En onze andere boef.... Aaahh Rosa, toe nou! Wat is Job een lekker mannetje....houdt zn koppie al goed omhoog zeg! Finn is echt een luie pad...t lukt m niet!
Wat een mooie foto's van jullie mooie mannetjes zucht zucht hele diepe zucht. Spannend hoor Rosa dat je het geheim wilt houden, maare wendy als jij haar nu vast houd dan kunnen cynnie en ikke haar wel even uitkietelen misschien roept ze het dan wel. Blij te lezen dat je je zo goed voelt Rosa ( ben positief ontzettend jarloers op je Maar goed ....................)
Hahaha foei toch Lin Ik zeg lekker toch niks! Misschien wel na de 20 weken echo! Kan me goed voorstellen hoor dat je jaloers bent, mag ook hoor! We zaten ook zo dicht bij elkaar he....
Klopt er zat geen week tussen.............................Alleen ga jij nu goed verder hoor denk erom !!
Rosa ga je het echt niet vertellen ????? Wij kunnen namelijk niet zo goed wachten hahaha Heel veel plezier ! Wendy wat een mooie mannetjes heb je toch en wat word Finn al groot en wijs zeg. Cynnie spannend dat je afspraak staat. Je bent zo goed bezig nu die kg vliegen er vanaf. Chelleke balen meid. Hopelijk deze ronde meer geluk. Mama van bas wat houd ie zijn hoofdje al goed omhoog, mooi mannetje hoor. Hoe ging het bij jou met die gehoortest ? Vraag me af wat ik kan verwachten bij de 3e test. Hier gaat het heel erg goed. Daan groeit als kool en weegt nu 3200 gram ! Hij drinkt heel veel en wil jammer genoeg echt nog elke 3 uur een voeding. Helaas duurt het wel in de nacht een uur voordat ik hem weer in slaap heb. Erg vermoeiend dus. Maar we mogen niet klagen hij is tenslotte gezond. Afgelopen maandag hadden we zijn 2e gehoortest. Ook deze keer was zijn linker oortje onvoldoende. Nu word ik gebeld en komen ze de 3e test aan huis doen. Dit schijnen ze buiten het oor om te doen. Vraag me af wat ik kan verwachten. Daarom mijn vraag aan jou mamavanbas ? Mag ik ook nog even pronken met mijn mannetje: Daan bijna 1 maand oud
Jeetje linda je mooie mannetje is echt gegroeid!! Super hoor! Kan me wel goed voorstellen dat die nachten heel vermoeiend zijn zo, hopelijk gaat dat snel wat beter. Maar gelukkig hebben al die voedingen wel effect! Jullie mogen het wel weten hoor, maar na de 20 weken echo, dat is nog maar 4 weken wachten, lukt dat nog ? Lin ik ga heel hard mijn best doen! Kan me wel voorstellen dat het voor jou moeilijk zal blijven, aarzel ook niet om dit af en toe uit te spreken hoor, vind ik helemaal niet erg!
Zooo daar ben ik weer!! Het was echt super!! We hebben lekker lang naar ons kleintje kunnen kijken en alles zag er heel goed uit!! Lekker beweeglijk, steeds met de voetjes aan het spelen en dan weer de handjes in de mond, zo lief!! En ja we weten nu ook of het roze of blauw wordt En nee ik zeg echt nog even niks Als straks bij de 20 weken echo alles in orde is en ze willen daar weer even voor ons kijken dan laat ik het weten! Zal zo eens kijken of ik wat foto's in een album kan zetten....