor je (wel voor ons ) dat het t/m juli niet te warm gaat worden, want das niet fijn hoor...al dat vocht :x
Ooh dan is het inderdaad al heel mooi dat hij de 37 weken gehaald heeft! Pfff nee, die hitte zit ik ook niet op te wachten! Kan er al niet goed tegen..... Dan moet ik maar een zwembad in de tuin zetten denk ik
WENan neem je je schoonmoeder mee naar een mooie wandeling over de Molenkade hihi nee hoor grappie anders is Mama mia miss leuk? of Mary Poppings? of vind je schoonmoeder musicals helemaal niet leuk?? Verder rustig weekend gehad vrijdag lekker gesport zaterdag naar een vriendin die pas samenwoont was wel gezellie en zondag weer zumba gedaan echt zowwww leuk Vandaag ga ik het ziekenhuis bellen voor een nieuwe afspraak eind maart ik denk dat ik dan ongeveer op me gewicht zit over 3 weekies lekker een weekie naar duitsland hopelijk ligt er sneeuw
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 11 wannabe zwanger 3 zwanger 4 bevallen ZWANGER!! Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 1 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna Wendy - 19 november 2009 - Finn Linda - 21 december 2009 - Daan AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - Chelleke - ronde 9 - 2e kindje NODLIJST: Chelleke 17/18 januari Cynnie1984 - Isra - Lin - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Rosa84 - 21 jan pretecho Lin71 - 25 januari controle gyn na curretage en hopelijk uitslag. Rosa84 - 10 feb controle VK Rosa84 - 17 feb 20 weken echo Cynnie1984 - 29 maart 2e afspraak EMC! Dan hoop ik op me streef gewicht te zitten!!!!
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 11 wannabe zwanger 3 zwanger 4 bevallen ZWANGER!! Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 1 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna Wendy - 19 november 2009 - Finn Linda - 21 december 2009 - Daan AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - Chelleke - ronde 10 - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - 15 febr. Cynnie1984 - Isra - Lin - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Rosa84 - 21 jan pretecho Lin71 - 25 januari controle gyn na curretage en hopelijk uitslag. Rosa84 - 10 feb controle VK Rosa84 - 17 feb 20 weken echo Cynnie1984 - 29 maart 2e afspraak EMC!
He getsi Chelleke weer een ronde verder. Wij wachten even de controle af of wij direct weer zwanger mogen worden. Ik wil als ik het eventueel kan voorkomen niet weer de ellende van een MK voorkomen. Misschien is er iets uit het pat onderzoek van de baby gekomen en anders wachten we zo wie zo mijn bloedonderzoek af. Daarbij weet ik niet wanneer mijn NOD is.
He celleke balen zeg meid!! Zet hem op het deze ronde!! Cynnie fijn dat de volgende afspraak staat! Gaat je vast lukken met je gewicht je bent goed bezig! Lin kan me voorstellen dat je nu even afwacht, je hebt al ellende genoeg mee gemaakt
Dochter naar peuterspeelzaal. Manlief in bed met buikgriep Huisje weer schoon Ikke krampen in mijn buik. Hoe is het met de baby's ? Mama van bas, Wendy, Linda en Joan??? En hoe is het met de zwangeren? We lezen jullie weinig.
Hier goed hoor Lin! Begin al een beetje zenuwachtig te worden voor mijn pretecho donderdag, ben zo benieuwd! Balen zeg dat je kramp in je buik hebt En dan ook nog een zieke man in huis! Wel ook goed voor jezelf zorgen hoor!
Hai meiden, Hier alles goed hoor. Beetje spierpijn, ben nl gister weer voor het eerst wezen sporten. XCO gedaan...beetje rustig opbouwen en dan kunnen we er weer tegenaan. Verder baal ik weer beetje van de nachtjes. 22.00 laatste fles, 3.15 en 6.15....hij slaapt wel goed tussendoor gelukkig. Tja...ik wil teveel denk ik. Heeft gewoon tijd nodig.... Rosa: alvast veel plezier gewenst voor morgen (anders vergeet ik het weer ). Benieuwd of ze al goed kunnen zien of t een jongen of meisje is....mogen wij het weten? Cynnie: dus de volg afspraak staat! 29 maart...daggie voor mn verjaardag Gaat je lukken met de kilo's hoor, je bent echt heel goed bezig, volhouden!! Lin: knuffel!
Ooh wat een prachtige mannetjes toch meiden! Ben zoooo benieuwd wat wij morgen te zien krijgen! Ik denk niet dat ik het hier dan al ga vertellen, sorry Misschien wel na de 20 weken echo! Maar wil het in ieder geval nog even geheim houden